Sebastard
Diamant
Jag ska göra mitt bästaTackar! D1:an är kanon runt handleden.
Bara och använda mer!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska göra mitt bästaTackar! D1:an är kanon runt handleden.
Bara och använda mer!!!
Nej de är kompanjoner här i klocklådan. Den svarta är av modellen Genesis mendan den polerade är en Peacemaker.Är det en till GG det där eller är det samma som jag sett innan? Den såg så härligt gunmetal ut!
Nivån på detta fotoNej de är kompanjoner här i klocklådan. Den svarta är av modellen Genesis mendan den polerade är en Peacemaker.
Arkivbild
Grym! Vad duktig du ärSkönt att vara på banan igen, inga fler arkivbilder jag looovar.
Extrem Ad hoc modifikation som är byggd efter bandet som utgångspunkt, helt normalt! Stort jättetack @SpaceAce , både för potatissäck och inspo
Riktigt snygg! Stort grattis!Sådärja, äntligen färdigfipplat med länken.
Dagens nykomling. Ingen mikro och affordable nja, det kan diskuteras . Säger som jag brukar, visar den här eftersom det är ju här jag bor .
En Seamaster Chrono i mycket trevligt skick, särskilt för sin ålder (strax före millennieskiftet).
Har alltid velat prova denna klassiker och nu kom läget.
Bjussar på hastigt tagna bilder av en klassisk wrist-rulle .
Åh tack och bock! Stämmer, blev en spontangrej i all hastGrym! Vad duktig du är
Var det den du började med igår kväll?
Men fasen vad coola mods du gör!SoxaMasHulken fick nya visare frampå småtimmarna inatt:
✌
Bildspel med affordables på tvn bara för att...
Men fasen vad coola mods du gör!
Grym! Bra jobbat B!SoxaMasHulken fick nya visare frampå småtimmarna inatt:
✌
Grym! Bra jobbat B!
Riktigt snygg! Bra byggt mannenSoxaMasHulken fick nya visare frampå småtimmarna inatt:
✌
Helt ok tycker jag, har dock inte testat på riktig då jag inte har någon uv-lampa. Men den lös fint efter en stund i solen. Kan försöka få till nåt lume-shot senareCoola index, hur är lumen?
Riktigt snygg! Bra byggt mannen
Helt ok tycker jag, har dock inte testat på riktig då jag inte har någon uv-lampa. Men den lös fint efter en stund i solen. Kan försöka få till nåt lume-shot senare
Men jäklar i min lilla låda vilka bilder du har börjat knäppa! Vad är det du har fotat i?CW idag och lite experimenterande på morgonkvisten.
I en stekpanna med bubbelvattenMen jäklar i min lilla låda vilka bilder du har börjat knäppa! Vad är det du har fotat i?
CW idag och lite experimenterande på morgonkvisten.
Snyggt! Såg den här i Zelosgruppen igår kväll på samma tema, bubbelvatten och dykare kan visst ge riktigt fräcka bilder. Undrar om han också använde stekpannan?CW idag och lite experimenterande på morgonkvisten.
Ja, det var det inlägget jag snodde idén ifrånSnyggt! Såg den här i Zelosgruppen igår kväll på samma tema, bubbelvatten och dykare kan visst ge riktigt fräcka bilder. Undrar om han också använde stekpannan?
Måste nästan testa det också, såg koolt ut!Ja, det var det inlägget jag snodde idén ifrån