”Känner du som jag, Margareta?”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mysigt i solen, det var där den gjorde sig som bäst som misstänkt Här spöregnar det som vanligt, vadådå.Tar en fika med en skönhet från @Von ...
Ja, tavlan är grym i solen. Solen lyser alltid på @Von s tavlor. Det är sen gammalt..Mysigt i solen, det var där den gjorde sig som bäst som misstänkt Här spöregnar det som vanligt, vadådå.
Kvalar ju lätt in som affordable om inte annatKanske inte micromärke men hittade ingen bättre tråd.
Vad tycker ni om Alpina, får de någon kärlek?
Är speciellt intresserad av detta alternativ till en flieger:
Alpina Watches
Buy your perfect match of Alpina watches at Gnomon Watches and enjoy the best sale offering every time. Free shipping to over 50 countries.www.gnomonwatches.com
Hej,
Ny in i klockträsket och håller på att prova mig fram lite. Nån vintage, en dressare och den obligatoriska Seiko-dykaren.
Jag har fastnat för stuket på Rolex Explorer 1. Men annat i livet får prioritera en sådan investering för nu.
Men finns det liknande alternativ i 2-7000 klassen som inte är för homage:iga? Eller är det okej med en skamlösa homage rent av?
Har kikat lite på Seikos Bebis alpinist. Men det finns kanske lite micros eller annat affordable som jag missat.
Tack på förhand.
Nästan alla mina som stannar där ligger 7-14 dagar i väntanHar en mikro som sitter fast i vår vän postnords importhantering. Vad har ni för rekord i väntetid folk? Skickades från Storbritannien 6:e mars (edit Siktar på att ha den till midsommar..)
Oerhört snygg den där!Denna Yeman blev jag sugen på.
Yes! @JonathanR kör ju OWGM med den så blir säkerligen till salu imorgon vid midnatt nåntingDenna Yeman blev jag sugen på.
Hehe, det ska nog mycket till om det ska hända dock. En gåva från fruganYes! @JonathanR kör ju OWGM med den så blir säkerligen till salu imorgon vid midnatt nånting
Okej då, låt gå för denna gång då. Nä, men den är verkligenAntar att du är ganska nöjd?Hehe, det ska nog mycket till om det ska hända dock. En gåva från frugan
Ring och skäll på tull-avdelningen, det brukar hjälpa
Jag fick dem att express-leverera ett paket till min dörr när jag tyckte att de gjort fel som skulle ha tull för samples....
Håller med, gillar min klocka också men är galet less på att fota den just nu Snart klartHaha, tack Ja jag är verkligen nöjd! Tycker 39mm funkar perfekt på mig, har kanske inte jättesmå handleder (18cm) men har aldrig varit ett fan av stora klockor. Den leker fint med ljuset utan att vara blingig också, vilket är ett plus!
Kort sagt har mars faktiskt inte varit så hemsk ändå
Där har du en poäng! Ska bli sjukt skönt med lite variation!Håller med, gillar min klocka också men är galet less på att fota den just nu Snart klart
Sluta va en sån jävl teaser!Nämen paket till mig, vad kan det vaaara! Vågar dock inte öppna förrän 1a april.
Du får samma behandling som @LennyKGrönt är skönt..
Fyller de på lagret någon gång eller är det begränsade släpp? Jag har kikat in där ibland men de verkar aldrig ha den vanliga, svarta Moanan i lager.Nooo, vad gick den för? Var det denna reffen, och vilket år köpte du den?
Den är ju inte omöjlig att få tag på igen men folk verkar vilja ha bra betalt.
Har ett paket hos PN som inte ska vara hos tullen. EU handel. Försökt påtala för dom att dom gjort fel och att det kan vara på sin plats då att dom skyndar på. Inget gehör. Hos tullen sedan 2 mars.
För långa bandhorn! Så, nu har jag sagt det.Lorier är sjukt läckra! Aldrig fingrat på en men de ser helt vansinnigt snygga ut på bild.
Ingen verkar ju ha något ont att säga om dem heller
Haha, tack så mycket. Kommer ställa många dumma frågor till er framöver...