Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kanske kan vara intresserad av ta tillbaka den. Ska fundera lite, tror jag har en ny klocka på väg in i dag. Ska bara se om den är något för mig, annars kan jag som sagt vara intresserad att ta tillbaka den
Snyggt, är det ett Borealis?Rätt bra matchning om jag får säga det själv
Jag gissar på ett Barton!Snyggt, är det ett Borealis?
Att jag aldrig lär mig, man ska aldrig sitta och posta på KS samtidigt som halvt om halvt sitter med i ett Teams-möte. Jag menade såklart Barton Elite. My bad och tack för korrigeringen! För övrigt är just Elite lite av ett favoritband hos mig.Jag gissar på ett Barton!
Känner tyvärr igen mig alltför väl. Så tråkigt att Posten har gått ifrån ett av Sveriges mest pålitliga företag till något jag personligen föraktar till 100 %. För att vara lite OnT så postar jag med en bild på en affordable, med ett Barton Elite på.Hatar Postmord! Avdelning, var är mitt paket?
"Hej, mitt namn är Motjuck Von Raften och jag undrar var mitt paket är"
"Hej Motjuck! Ditt paket har försökt delas ut sen den 17:e, men du har inte varit hemma"
"Ok, men jag har jobbat hemifrån hela veckan, och ingen har varit hos mig"
"Jaha, porten kanske var låst"
"Jag bor i villa"
"Jasså, ja men dom har ringt också"
"Nej, ingen har ringt"
"Ja då vet jag inte, men om du åker 2 mil i rusningstrafik en fredagseftermiddag så kan du hämta på terminal"
"Grymt, det gör jag jättegärna.. Helvete"
Så nu ska jag åka lite bil!
Namnet är fingerat. Jag heter alltså inte Motjuck von Raften.
Kanske sent ute nu, men om du har problem med att få klockan över handryggen, testa att vända den upp-och-ner så att boetten hänger nedåt när den träs av och på. Det gör förvånansvärt stor skillnad.Well.. sommarklockan fick en länk på sig istället för gult band som får invänta lite solbränna först. Scurfa orginal. Känns bra, men dykar extension hade onekligen hjälpt över handen..
Här undrar jag och min veckopeng om det är någon som vill skiljas från en blå Näcken? Eller finns det andra Snowflake-liknande alternativ som jag inte sprungit på?
Yes! Har den i korgen. Den eller NTH just nu. Vad tycker du?
Näcken no date med BoRYes! Har den i korgen. Den eller NTH just nu. Vad tycker du?
Yes! Har den i korgen. Den eller NTH just nu. Vad tycker du?
Herregud vad sötaHärlig fortsatt fredag på er Dagens medarbetare
OWGMARCH händer. Jag har ju sagt det innan, man börjar sälja helt okontrollerat. Man blir aldrig samma människa igenTack jag vet... Vad som händer vet jag dock inte riktigt
Har du varit med i OWGM tidigare eller är du bara en naturbegåvning när det gäller köp och sälj?OWGMARCH händer. Jag har ju sagt det innan, man börjar sälja helt okontrollerat. Man blir aldrig samma människa igen
Kvällens
Snygg! Grattis till ett till synes bra köpPå tal om blåa snöflingor.
Avslutningen på Postmord-historien ovan blev detta.
Känns som något mellanting mellan BB41 och BB58.
Endlänkarna kunde varit något mindre/kortare så hade den burits lite bättre. Men tycker ändå att den sitter bra på handleden.
Bärs bättre än BB41 iaf. Men större än BB58.
Måste också säga att jag föredrar bling-bling bezelen på denna SM jämfört med den blå BB58 som har aluminium-inlägg. Smaksak såklart, men när jag smekte den blå BB58an så fann jag den lite "torr". Jättefin såklart, men nånting var det som inte satt rätt hos mig. Då är svarta BB58 bättre.
Har ju bara haft den I nån timma, men hittills känns det bra.
Enda negativa var dubbelsidiga skruvarna på länken som var ett helvete att korta.
Fet, har du fler bilder?Kört g-shock senaste tiden men gav denna lite tid idag iaf
Helt självlärd . Är alldeles för nyfiken för att harva på med samma grejer hela tiden.Har du varit med i OWGM tidigare eller är du bara en naturbegåvning när det gäller köp och sälj?