Ja! @thewordfox föreslog det precis för mig med, det vore ju supercoolt!Grymt! Tänk om vi kunde få dom att trycka dit ett "μ" på tavlan! Vilken hit det skulle bli!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja! @thewordfox föreslog det precis för mig med, det vore ju supercoolt!Grymt! Tänk om vi kunde få dom att trycka dit ett "μ" på tavlan! Vilken hit det skulle bli!
Jag är lätt på om man får välja en gul!Om 2-3 mån fick jag som svar när jag ställde frågan. Alldeles lagom till sommaren
Vadå? Vad hålls du och @thewordfox med för skumraskaffärer som ni undanhåller för oss andra? Jag förväntar mig att sådana storslagna idéer tas i det officiella rummet från och med nu!Ja! @thewordfox föreslog det precis för mig med, det vore ju supercoolt!
Vahetere..Alltså. Jo, men..Så här va.. Vi vill också vara med på en sån klocka, så kan man summera det. Väl?Vadå? Vad hålls du och @thewordfox med för skumraskaffärer som ni undanhåller för oss andra? Jag förväntar mig att sådana storslagna idéer tas i det officiella rummet från och med nu!
Vahetere..Alltså. Jo, men..Så här va.. Vi vill också vara med på en sån klocka, så kan man summera det. Väl?Vadå? Vad hålls du och @thewordfox med för skumraskaffärer som ni undanhåller för oss andra? Jag förväntar mig att sådana storslagna idéer tas i det officiella rummet från och med nu!
Alla som är intresserade kan skicka ett pm. Kan se med dem om det är möjligt. Dock måste vi förmodligen bestämma oss för en tavla/konfiguration.Grymt! Tänk om vi kunde få dom att trycka dit ett "μ" på tavlan! Vilken hit det skulle bli!
Ja, där ligger nog ett problem. Jag tror att vi inte kommer enas om en färg.. Jag vet inte ens vilken färg jag vill ha. Gul, orange, turkos och svart. I den ordningen, tror jag.Alla som är intresserade kan skicka ett pm. Kan se med dem om det är möjligt. Dock måste vi förmodligen bestämma oss för en tavla/konfiguration.
Japp, omöjligt uppdrag.Ja, där ligger nog ett problem. Jag tror att vi inte kommer enas om en färg.. Jag vet inte ens vilken färg jag vill ha. Gul, orange, turkos och svart. I den ordningen, tror jag.
Kan du inte visa några tjusiga bilder på den vita traskan. Har varit sugen på den!
What? Fylleklockan bakom ratten?KNOX idag
Du har inte sålt iväg den till mig, ännu!Yes jag fixar idag!
Kan ta några mindre "artsy" bilder så du ser hur den faktiskt ser ut också!
Kan hända att det blir några Maranez Samui bilder också eftersom alla verkar vara inne på dom.
Är det bara jag som inte har sålt iväg sin Samui eller?
Alla som är intresserade kan skicka ett pm. Kan se med dem om det är möjligt. Dock måste vi förmodligen bestämma oss för en tavla/konfiguration.
Ja, där ligger nog ett problem. Jag tror att vi inte kommer enas om en färg.. Jag vet inte ens vilken färg jag vill ha. Gul, orange, turkos och svart. I den ordningen, tror jag.
Kan dom inte bara göra säg 5 av varje i ordningen gul, orange, svart, turkos då? Kan inte vara SÅ mycket jobb?Japp, omöjligt uppdrag.
Finns dessutom några färger till
Det ligger ett blekt anushår på glaset, det var allt.Shiet vi ni är igång med sommaren redan!
Själv försöker jag bota suget efter en viss monokrom verktygsdykare med Armidan.
Snart fredag!
...som sagt, unmöglish.Kan dom inte bara göra säg 5 av varje i ordningengul,orange, svart, turkos då? Kan inte vara SÅ mycket jobb?
Dom är ju med största sannolikhet inte i produktion än. Så helt borta kanske vi inte är ändå.Kan dom inte bara göra säg 5 av varje i ordningen gul, orange, svart, turkos då? Kan inte vara SÅ mycket jobb?
Ah men durå...som sagt, unmöglish.
Meh! Jag har ju bett dig att ta med dig dina saker hem efter dina besök!Det ligger ett blekt anushår på glaset, det var allt.
Den har tillomed alkolås.What? Fylleklockan bakom ratten?
@rambo_amadeus Vill du kika med dom om man kan göra tavlor med eget tryck, på flera färger? Om vi har en bestämd volym?
Vahetere..Alltså. Jo, men..Så här va.. Vi vill också vara med på en sån klocka, så kan man summera det. Väl?
Vahetere..Alltså. Jo, men..Så här va.. Vi vill också vara med på en sån klocka, så kan man summera det. Väl?
Oh, vahetere..vad kul!Ja. Alltså... Jag är ju inte den som är den och kan absolut tänka mig en med gul tavla om det skulle vara så...
...och känner inte @BoZ80 för det så kan jag vara backup, inga problem (moddat Sneikos sen stenåldern)Annars är alternativet att vi köper på oss ett antal Samui och sedan får @BoZ80 modda dem med andra visare, datumskiva etc iom att de kör NH35 Får även skaffa en mini "micro" stämpel så att han kan stämpla på tavlan