• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Tackar för alla svar, det går ingen nöd på oss men får jag välja att flytta ur hyreslägenheten lite tidigare eller ha kvar Breitlingen är valet enkelt! ;)

Flyttade ut från hyresrätten för över ett år sedan, räknade vad huset kostade per månad (el, försäkring, sophämtning/VA, bredband och ränta). Efter ränteavdraget så är huset 2 tkr billigare i månaden än hyresrätten :bag:
 

Code

AKA Vincent B
😎👌
20210318_132218.jpg
20210318_132238.jpg
20210318_132511.jpg
20210318_132554.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja, vi får se helt enkelt. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp fler färger i nästa batch också✌🏼
Ja, det ska bli kul att se vad de kommer med för något!

Om Eq inte var under kölhalning så skulle han tycka det här var kul....tema onda barnprogramledare genom tiderna.
Rosa ond gris från arkivet som enligt säkra källor bökar omkring någonstans i södra Halland.
bjHF1sI.jpg
Jag visade den bilden för min fru (som numera bökar runt med den klockan) men hon var inte alls imponerad av bandet. :sorry:
 

v0n

Patek
2-Faktor
Originalet är från den tiden när Synchron ägde Doxa men det finns väldigt lite information om den. Detta är vad jag kan hitta i mina Doxa-biblar:
PSX_20210318_174029.jpg

PSX_20210318_174117.jpg

PSX_20210318_174147.jpg

PSX_20210318_174134.jpg
Sen får man väl inte glömma bort härvan Rick Marei vs Doxa som förvandlats till pajkastning deluxe...

Rick Marei var den som återupplivade hela Doxa SUB-serien (med egna pengar för Doxa trodde inte på ideń!!) som hade legat i dvala i cirka 20 år.
Alltså samma Marei som nu styr spakarna hos Aquadive/Synchron.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Sen får man väl inte glömma bort härvan Rick Marei vs Doxa som förvandlats till pajkastning deluxe...

Rick Marei var den som återupplivade hela Doxa SUB-serien (med egna pengar för Doxa trodde inte på ideń!!) som hade legat i dvala i cirka 20 år.
Alltså samma Marei som nu styr spakarna hos Aquadive/Synchron.
Ja, det var ett bra tillägg! 👍
 
Topp