Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså tycker mej känna igen den där från tråden här , mighty master eller? Kan ju ha fel. Fin i alla fall.Asså waow!
Vad fasen. Har inte varit sugen på en ny klocka på ett tag, och trodde jag kunde förtrycka begäret för plånbokens skull, men den där fick mig på andra tankar. Jäklar vad F R E S H.Låt oss tala om Lorier...
Skulle fått denna klocka i torsdag förra veckan, men då jag var bortrest fram till söndagen så fick jag tålmodigt vänta till i dag för leverans...
Var det värt väntan? Svaret är jajjemensan! Vilken bra pjäs detta är! Enda negativa jag kan säga än så länge är att det hade varit trevligt om den hade varit lite lägre på undersidan. Fantastiskt grön tavla med en underbar textur. Supersnygg länk. Det höga glaset är bara för läckert!
Lite bilder på underverket:
Helt rätt, denna har figurerat tidigare!Alltså tycker mej känna igen den där från tråden här , mighty master eller? Kan ju ha fel. Fin i alla fall.
Kul. (Mighty master = @Birchgrove = trådägaren).Helt rätt, denna har figurerat tidigare!
Aquatico -Sea Star 300M
Sjunde dagen med Retrospecten, och därav kommer även reviewen Om någon är sugen på lite kvällsläsning finnes den här: https://medium.com/@themetaland/my-week-with-the-nodus-retrospect-7ad622914957
Nyckelpunkter:
1. Den har på riktigt tappat totalt 12 sekunder på en vecka. Woa. Yterligare bevis att ett humble NH35A urverk kan regulars ganska så grymt.
2. Den nya braceleten är grymt, och gör retrospecten relativt proper.
3. 40,5 mm är en ganska perfekt sizing
4. Det får nog bli en avalon inom den närmsta framtiden, om klockbudgeten bara kan tillåta...
Ha en grym kväll allihop!
Stort tack!! Uppskattas grymt.Vilken fantastisk review! Kul att låna dig hit från WUS!
*Edit: blir ju sugen.
Snyggt! Klassiskt 2.0!Dubbelpostar denna då den är så bra. Affordable?!
Wotd. Denna är så trevlig i storlek, funktion och utseende. Och med CW's fina länk blir den ännu bättre.
Haha jag är så trög. Letade efter GMT-visaren i 1 minut och började undra om motvikten kanske va en visare... SEN såg jag 24h-index. AHAAAA!Dubbelpostar denna då den är så bra. Affordable?!
Wotd. Denna är så trevlig i storlek, funktion och utseende. Och med CW's fina länk blir den ännu bättre.
Snygg! Jag är fortfarande inte helt kompis med loggan vid kl 9 på CW, men det blev bättre när de la till den "stansade" loggan vid kl 12. Ser inte lika tomt ut då...Nya CW Trident GMT, anar Tudor BB vibbar
Håller fullständigt med! Nya loggan kl 3 är förfärlig får den att se ut som en modeklocka, fattar inte varför de bytte ut den i första tagetSnygg! Jag är fortfarande inte helt kompis med loggan vid kl 9 på CW, men det blev bättre när de la till den "stansade" loggan vid kl 12. Ser inte lika tomt ut då...
Japp, 24 timmars så kallad "purist" på glycine språk. Finns som GMT också...Haha jag är så trög. Letade efter GMT-visaren i 1 minut och började undra om motvikten kanske va en visare... SEN såg jag 24h-index. AHAAAA!
Riktigt fin och jag vet att det är en kanoonklocka. Ändrat färger på insert och färg på GMT visaren, nåt annat ser jag inte, blev riktigt bra.Nya CW Trident GMT, anar Tudor BB vibbar
Det där är en gmt.Japp, 24 timmars så kallad "purist" på glycine språk. Finns som GMT också...
kl 3? Datumet? Har jag missat nåt?Håller fullständigt med! Nya loggan kl 3 är förfärlig får den att se ut som en modeklocka, fattar inte varför de bytte ut den i första taget
Ja, att jag är trött i mössan Kl 9 menar jag jukl 3? Datumet? Har jag missat nåt?
Lumen är vit också... såg jag nu.Riktigt fin och jag vet att det är en kanoonklocka. Ändrat färger på insert och färg på GMT visaren, nåt annat ser jag inte, blev riktigt bra.
Man hade valfritt gällande Bezels,vid förbokning om man förbokade och var med i fb gruppen: nodus watches inside circleStort tack!! Uppskattas grymt.
Den är ball, och den nya generationen blir nog ännu skarpare (speciellt silver skyn och coronan). Enda jag skulle önska är de sätter upp stainless steel bezels som alternativ till en svarta - tänker mig den ubergula till stålet och känner wow.
Ah sh*t då får man för att man inte var med från början. Tråkigt att man inte var i dessa planer då Hoppas någon fick tag i en gul med stainless steel så man får kika iaf!Man hade valfritt gällande Bezels,vid förbokning om man förbokade och var med i fb gruppen: nodus watches inside circle
Ouff ! Den där var grymt fin.Nya CW Trident GMT, anar Tudor BB vibbar