Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stencool! Kikat en del på denna. Grymt charmig. Vart hittade du den här?Varit och hämtat ett paket
Blev riktigt nöjd! Grymma färger och finish, skön länk och lagom storlek och vikt.
Köpte den via en säljare på AmazonStencool! Kikat en del på denna. Grymt charmig. Vart hittade du den här?
Looking sharpMonday blues. Men misströsta ej mina herrar, det är kortvecka!
Tack för svar!!Köpte den via en säljare på Amazon
Tavlan på din Longines är verkligenPostnord levererade två affordables till påsk!
En trevligt orörd skx och en välanvänd hydroconquest!
Tycker du ser blek ut, ut med dig i vårsolen för tusan .Skål på er dumsillar nu är det långhelg.
Skål @TerryTee och alla andra goa galningar här inne! Nu bryter jag mot alla regler här med min icke-affordable (men lite micro) klocka som idag har fått VÄRLDENS MINST AFFORDABLE gummi. So sue me! Nu tar vi helg!
Jag förstår hur en tachymeter fungerar, men hur ska man avläsa den här?Vad säger vi om yemas Krono? Blank och tjock verkar den vara men cool
Tycker du ser blek ut, ut med dig i vårsolen för tusan .
Livet som guldmunkTycker du ser blek ut, ut med dig i vårsolen för tusan .
Tackar! Den är faktiskt en av de snyggaste blå sunburst jag vet av plus att jag diggar att ha (nästan) alla siffror!Tavlan på din Longines är verkligen
Det borde du kunna lösa enkelt hos exempelvis Stjärnurmakarna som säljer en hel del från Swatch Group! Kolla med dom om du har en lokal butikTackar! Den är faktiskt en av de snyggaste blå sunburst jag vet av plus att jag diggar att ha (nästan) alla siffror!
Köpte den svarta modellen ny sommaren 19 men ångrade mig konstant att jag inte valde blå den gången!
Så blev himla glad när jag fick köpa denna!
Måste hitta en länkbit då jag inte kan göra den större och nu är den precis precis räcker till.
Vad är det för gummi?
Var tvungen att införskaffa ett orange gummi inför den antågande sommaren, kan absolut ha blivit inspirerad av föregående ägare här i tråden
Yes lokal butik finns! Irriterande nog lånade jag ut en länk åt en polare från min förra. Den är dock bortslarvad nu! :/Det borde du kunna lösa enkelt hos exempelvis Stjärnurmakarna som säljer en hel del från Swatch Group! Kolla med dom om du har en lokal butik
Är det en till GG det där eller är det samma som jag sett innan? Den såg så härligt gunmetal ut!Kvällens.
Glad påsk på er!
Snyggt! Visst är D1 milano förbaskat sköna på handleden? Har en svart Kronograf och länken och känslan är top notch på handleden. Synd den för sällan åker på. Måste ändra på det.Microuppställning.
måsta säga att den orangea scurfan än riktigt oumph.Microuppställning.
Tackar! D1:an är kanon runt handleden.Snyggt! Visst är D1 milano förbaskat sköna på handleden? Har en svart Kronograf och länken och känslan är top notch på handleden. Synd den för sällan åker på. Måste ändra på det.