Ett fynd onekligen! Vart fanns den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker att det är ett ok pris. Kostar den inte c.a 3500 ny?Hur kan det vara att ingen slår till på den här? Riktigt bra pris för en grym klocka. Älskar min!
https://klocksnack.se/threads/smiths-everest-36-prisbump-16-3.108290/
Ångrar att jag inte backade Meccaniche Veneziane, Neriede i höstas.
Var det några som beställlde en? Det var väl leverans nu någon gång? Såg lite sent att det fanns länk till.
Kollat in de där några gånger. 1 049 euro med läder plus frakt (antar jag). Utan att veta kvliteten tycker jag nog det är i mesta laget. CW priser, kanske värt det...Grym! Men dock något stor imo.
Vad va priset för early backers?
Jag tror att det var runt 5000 kr, vilket känns prisvärt för en GMT. Bokades dock på 30 sekunder. Sedan kostade nog länken lite också.Grym! Men dock något stor imo.
Vad va priset för early backers?
Det var ju lite bättre pris, då säkert värt det. Med tanke på att de säger att fullpris skall vara 1249 euro...Jag tror att det var runt 5000 kr, vilket känns prisvärt för en GMT. Bokades dock på 30 sekunder. Sedan kostade nog länken lite också.
Jag tror det vara några här på forumet som slog till om jag minns rätt. Blir spännnde att se om det dyker upp några här i vår. Ångrar som sagt att jag inte köpte en, men jag förstod aldrig att det gick att få den på länk.Det var ju lite bättre pris, då säkert värt det. Med tanke på att de säger att fullpris skall vara 1249 euro...
Jag har en Richard legrand och har bara positivt att säga! Grymt mycket klocka för pengarna! Magisk urtavla och safirbzelSugen på att beställa en Richard legrand odysséa. Ligger ju på typ 3k med frakt. Hur blir det med tull och moms då? Tror de skickar från Singapore elr liknande. Nån med erfarenhet av klockan så får ni gärna dela med er.
Tack i förväg.
Närmare 4000kr faktiskt så 2800kr är riktigt bra.Tycker att det är ett ok pris. Kostar den inte c.a 3500 ny?
Jag har varit nära att slå till flertalet gånger men tvekat pga länken (vill vänta på nya med nitar).
Jag var med från början men hoppade av pga 42mm, har redan en Steinhart GMT 39 som jag gillar bättre.
Ångrar att jag inte backade Meccaniche Veneziane, Nereide GMT i höstas.
Var det några som beställlde en? Det var väl leverans nu någon gång? Såg lite sent att det fanns länk till.
Det där är en pärla. Har en ny men ångrar lite att den gamla fick lämna...Jag var med från början men hoppade av pga 42mm, har redan en Steinhart GMT 39 som jag gillar bättre.
Som av en händelse är det just denna som är wotd.Jag var med från början men hoppade av pga 42mm, har redan en Steinhart GMT 39 som jag gillar bättre.
Som av en händelse är det just denna som är wotd.
Steinhart's 39or är alldeles förträffliga enligt min mening.Som av en händelse är det just denna som är wotd.
Jag håller med. Mer dykare. Hyfsad lume är det också. Dessutom kupat och fasat glas, svårt att få fram på bild. Men jag kan sakna den gamla godingen också, mercedesvisare och allt.Älskar de där visarna, blir väldigt mer ”tool” med de kontra Mercedes. Och vit färg gör mkt för läsbarheten!
Älskar de där visarna, blir väldigt mer ”tool” med de kontra Mercedes. Och vit färg gör mkt för läsbarheten!
Japp, och till det priset...Steinhart's 39or är alldeles förträffliga enligt min mening.
Måste säga att Lorier kan det där med design. Tycker alla deras klockor träffar rätt. Jag gillar egentligen inte guld men med den där urtavlan är det riktigt snyggt!Lorier i dag...också!
Ägaren är en resonlig karl vill jag minnas, när jag tog kontakt med honom via MV's FB sida och ville köpa en Arsenale efter att KS kampanjen tagit slut så blev jag erbjuden i stort sett samma KS pris. Är någon sugen så skulle jag råda er till att vända sig till Alessandro Morelli direkt via Meccaniche Veneziane's FB sida, det skulle inte förvåna mig om man får ett mycket bättre pris än MSRP.Jag tror att det var runt 5000 kr, vilket känns prisvärt för en GMT. Bokades dock på 30 sekunder. Sedan kostade nog länken lite också.
Steinhart's 39or är alldeles förträffliga enligt min mening.
Japp, och till det priset...
Storlek?Lutar nog åt att det blir en av dessa två då. 2k på eBay och då inkl frakt. Skickad från Tyskland så ingen moms. (Tror jag iaf)
Fortfarande automat samt med miyota 9015 istället för klassiska nh35. Safirglas på denna med.
mmm, mmmKan inte annat än att hålla med
Bra tips. Skall kolla.Ägaren är en resonlig karl vill jag minnas, när jag tog kontakt med honom via MV's FB sida och ville köpa en Arsenale efter att KS kampanjen tagit slut så blev jag erbjuden i stort sett samma KS pris. Är någon sugen så skulle jag råda er till att vända sig till Alessandro Morelli direkt via Meccaniche Veneziane's FB sida, det skulle inte förvåna mig om man får ett mycket bättre pris än MSRP.