• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20210409_191734-picsay.jpg

Konstigt det där att man är ledig 70 timmar, stressar för att hinna, flyttar grejer, skriver på papper, kör 100 mil med bilen, osv...

Och så åker man till jobbet å bara stressar ner, tar det lugnt, dricker kaffe, äter godis, kollar på gårdagens champions league, osv...

Squale 1545 Militaire på "golden brown" cns borstat premium.

Senast ändrad:
IMG_20210409_191734-picsay.jpg

Konstigt det där att man är ledig 70 timmar, stressar för att hinna, flyttar grejer, skriver på papper, kör 100 mil med bilen, osv...

Och så åker man till jobbet å bara stressar ner, tar det lugnt, dricker kaffe, äter godis, kollar på gårdagens champions league, osv...

Squale 1545 Militaire på "golden brown" cns borstat premium. Fast mer brunt än guld tyvärr 😢 The search continues.
Ahh, du jobbar som chef gissar jag 🤔?

Edit: ni behöver inte anställa fler?
Jag kan sadla om, skulle nog kunna bli oumbärlig som tv-tittande och kaffedrickande chef 😁.

@Von måste säga att Baltics nya SC föll ganska platt för mig. Kan inte helt få kläm på vad det är som stör mig, men den kändes ganska "meh"..
Vad gäller den sortens klockor jämför jag alltid med Longines legend diver som enligt mig är nästintill perfekt, om det inte vore för den helt galna L2L.
Om vi vänder på det lite, finns ju ganska lång betänketid (SEPTEMBER!) 😄
Tycker den ser fin ut ändå, ingen wowkänsla kanske men det hade jag nog inte räknat med heller.
LLD är läcker men det finns andra alternativ också. NTH Azores tyckte jag checkade i ganska många boxar om man är ute efter stuket, otroligt välbyggd med fina mått 👍🏼

@Von måste säga att Baltics nya SC föll ganska platt för mig. Kan inte helt få kläm på vad det är som stör mig, men den kändes ganska "meh"..
Vad gäller den sortens klockor jämför jag alltid med Longines legend diver som enligt mig är nästintill perfekt, om det inte vore för den helt galna L2L.
Tycker nog att tavlan är lite för... clean? Trodde de skulle köra mer vintageflört.

Byteslördag:
Bytes helst mot pengar men kom med förslag. 🤷‍♂️
Precista PRS 18_11.jpg

Citizen_MN.jpg
Casio_Padel.jpg

Tillbaka
Topp