Acos
Guld
Vad kör du med för länk?Eftermiddagsbyte och espresso
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kör du med för länk?Eftermiddagsbyte och espresso
JubileeVad kör du med för länk?
Haha din jävel.. Jaha fan vad den såg bättre än den som följde med min 710406, den har inte ens fått bli avplastadJubilee
Nä, inte på denna. En Vostok original med butterfly-clasp. Skön, men svårt att få rätt storlek då den saknar microjustering
Denna är skön och hyfsat "stabil", inte alls så rasslig som de andra jag har. Men det är ju ingen vikt i den att tala om...Haha din jävel.. Jaha fan vad den såg bättre än den som följde med min 710406, den har inte ens fått bli avplastad
Tänkte det samma, bild för topic! Flygfisken! Bild stulen från Islanders hemsida.
Det blir byte. Jag beställde ett glas ifrån Spencer Klein och det ligger i nuläget hos tullen i Sverige och väntar på.....någonting..... Tätningarna gick iaf väldigt snabbt att få hem ända ifrån Australien.Tack. Ja trevlig klocka utan tvek. Tystaste jag har vilket förvånar lite. Nyservad och ligger på 0,09 spd. Inte Haq men det duger för mig. Bytte du glaset på tonfisken eller hur blev det? Lite bilder?
Edit hur är statusen i bandverkstaden förresten? Du kan väl hojta om du får en lucka framöver!
Så jäkla kul att läsa om Doxan!Så jäkla otippat val av klocka idag! Just nu varvar jag i princip bara denna och min orangea Doxa, de andra klockorna får vila ett tag. Har blivit nykär i Doxan sen den fick nytt band från @SpaceAce och denna är man fortfarande I smekmånadsfasen med så...
Är det min gamla? Visst är den bra för några hundringar?! Tyckte visarna hade dålig finish, annars var det en gedigen pjäs!Kör en liten Tuna homage
Ja, det blev verkligen en nytändning med den, är galet nöjd med bandet!Så jäkla kul att läsa om Doxan!
Snyggt gummi på Synchron. Mycket fin kombo. Och runda ändar mot boetten
Ingen aning men högst troligt! Äsch, har du kikat på de flaws en Seiko kommer med, även dom över 10k. Då är lite halvtaskigt borstade visare för en klocka med prislapp som en mellankaffe på Pressbyrån ingenting juÄr det min gamla? Visst är den bra för några hundringar?! Tyckte visarna hade dålig finish, annars var det en gedigen pjäs!
Jävlarns vad jag hade kunna bränna pengar på deras site! Bra mycket snyggt!Tack ska du ha! Gillar allihop.
Tack! Det är ett Joseph Bonnie.
https://www.josephbonnie.com/en/product/rubber-tropic-olive-drab/
när man skriver både över och under citatet...Von skrev:
Ja eller mitt i
sjukt irriterande bara så där och han vet med olika storlekar och färger på fonten om det
Snygg färgmatchning! Vad är det för nato?Rockar fortfarande lorier
Har precis rensat så man nog är en bit under 30Såg denna tråden nyss:
30 klockor på 30 dagar.30WGApril
Eftersom jag är för vek för att hänga på OWGMARCH gänget som nu är på upploppet så startar jag en annan utmaning. En som främjar klockbyten eller snarare kräver ett byte var dag. 30WGApril dvs 30st olika klockor på 30 dagar. Med början första April. Detta för att en stor del av samlingen ska...klocksnack.se
Ett helt normalt beteende för ett antal personer här i tråden
Vi borde väl klara få ihop ett gäng från mikrotråden?
Har precis rensat så man nog är en bit under 30
Kvällens badrumsbild. Mitt i datumbyte men vad gör man. Fredag imorn gubbs and gumms, rock on!
Tack! Den känns just bra mysig på armen oxå. Bekväm deluxxe.Den är bra mysig den där! Helheten med det bandet är mycket lyckad också.
Börjar dagen med en Traska Commuter.
Because NO MORE OWGM!
Någon undrade hur intrycket av Commuter är.
Första intrycket är att detta är lite av en dresswatch för oss som gillar tooliga klockor. Dvs den känns lite tung och kompakt för sin storlek.
Länken är fantastisk dessutom. Precis som på min Traska Freediver och Nodus Sector Dive med fullt artikulerande länkar dvs.
Får bära den på jobbet idag och se vad det dyker upp för andra åsikter om Commuter.
Trevlig arbetsdag på er!
Riktigt mkt känsla i den där Sjukt braKvällens badrumsbild. Mitt i datumbyte men vad gör man. Fredag imorn gubbs and gumms, rock on!