Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, den där var riktigt fin. Hade jag helt missat!På min lista ligger de här, jag vill inte ha en lista, men men så är det:
Seaforth serie IV i någon sorts färg.
Jag kan inte heller släppa denna ur huvudet, Nivada Grenchen Aviator Sea Diver, den som är med här:
och här:
Nivada Grenchen Chronomaster Aviator Sea Diver Manual 86012M Review
The Nivada Grenchen Chronomaster Aviator Sea Diver is back! The basic idea: chronograph, diver and aviator in one watch - will it succeed?www.watchdavid.com
Fler Yema
Guld/pwd var ju bra porrig!Kul Seiko vs Evisen collab
Japanese watch brand Seiko collabs with Evisen Skateboards, surprises watch and sushi lovers
Out of all the motifs to come out in this collab, there was one which completely blindsided us.soranews24.com
presistan är sjukt cool Den måste stanna i trådenByteslördag:
Bytes helst mot pengar men kom med förslag.
Avslutad - Precista PRS-18Q 300m militärdykare *Måndagspris 1650:-*
Grym 300m quartzdykare med alldeles lagom mängd patina. Den av mina klockor som har fått överlägset flest "Vad är det där för klocka?" från "icke klockfolk". :cool: Klockan tickar på och håller tiden precis som den ska. Levereras head only. Spårbar frakt (skicka lätt) ingår. 2000:- 1800:-...klocksnack.se
Hade den bara haft datum så vore det en given keeper. Vi får se om någon hugger på den. Den levereras idag på ett grönt nato och självklart så utlovas trådrabatt.presistan är sjukt cool Den måste stanna i tråden
Bor söderut antar jag? Själv är det ett tag kvar till plastbaljan ska i..En lång dag med båtfix väntar, medans resten av familjen får ha det mysigt i solen...kul för dom.
Aldrig hört talas om Evisen och då har jag har ändå åkt skateboard typ hela mitt liv Lökig jippopryl för barn...ooops nu tänkte jag visst högt igen, förlåtKul Seiko vs Evisen collab
Japanese watch brand Seiko collabs with Evisen Skateboards, surprises watch and sushi lovers
Out of all the motifs to come out in this collab, there was one which completely blindsided us.soranews24.com
NTH är ju helt klart bättre. Man fan alltså, SM imponerar på mig, fit och finish är mycket, mycket bra!@Birchgrove hur upplever du fin SAN Martin vs NTH?
Sinn-tråden ser dig och dina synder var du än befinner dig!Dykar-hybrid? Den här vågar jag inte visa i Sinn-tråden nu Tycker det blev pangsnyggt
Tänker ändå att det är kool om man glider in till beachpartyt i något sånt härDykar-hybrid? Den här vågar jag inte visa i Sinn-tråden nu Tycker det blev pangsnyggt
Stockholm, ska i första maj..så mycket att göra och så ont om tid.Bor söderut antar jag? Själv är det ett tag kvar till plastbaljan ska i..
Dykargummi på en flieger är väl i sig en viss synd, men den checkar alla mina boxar och äntligen en bezel jag kan nyttjaSinn-tråden ser dig och dina synder var du än befinner dig!
(Fast vad är ens synden? Ser bra ut ju )
Jag gillar inte att ge dig rätt för ofta, men ja det där är ju bra coolt! Ska vi dela?Tänker ändå att det är kool om man glider in till beachpartyt i något sånt här