Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, riktig klassiker!Kontrar @MaBr och hans fantastiska bilder med en klassisk "Jag har inget att göra när jag är på muggen"
Nya CW Trident GMT, anar Tudor BB vibbar
Vilken häftig klocka. Och snygg. Fler bilder?
Grym patina!Ventus Mori SW-2, nu ännu grönare.
Den är så jäkla bra! Jag jobbar Zelos idagBär denna i princip varje dag. Så fasligt nöjd
FinHär kommer en bild på min Lorier Neptune som anlände i fredags.
Grattis! Ser kanon ut. Hur känns länken?Här kommer en bild på min Lorier Neptune som anlände i fredags.
tog du den sista ?
Som man väntat. Men nu finns den snart i min ägo. Klickade hem Helm’s nya Komodo. Ser fram emot att testa den.
Snygg! Bygger den mycket på höjden?Här kommer en bild på min Lorier Neptune som anlände i fredags.
Första klockan med länk för min del. Den känns riktigt bra och jag gillar utseendet. Vad jag hört och läst ska den vara riktigt bra för de pengarna.Grattis! Ser kanon ut. Hur känns länken?
Mycket möjligt. Jag tyckte ändå jag var ”sen”. Missade den vita, men denna är cool ocksåtog du den sista ?
out of stock nu
Snygg! Bygger den mycket på höjden?
Är fortfarande april som gäller skulle jag tro.Nån som hört nåt mer om desse? Nu när Ventusen är ute.
Ok, tyckte det sas mars-april men det är väl önsketänkande. Är inte inne i fb så ser ju inte om det kommer nåt nytt där. Tack.Är fortfarande april som gäller skulle jag tro.
Förmodligen min första GMTNån som hört nåt mer om desse? Nu när Ventusen är ute.
Akta, du kan fastna för det . (ryktas att det finns nån annan tokstolle som har )Förmodligen min första GMT
Tror jag vet vem det är, mycket skrämmande. GMT verkar ha tagit över hans liv totalt.Akta, du kan fastna för det . (ryktas att det finns nån annan tokstolle som har )
Fullständigt. Kan inte sova om det inte är kontroll över alla tider i världen.Tror jag vet vem det är, mycket skrämmande. GMT verkar ha tagit över hans liv totalt.
Damaskus stål? Mycket vacker!Den här Ilmar Visa klockan's tillverkarna's mål har varit
att få ihop de finländska hantverkare av olika branchen och skapa
en klocka som återspeglar de nordiska värdena; individualism
och naturen's elegans.
Var och en Ilmar klocka tillverkas som handarbete i Finland.
Jag fick prova på den här finländska Ilmar Visa klockan.
Väldig fin klocka och den kändes bra på armen.
Och naturligtvis wristshot.
Fin. Inga bandhorn, hur ser baksidan ut?Den här Ilmar Visa klockan's tillverkarna's mål har varit
och naturen's elegans.
Mycket trevlig Som halvfinne och dessutom bosatt i Skåne väcker den ju ett habegär men jag antar att den kostar ungefär som en medelstor kroppsdelDen här Ilmar Visa klockan's tillverkarna's mål har varit
och naturen's elegans.