• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nicke75

Patek
2-Faktor
KNOX idag 🤙🏻
B15C7549-4A03-43DF-ACEE-E64F31B4A70B.jpeg
 

Schned

Panerai
2-Faktor
Kan du inte visa några tjusiga bilder på den vita traskan. Har varit sugen på den!

Yes jag fixar idag!

Kan ta några mindre "artsy" bilder så du ser hur den faktiskt ser ut också! 😅👍🏼

Kan hända att det blir några Maranez Samui bilder också eftersom alla verkar vara inne på dom. 🤔

Är det bara jag som inte har sålt iväg sin Samui eller? 😂
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Yes jag fixar idag!

Kan ta några mindre "artsy" bilder så du ser hur den faktiskt ser ut också! 😅👍🏼

Kan hända att det blir några Maranez Samui bilder också eftersom alla verkar vara inne på dom. 🤔

Är det bara jag som inte har sålt iväg sin Samui eller? 😂
Du har inte sålt iväg den till mig, ännu!
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Alla som är intresserade kan skicka ett pm. Kan se med dem om det är möjligt. Dock måste vi förmodligen bestämma oss för en tavla/konfiguration.

Ja, där ligger nog ett problem. Jag tror att vi inte kommer enas om en färg.. Jag vet inte ens vilken färg jag vill ha. Gul, orange, turkos och svart. I den ordningen, tror jag.

Japp, omöjligt uppdrag.

Finns dessutom några färger till 🙄
Kan dom inte bara göra säg 5 av varje i ordningen gul, orange, svart, turkos då? Kan inte vara SÅ mycket jobb?
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Topp