Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej och välkommen till tråden. Alltid kul med nya ansikten.Kanske tvåa på bollen här men någon som backat Crepas senaste på kickstarter? En trevlig liten pjäs tycker jag själv.
Kanske tvåa på bollen här men någon som backat Crepas senaste på kickstarter? En trevlig liten pjäs tycker jag själv.
edit: tog 1 minut för dem att ro projektet i hamn
Ja var det inte nåt med konstig armvinkel över nacken med kameran hållen i vad det nu kan ha varit... Omöjlig poseHej och välkommen till tråden. Alltid kul med nya ansikten.
Jag gillar Crepas, har aldrig ägt någon själv men alltid gillat dom. Av dom tre gillar jag nog GMT´n bäst.
Eller vänta nu... Det känns något bekant över dig.. Känner vi varann?
Ja precis! En avslappnad look, händerna knäppta bakom huvudet så man såg klockan. Vad kallades den nu igen? Kenneth-Pose? Gotthard-Pose? Nått sånt var det iallafall.Ja var det inte nåt med konstig armvinkel över nacken med kameran hållen i vad det nu kan ha varit... Omöjlig pose
Osså mer gmt till folket...
Hej och välkommen till tråden. Alltid kul med nya ansikten.
Jag gillar Crepas, har aldrig ägt någon själv men alltid gillat dom. Av dom tre gillar jag nog GMT´n bäst.
Eller vänta nu... Det känns något bekant över dig.. Känner vi varann?
Ja var det inte nåt med konstig armvinkel över nacken med kameran hållen i vad det nu kan ha varit... Omöjlig pose
Osså mer gmt till folket...
Ha ha. Har inte varit så närvarande sista tiden, sorry för detta. Jag får lägga upp en lenny pose senare! Gott att ni minns mig i alla fallJa precis! En avslappnad look, händerna knäppta bakom huvudet så man såg klockan. Vad kallades den nu igen? Kenneth-Pose? Gotthard-Pose? Nått sånt var det iallafall.
Vaa? Ska du släppa den?Har planer på att släppa denna. PM om intresse finns
Marathon JSAR Maple
Funderar på det Får se hur det blirVaa? Ska du släppa den?
Håll i, håll ut! Sälj nåt annat iställetFunderar på det Får se hur det blir
Coola! Lite Omega Big Blue över den.Kanske tvåa på bollen här men någon som backat Crepas senaste på kickstarter? En trevlig liten pjäs tycker jag själv.
edit: tog 1 minut för dem att ro projektet i hamn
LiteCoola! Lite Omega Big Blue över den.
Coola! Lite Omega Big Blue över den.
Ja där ser man var inspirationen kom ifrån helt klart
Fast MAGNUM OPUS är ett majestätiskt namn på en klockaJa där ser man var inspirationen kom ifrån helt klart
Absolut!!Fast MAGNUM OPUS är ett majestätiskt namn på en klocka
Viktiga saker! Kör du fortfarande Orisen förresten?Absolut!!
Japp! Därför jag inte postat så mycket i tråden, den räknas väl varken som affordable eller micro . Har förvisso Vanuatun kvar men den används knappt tyvärrViktiga saker! Kör du fortfarande Orisen förresten?
Ganska affordable ändå beroende på vad man jämför med då förståsJapp! Därför jag inte postat så mycket i tråden, den räknas väl varken som affordable eller micro . Har förvisso Vanuatun kvar men den används knappt tyvärr
Ohh, ibland kan jag sakna den. Ganska grym klocka ändå, till en liten peng.En liten heads up... i helgen kommer jag troligen lägga ut annons på min Nine Four. Om nån vill förekomma annonsen, sätt ett PM:
Mer info om klockan finns här där jag köpte den: https://klocksnack.se/threads/nine-four-successor-genta-influerat-micromärke-nu-ska-den-bort-2000kr.138246/ samt självklart på tillverkarens webbsida: https://www.ninefourwatches.com/
Ohh, ibland kan jag sakna den. Ganska grym klocka ändå, till en liten peng.
Jag kanske kan vara intresserad av ta tillbaka den. Ska fundera lite, tror jag har en ny klocka på väg in i dag. Ska bara se om den är något för mig, annars kan jag som sagt vara intresserad att ta tillbaka denAbsolut. Kvalitetskänslan är hög och den är snygg. Plankorna i urtavlan är oväntat läckra när ljuset är rätt (som synes bättre på dina bilder i annonsen än min sunkbild). Men det är överfullt i klocklådan...
Jag kanske kan vara intresserad av ta tillbaka den. Ska fundera lite, tror jag har en ny klocka på väg in i dag. Ska bara se om den är något för mig, annars kan jag som sagt vara intresserad att ta tillbaka den