Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var som tusanGrönt är skönt..
Nu fick jag de taxöronen på hornhinnan, jag tackar ödmjukastGlöm ej solfaktor, livsfarliga grejer
Ingen orsak kompis,Nu fick jag de taxöronen på hornhinnan, jag tackar ödmjukast
Fan oxo! Nu jag med..Nu fick jag de taxöronen på hornhinnan, jag tackar ödmjukast
Japp, har haft den värsta klockdippen ever och en Huawei gt2pro på armen.Det var som tusan
Long time !!!
Japp, har haft den värsta klockdippen ever och en Huawei gt2pro på armen.
Sommaren 1995, på väg till sommarjobbet såg jag Helena Bergström och Colin Nutley gå in på Ica Gruvhallen hemma i Norberg. Colin bar en sådan OmegaKör denna idag igen. Lite affordable är den kanske .
Fyller de på lagret någon gång eller är det begränsade släpp? Jag har kikat in där ibland men de verkar aldrig ha den vanliga, svarta Moanan i lager.
Avsändaren kanske har använt en s.k. C22? Jag har hört om flera fall där paket har fastnat trots att de skickas inom EU och PN menar att alla försändelser med denna etikett ska behandlas som import från icke EU-land oavsett ursprung.
För långa bandhorn! Så, nu har jag sagt det.
Grönt är skönt..
Bra jäkla fråga, jag är också där och kikar in ibland men de verkar inte direkt spotta ut grejer!Fyller de på lagret någon gång eller är det begränsade släpp? Jag har kikat in där ibland men de verkar aldrig ha den vanliga, svarta Moanan i lager.
Avsändaren kanske har använt en s.k. C22? Jag har hört om flera fall där paket har fastnat trots att de skickas inom EU och PN menar att alla försändelser med denna etikett ska behandlas som import från icke EU-land oavsett ursprung.
För långa bandhorn! Så, nu har jag sagt det.
Jag med, supersugen!Denna Yeman blev jag sugen på.
Precis! Spekulant och spekulant, jag vet inte om jag skulle kunna bära upp 44mm/53mm L2L men har i alla fall noterat att den aldrig verkar finnas i lager. Det finns en annan svart variant i titan på hemsidan men det står att den är arkiverad så jag antar att modellen är nedlagd?Bra jäkla fråga, jag är också där och kikar in ibland men de verkar inte direkt spotta ut grejer!
Är det denna du är spekulant på?
Jag med, supersugen!
Yema är ju bäst, de levererar min brons Superman tillbaka från service på torsdag 1/4 som om de visste att jag varit med i OWGM
Alltså... Jäklar vad bra.Dags att få på sommardäcken.
Frågar du mig så är det Yema-feber året runtFasen va gött.
Förra sommaren va det Squalefeber kanske blir Yemafeber denna
Visst! Sjukt bra. Handgjort. Konjakfärgat läder med grågrönt kanvas, kontrasterande söm i veteton. Bekvämt som bara den. Mycket trevlig detalj är de två olika öglorna. En i kanvas, en i skinn. Kvallen är topp. Ruskigt nöjd!Alltså... Jäklar vad bra.
Haha, ja nu var det ju kanske inte bandet jag menade men kul att du gillar det. Grymt trevlig patina på klockan och snyggt fotat. I like!Visst! Sjukt bra. Handgjort. Konjakfärgat läder med grågrönt kanvas, kontrasterande söm i veteton. Bekvämt som bara den. Mycket trevlig detalj är de två olika öglorna. En i kanvas, en i skinn. Kvallen är topp. Ruskigt nöjd!
Förstår inte varför de ändarde länken. Med de nya ändlänkarna så blir 39mm typ 52 L2L (om inte längre)Frågar du mig så är det Yema-feber året runt
bild för den rätta känslan
Edit: den här nya GMTn är riktigt skön också
Snyggt! Hur känns den? Jag hade föregångaren, men den där ser ju avsevärt roligare ut. Coolare bezel dessutom!Nytt in idag. Kände att efter att ha släppt min kära DS Action till @Nilas kan jag väl ta och se vad nya PH200:an går för.
Fantastiskt läcker! Är det orginal-länk?Nytt in idag. Kände att efter att ha släppt min kära DS Action till @Nilas kan jag väl ta och se vad nya PH200:an går för.
Hittills riktigt trevlig. Lyft mot föregångaren. Slank och lätt på armen trots sina 42,7mm.Snyggt! Hur känns den? Jag hade föregångaren, men den där ser ju avsevärt roligare ut. Coolare bezel dessutom!
Tack. Nej UncleSeiko beads.Fantastiskt läcker! Är det orginal-länk?
Fortfarande 20 mm lugs? Tänkte så dom inte börjat med 21 mm även på denna härlighetenHittills riktigt trevlig. Lyft mot föregångaren. Slank och lätt på armen trots sina 42,7mm.