Sebastard
Diamant
Nej denna har också 20. Hade gärna fått vara 22 dock kan jag tycka. Skulle bära upp storleken ännu bättre.Fortfarande 20 mm lugs? Tänkte så dom inte börjat med 21 mm även på denna härligheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej denna har också 20. Hade gärna fått vara 22 dock kan jag tycka. Skulle bära upp storleken ännu bättre.Fortfarande 20 mm lugs? Tänkte så dom inte börjat med 21 mm även på denna härligheten
Dan Henry har en homage på UGs Nina Rindt. Känns mycket SpeedyFrågar här då jag tror att det är den mest lämpliga tråden, har ni några favorit speedmaster homages? Gärna mekanisk, men Quartz/mecha-quartz fungerar också.
Någon till salu i tråden? Har mycket kul att byta med om någon tröttnat på sin.
Klockan på bild är inte så affordable, Helt original Speedy från 69, med box och kvitto från 1970
Tack. Ja trevlig klocka utan tvek. Tystaste jag har vilket förvånar lite. Nyservad och ligger på 0,09 spd. Inte Haq men det duger för mig. Bytte du glaset på tonfisken eller hur blev det? Lite bilder?Haha, ja nu var det ju kanske inte bandet jag menade men kul att du gillar det. Grymt trevlig patina på klockan och snyggt fotat. I like!
Mycket snygga färger med klockan, bandet och jackan !Så jäkla otippat val av klocka idag! Just nu varvar jag i princip bara denna och min orangea Doxa, de andra klockorna får vila ett tag. Har blivit nykär i Doxan sen den fick nytt band från @SpaceAce och denna är man fortfarande I smekmånadsfasen med så...
Sluta bara sluta.. vill också ha ett rasligt original jubilee till minDenna får allt hänga med en stund idag oxå. Länken är riktigt skön
Gör sig ruggigt bra på BoR, klart lyft från originalnatot.Nytt in idag. Kände att efter att ha släppt min kära DS Action till @Nilas kan jag väl ta och se vad nya PH200:an går för.
Jag tror jag kan ha något hemma. Jag vet till 100% att jag även har en Yobokies President-länk för SKX om det kan va av intresse.Sluta bara sluta.. vill också ha ett rasligt original jubilee till min
Om du plockar upp en schysst samurai ingår visst en orginal skx-länk! Har jag hört;krSluta bara sluta.. vill också ha ett rasligt original jubilee till min
Denna får allt hänga med en stund idag oxå. Länken är riktigt skön
TimexSenaste nytillskottet i samlingen. Fick lov att ta av den medföljande epilatorn i förmån för ett natoband från zuludiver då armhåren rycktes på lider parad.
Får bli ett läderband av nått slag vid ett senare tillfälle. Trevlig klocka men det är lite trist att den är limiterad.
Flygardykare gör mig alltid mer förvirrad än normaltJag vet inte varför jag alltid dras till 12-3-6-9-tavlor (särskilt flygar-stilen med svärdhänder) men denna nya Islander dök upp i mitt flöde i alla fall! Inte jättefan av boettformen men annars så! Dessutom inget datum!
Så jäkla otippat val av klocka idag! Just nu varvar jag i princip bara denna och min orangea Doxa, de andra klockorna får vila ett tag. Har blivit nykär i Doxan sen den fick nytt band från @SpaceAce och denna är man fortfarande I smekmånadsfasen med så...
Mycket lyckad färgkombo!Idag blev det den orepbara i ett försök att matcha sekundvisaren med tröjan.
Flygardykare gör mig alltid mer förvirrad än normalt
Tack ska du ha! Gillar allihop.Mycket snygga färger med klockan, bandet och jackan !
Tack! Det är ett Joseph Bonnie.Grym combo och vad är det för gummi?
Tack ska du ha! Gillar allihop.
Tack! Det är ett Joseph Bonnie.
https://www.josephbonnie.com/en/product/rubber-tropic-olive-drab/
Så bra, den enda Yeman som jag är/varit supersugen på! Ser mot dina bilder när den anländer.Öhhh skulle ju inte handla mer klockor nu blev det beställning på en till
Grym combo och vad är det för gummi?
Ja, det kan nog bli snyggt! Det som Strapped har är inte samma, mitt är i gummi och det de har är silikon.Snyggt tänker till Yeman.
Ser att strapped har dessa.
Sluta citera sådär sa jag, läs reglerna? Joseph Bonnie sa han förresten.
Visst är det förvirrande och aningen irriterande..?