• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kreacon

Audemars
Ja, det kan nog bli snyggt! Det som Strapped har är inte samma, mitt är i gummi och det de har är silikon.
tänkte precis fråga. De brukar väl köra vulkaniserat? Och brukar kosta mer. Känns inte riktigt värt att köpa ett silikontropic för 400 pengar.

@MaBr kanske

felcitat hör med. Hoppas någon exploderar.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja, det kan nog bli snyggt! Det som Strapped har är inte samma, mitt är i gummi och det de har är silikon.
tänkte precis fråga. De brukar väl köra vulkaniserat? Och brukar kosta mer. Känns inte riktigt värt att köpa ett silikontropic för 400 pengar.

@MaBr kanske

felcitat hör med. Hoppas någon exploderar.
Haha, akta så att inte tråden imploderar! 😁

När det gäller silikonband så tycker jag inte ens att de är värd 4kr, de är sladdriga, svettiga och äckliga. Tacka vet jag gummi!
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Bäst att skicka in en klockbild, för topic

20210331_110752.jpg

Notera det fina rassliga jubileet
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Fick just hem denna från pennan och svärdet. Beställt en Stowa verus men sugen på den klassiska fliegern med så köpte denna homage för att se om jag gillar stilen. Bra för 400kr. Fail att man inte kan hacka sekundvisaren dock mtp. att det är ett B-uhr. Är nåt miyota i. Lär mest ha denna i bokhyllan men den var rätt cool.
20210331_143141.jpg

20210331_143040.jpg
 
Senast ändrad:

Cogline

Omega
2-Faktor
Fick hem lite natosallad från cheapest natostraps idag. Svarta i 3 olika material, nylon, läder och mocka. Fastnade nog för mocka till slut. Fan vad bekvämt det var. Moddade om det till single pass dock. Klockan gör sig bättre på svart band till PVD-bezeln.
IMG_20210331_165025_Bokeh-01.jpeg



Sen var jag ju tvungen till att testa lume band också 😂
IMG_20210331_164622-01.jpeg
 

Acos

Audemars
Fick hem lite natosallad från cheapest natostraps idag. Svarta i 3 olika material, nylon, läder och mocka. Fastnade nog för mocka till slut. Fan vad bekvämt det var. Moddade om det till single pass dock. Klockan gör sig bättre på svart band till PVD-bezeln.
IMG_20210331_165025_Bokeh-01.jpeg



Sen var jag ju tvungen till att testa lume band också 😂
IMG_20210331_164622-01.jpeg
Haha så jäkla coolt! Riktig tjernobyl känsla
 
Topp