Sure, hur mycket kan den kosta liksom Du får dock flyga den själv så kan jag ha den i vattnetJag gillar inte att ge dig rätt för ofta, men ja det där är ju bra coolt! Ska vi dela?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sure, hur mycket kan den kosta liksom Du får dock flyga den själv så kan jag ha den i vattnetJag gillar inte att ge dig rätt för ofta, men ja det där är ju bra coolt! Ska vi dela?
Den där Precistan.... kvarts o alltByteslördag:
Bytes helst mot pengar men kom med förslag.
Avslutad - Precista PRS-18Q 300m militärdykare *Måndagspris 1650:-*
Grym 300m quartzdykare med alldeles lagom mängd patina. Den av mina klockor som har fått överlägset flest "Vad är det där för klocka?" från "icke klockfolk". :cool: Klockan tickar på och håller tiden precis som den ska. Levereras head only. Spårbar frakt (skicka lätt) ingår. 2000:- 1800:-...klocksnack.se
Riktigt riktigt bra, så skarpt att det nästan gör ont att titta påDykar-hybrid? Den här vågar jag inte visa i Sinn-tråden nu Tycker det blev pangsnyggt
Den där Precistan.... kvarts o allt
Riktigt riktigt bra, så skarpt att det nästan gör ont att titta på
Se där ja!Dykar-hybrid? Den här vågar jag inte visa i Sinn-tråden nu Tycker det blev pangsnyggt
Freaky? Precistan?
Skickar in dessa på byteslördag. Bytes helst mot pengar men ett fåtal byten skulle säkert kunna locka också (typ squale 1521 m.fl) @KandreasF , du har första tjing på Borealis.
Kanske mer en Sinn på färgglatt gummi som är freakyFreaky? Precistan?
Haha. Nej, det fanns ingen koppling mer än hans nick och jag har alltid velat posta denFreaky? Precistan?
Lätt fixat. Ha bara på dig den i dålig belysning inomhusHade huggt på SM:n direkt om det inte vore för tavlan, fan vad jag inte klarar MOP
Ja då gäller det ju att hålla stilen .. lycka till!Stockholm, ska i första maj..så mycket att göra och så ont om tid.
Verkligen! Ser toppen-fräscht ut!Ändå rätt mysig sommarkombo på 38an?
Klart spännande frukost! Skulle själv lätt kunna käka bönrulle med guaca till frukost.Frukost med Armida! Dotterns favorit, tortilja med bönor och guaca!
Oh la la, är du otrogen eller har du fixat till denna där själv? Superfestlig även om jag tycker sekundvisaren ser aningens kort utTrädgårdsbyggarbetet blir klart roligare med en trädgårdsklocka! Ha en grön lördag alles!
En TIMEX Todd Snyder! Vann jag?UPS knackade på dörren idag och levererade ett roligt litet paket. Lägger in en liten ”teaser” för att se om någon kan gissa vad som anlände
I övrigt tänkte jag spendera lördagen med att ta in nyförvärvet och kanske t om ta en öl.
Du är kortOh la la, är du otrogen eller har du fixat till denna där själv? Superfestlig även om jag tycker sekundvisaren ser aningens kort ut
UPS knackade på dörren idag och levererade ett roligt litet paket. Lägger in en liten ”teaser” för att se om någon kan gissa vad som anlände
I övrigt tänkte jag spendera lördagen med att ta in nyförvärvet och kanske t om ta en öl.
Nej, Dee SniderEn TIMEX Todd Snyder! Vann jag?
Tre äpplen hög över havet för att vara exaktDu är kort
Nä jag hade lite strul med en beställning från V24 så jag frågade om han kunde byta visare åt mig som kompensation. Sekunden skulle varit en vit lång men den ligger här i en ask på sidan. men den röda kortisen linjerar ändå rätt bra med tavlan. Men rött passar inte så den ska bort vid tillfälle.
Tack för det! Det är så himla synd att betalning i natura inte funkar på fler ställen, har försökt på både bygghandeln och Nymans ur utan framgång.Tre äpplen hög över havet för att vara exakt
Aha, men det var bussigt av tysken. Sekundvisaren ska ut till indexen där minutvisaren är ute och nosar sa jag!
Skicka med några nakenbilder så fixar jag, det vet du