Är det Coronaskydd.Gymmar innan GTG:n
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det Coronaskydd.Gymmar innan GTG:n
Vart hittar ni den infon?Lila såg riktigt bra ut med brons. Blir till att maila forasec då. Känns väl säkrast via dom.
Det stämmer, jag äger en Pastel blå och en Abbys blue med dykarbezel. Sedan äger @vaniljglass och @parasec var sin Seaforth.
Är det Coronaskydd.
Läste också det på Insta tidigare, men han vill få in feedback/önskningar från folk. Jag är också sugen på en Bahama Yellow samt en Signal orange om han släpper igen.Halios insta för en del av informationen. Sen har nog @Baramats bättre koll.
Watchuseek har nu 4 trådar på ämnet Halios en för varje ny modell, men denna nya bör man nog bevaka för nyheter. Men, jag ska nog logga ut där, orkar inte trycka F5 100 ggr/dag i 6 månader till SF IV släpps...Läste också det på Insta tidigare, men han vill få in feedback/önskningar från folk. Jag är också sugen på en Bahama Yellow samt en Signal orange om han släpper igen.
Jag är nöjd med att jag har två stycken av dem, även om en tredje hade varit mums.Watchuseek har nu 4 trådar på ämnet Halios en för varje ny modell, men denna nya bör man nog bevaka för nyheter. Men, jag ska nog logga ut där, orkar inte trycka F5 100 ggr/dag i 6 månader till SF IV släpps...
Halios announces the Seaforth IV
I've been on the lookout for a Seaforth III and followed Halios on instagram since that seems to be the best way to get news from them. So I was really excited when I checked today and saw this news! I don't own a Halios yet but from what I hear, the guy is very meticulous and is somewhat of a...www.watchuseek.com
Plus instagram som @Angeli nämnde ovan.
Dryck: Vira BlåtiraFör er som inte hänger i Squale-tråden.
Lyckan är att hitta matchande godis
Har en påväg städat tråden nu på alla bilder på dennaDagens pjäs. Inte mycket sunburst i norra Skåne idag.
Bra val. Grymt fin finish på denHar en påväg städat tråden nu på alla bilder på denna
Ser jäkligt bra ut! Hur kommer du överens med storleken, med tanke på dina rejäla snedseglar-handleder? I mina ögon ser det perfekt ut!
Unorthodox combo.
Ser jäkligt bra ut! Hur kommer du överens med storleken, med tanke på dina rejäla snedseglar-handleder? I mina ögon ser det perfekt ut!
Lyllos dig. Själv har jag det betydligt mer hektiskt på jobbet än när jag är ledig så här är helgen helig .Hektisk helg börjar nå sitt slut, gillar mest normal vardag så tycker det är galet skönt
Jo, tror väl egentligen också att det är så det skall vara men men Hörru, var det någon länk med till Vratislavia?Lyllos dig. Själv har jag det betydligt mer hektiskt på jobbet än när jag är ledig så här är helgen helig .
Kaxa inte upp dig!Hektisk helg börjar nå sitt slut, gillar mest normal vardag så tycker det är galet skönt
I know what you meanKaxa inte upp dig!
Helg är bättre än jobb!
Japp, denna följde med .Jo, tror väl egentligen också att det är så det skall vara men men Hörru, var det någon länk med till Vratislavia?