Jaha, du tänker så duFå se nu, 2-3 kvällar/band och ska vi tro att vi kommer upp i 30-40 klockor som ska ha kläder? Det blir typ 100 kvällars arbete och ev. några extra för att kompensera för ilsken sambo. Klart vi köööör!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, du tänker så duFå se nu, 2-3 kvällar/band och ska vi tro att vi kommer upp i 30-40 klockor som ska ha kläder? Det blir typ 100 kvällars arbete och ev. några extra för att kompensera för ilsken sambo. Klart vi köööör!
Tackar för alla svar, det går ingen nöd på oss men får jag välja att flytta ur hyreslägenheten lite tidigare eller ha kvar Breitlingen är valet enkelt!
Riktigt bra bilder du tar!
Njaaaa, kanske inte rikigt min färg men du har rätt i att den inte är lika Doxa-ig! Kan eventuellt vara något."...bapelsin då gubbjävel"
Den babyblå tycker jag är sjukt snygg, inte lika Doxa-ish (i färgen) men det är jag det
Ja, vi får se helt enkelt. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp fler färger i nästa batch ocksåNjaaaa, kanske inte rikigt min färg men du har rätt i att den inte är lika Doxa-ig! Kan eventuellt vara något.
Tack..Riktigt bra bilder du tar!
Ja, det ska bli kul att se vad de kommer med för något!Ja, vi får se helt enkelt. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp fler färger i nästa batch också
Jag visade den bilden för min fru (som numera bökar runt med den klockan) men hon var inte alls imponerad av bandet.Om Eq inte var under kölhalning så skulle han tycka det här var kul....tema onda barnprogramledare genom tiderna.
Rosa ond gris från arkivet som enligt säkra källor bökar omkring någonstans i södra Halland.
...märkligt det därJag visade den bilden för min fru (som numera bökar runt med den klockan) men hon var inte alls imponerad av bandet.
"...bapelsin då gubbjävel"
Den babyblå tycker jag är sjukt snygg, inte lika Doxa-ish (i färgen) men det är jag det
Så jäkla bra klockaNu tar jag helg! Dagens kompis:
Såg någon bild på en Doxa i samma utseende som synchronen, vad är grejen med det?Sorry för dubbelpost från Doxa-tråden men får slänga in dessa här med.
Samma här!Ja blir det grupporder och priset blir som sist är jag nog på en turkos på länk skulle suttit fint
This is gorgeousDetta låter superskoj orange hade jag nog tagit i första läget. Men även gult är riktigt trevligt
Bild från min gamla..
Originalet är från den tiden när Synchron ägde Doxa men det finns väldigt lite information om den. Detta är vad jag kan hitta i mina Doxa-biblar:Såg någon bild på en Doxa i samma utseende som synchronen, vad är grejen med det?
Sen får man väl inte glömma bort härvan Rick Marei vs Doxa som förvandlats till pajkastning deluxe...Originalet är från den tiden när Synchron ägde Doxa men det finns väldigt lite information om den. Detta är vad jag kan hitta i mina Doxa-biblar:
Den är inte helt fel på BOR-länk:Ja! Den där ligger högt upp på min villhöver-lista med!
Ja, det var ett bra tillägg!Sen får man väl inte glömma bort härvan Rick Marei vs Doxa som förvandlats till pajkastning deluxe...
Rick Marei var den som återupplivade hela Doxa SUB-serien (med egna pengar för Doxa trodde inte på ideń!!) som hade legat i dvala i cirka 20 år.
Alltså samma Marei som nu styr spakarna hos Aquadive/Synchron.
Vilken är snyggare?
Seiko 38mm och 6r35 urverk.
Traska 36.5mm och Miyota 9019 urverk..
Jag tycker definitivt att Seikon är snyggast.Vilken är snyggare?
Seiko 38mm och 6r35 urverk.
Traska 36.5mm och Miyota 9019 urverk..