• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jox

Rolex
2-Faktor
Gammal kyckling..?
20210403_160018.jpg
 

Jox

Rolex
2-Faktor

AndyJ

Panerai
What?! Hur lyckades du med bägge?🥺
Jag har bytt klocka flera gånger om dagen efter Owgmarch så det var väl klart att det hände nu.
Orisen har varit lite småkonstig på sistone och gav upp idag. Tror det är någon packning som hamnat fel. På Nodusen så blev gängorna mos i kronan och den går inte att skruva in längre.
Jag kör nog G-shocks ett tag nu🙈
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Jag har bytt klocka flera gånger om dagen efter Owgmarch så det var väl klart att det hände nu.
Orisen har varit lite småkonstig på sistone och gav upp idag. Tror det är någon packning som hamnat fel. På Nodusen så blev gängorna mos i kronan och den går inte att skruva in längre.
Jag kör nog G-shocks ett tag nu🙈
Åh jäklar vad tråkigt!😦
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Jag har bytt klocka flera gånger om dagen efter Owgmarch så det var väl klart att det hände nu.
Orisen har varit lite småkonstig på sistone och gav upp idag. Tror det är någon packning som hamnat fel. På Nodusen så blev gängorna mos i kronan och den går inte att skruva in längre.
Jag kör nog G-shocks ett tag nu🙈

Det jag läst om Nodus kundservice har ju varit positivt. Hoppas på smidig lösning i båda fallen.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Den svarta hade dag. Synd att det inte fanns på övriga. Bra pris för ETA, 399USD samt att den nu har 15% off för påsk.
Screenshot_20210404-101935_Chrome.jpg
Aha, då är de kanske logisk att det blir billigare att köra samma i alla varianter. Väldigt billigt får man säga, det är sällan man ser ETA under $500. Jag gillar dock inte designen, det ser ut som en 500kr 90-talsdykare...
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Aha, då är de kanske logisk att det blir billigare att köra samma i alla varianter. Väldigt billigt får man säga, det är sällan man ser ETA under $500. Jag gillar dock inte designen, det ser ut som en 500kr 90-talsdykare...
Instämmer tyvärr, den där ser pangtråkig ut. Vilket är synd, då Armida har ett gäng coola designer annars!
 
Topp