• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jockinho

Patek
2-Faktor
Vad säger vi om yemas Krono? Blank och tjock verkar den vara men cool 😎
C3D20B95-D438-40CD-8BB3-97C1FDE4F9BB.png
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Får man bjuda på en sorts ”wrist roll” så här på torsdagskvällen. Den här gamla modellen Seaforth är riktigt vass. Den satt riktigt fint på den här ”fallow” från mksnatostraps tycker jag.
7E5DEC0C-68BB-4EF9-88FF-85CC391978FC.jpeg

1E01E248-5580-4AE7-A10B-8AEF014D5B81.jpeg

1ECE6231-D25C-4ED7-BD9B-C66CAFCD7066.jpeg

Ungefär samma storlek som SPB14x men denna har bättre dimensioner på caset så den passar bättre på lite tunnare band som Tropic mm än ovan nämnda Seiko.
 

Karl_Magnum

Cartier
2-Faktor
Tavlan på din Longines är verkligen 🤌
Tackar! Den är faktiskt en av de snyggaste blå sunburst jag vet av plus att jag diggar att ha (nästan) alla siffror!
Köpte den svarta modellen ny sommaren 19 men ångrade mig konstant att jag inte valde blå den gången!
Så blev himla glad när jag fick köpa denna!
Måste hitta en länkbit då jag inte kan göra den större och nu är den precis precis räcker till.
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Tackar! Den är faktiskt en av de snyggaste blå sunburst jag vet av plus att jag diggar att ha (nästan) alla siffror!
Köpte den svarta modellen ny sommaren 19 men ångrade mig konstant att jag inte valde blå den gången!
Så blev himla glad när jag fick köpa denna!
Måste hitta en länkbit då jag inte kan göra den större och nu är den precis precis räcker till.
Det borde du kunna lösa enkelt hos exempelvis Stjärnurmakarna som säljer en hel del från Swatch Group! :) Kolla med dom om du har en lokal butik
 
Topp