FOQ
Guld
Sååååååå.. Vet vi när dom kommer i lager igen? Gruppköp och GTG!?! JAG BLIR SÅ EXALTERAD!!
Jag är påpåååpååpppppp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sååååååå.. Vet vi när dom kommer i lager igen? Gruppköp och GTG!?! JAG BLIR SÅ EXALTERAD!!
Jag säger nog traskan. Ogillar sådana där, vad heter det, fumare(?)-tavlor som är svarta i kanterna. Gillar inte heller att den är "grynig" liksom. Traskan känns mer "premium".Vilken är snyggare?
Seiko 38mm och 6r35 urverk.
Traska 36.5mm och Miyota 9019 urverk..
Magiskt fina bilder på en galet cool duo. Bra jobbat M och grattis till nyförvärvet.Sorry för dubbelpost från Doxa-tråden men får slänga in dessa här med.
Tack ska du ha kompis! Är ruskigt nöjd måste jag säga!Magiskt fina bilder på en galet cool duo. Bra jobbat M och grattis till nyförvärvet.
Kör denna i OWG-Mars, så 18dagar i rad hittillsWotd. Måste vara Steinys bästa . Tycker det är för lite 24tim/gmt mekaniska icke-ryska nu för tiden. Har det blivit omodernt?
Jag är påpåååpååpppppp!
Nice, skulle kanske kunna bli owg med den också...fast nä, vaffö då? Men fin är den... Och helst flerKör denna i OWG-Mars, så 18dagar i rad hittills
Inte jag heller, men jag är säkert på!Jag förstår fortfarande inte vad för gruppköp det diskuteras om
Jag förstår fortfarande inte vad för gruppköp det diskuteras om
Maranez Samui SteelInte jag heller, men jag är säkert på!
Inte jag heller, men jag är säkert på!
Vi får väl dra igång en egen LE helt enkelt? Det gick ju bra förra gången när vi gjorde 1545an.
Gul nej sa jag! Skärp er. Här är min OWG-klocka förresten, orange är fint tycker jag
Men jag har ju redan en orange... Jag vill ha guuuuuuuuuuuul!
Maranez Samui Steel
Maranez samui, förhoppningsvis som microtråds-special.... alternativt, von-micro-mod-specialversion...
Bra verk är min erfarenhet! Har nog haft typ fem klockor med det verket. Hi-beat och brukar hålla tiden väl. Förutom hi-beat är de även tunnare än tex NH35 vilket jag tycker är bra. Rotorn låter dock mer än tex seiko- eller ETA-verk, men inte lika högt som tex miyota 8215.Sen finns den här också.. 36.5mm och Miyota 9015 urverk. Någon som har erfarenhet av Miyota 9015, 9019 urverk? Håller dom länge? Tål stötar? Lätt o serva? Vilka servar dom?
Jag har faktiskt funderat på om inte rosa skulle kunna funka på en Doxa-liknande klocka. Det gäller att få till rätt nyans, inte miss Piggy grisskärt så att säga.Är med såklart.
Jag har båda orange och gul, men jag tar båda eller vad som helst förutom svart
Saknar turkos, lila, rosa...
Riktigt fin enHar planer på att släppa denna. PM om intresse finns
Vad tusan! Den är ju klocktotte om något? Hallå. Vad är det som händer?Har planer på att släppa denna. PM om intresse finns
Tack jag vet... Vad som händer vet jag dock inte riktigtVad tusan! Den är ju klocktotte om något? Hallå. Vad är det som händer?
Vad är Mopp för något? Är det ett klockmärke, urverk eller annat? Hur vet jag att den passar just min klocka?Godkväll gänget. Ville bara tipsa om denna, om någon av er går i tankarna att köpa en watch winder har Willys ett billigt alternativ (av kvalitet såklart):
Erkänn du tycker det är lite mysigt att dra upp klockan på morgonen, känslan av människa och mekanik i perfekt symbios?Tack jag vet... Vad som händer vet jag dock inte riktigt
Hahaha! Du är så jävla go Visst är det en mysig grej och jäkligt kul Men kanske inte därför jag funderar...och funderar...och sen funderar lite till Känner mig jävligt låg för tillfället, men det är ju inget kul att skriva..Erkänn du tycker det är lite mysigt att dra upp klockan på morgonen, känslan av människa och mekanik i perfekt symbios?
Är det något större på gång?Hahaha! Du är så jävla go Visst är det en mysig grej och jäkligt kul Men kanske inte därför jag funderar...och funderar...och sen funderar lite till
Edit: Tillbaka på originalbezeln med
Nej inget planeratÄr det något större på gång?
Fundera inte för mycket nu bara, positive vibes och allt det där (@MaBr är den gula filuren, visst?)Hahaha! Du är så jävla go Visst är det en mysig grej och jäkligt kul Men kanske inte därför jag funderar...och funderar...och sen funderar lite till
Edit: Tillbaka på originalbezeln med