Sprit?Sol och GG. Vad mer kan man önska sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sprit?Sol och GG. Vad mer kan man önska sig?
En TIMEX Todd Snyder! Vann jag?
Nä, inte halv elva på förmiddagen... lite i tidigaste laget.
Den gula Boldr Venture! Först i kö vid eventuell flipp. Så det så!
Sprit är gott och gravt underskattat i kostcirkeln.
Snyggaste gula färgen jag nånsin sett Spännande färgkombo i övrigt som man inte ser så ofta, me likey!Halvtaskig bild på nya klockan. Boldr x Windup mk2. En variant av boldr:s venture. 100 exemplar tillverkade och slutsålt på direkten.
25mm är en vanesak men helt ärligt den bästa storleken för de flesta handleder (utom då väldigt grova). Klassisk cartiersize, tycker du bär upp den braTestade klockan äldsta sonen köpte. Den var liten Svårt att fånga på bild, men stor som ett frimärke ungefär
Jag tycker att det ser bra ut.Testade klockan äldsta sonen köpte. Den var liten Svårt att fånga på bild, men stor som ett frimärke ungefär
25mm är en vanesak men helt ärligt den bästa storleken för de flesta handleder (utom då väldigt grova). Klassisk cartiersize, tycker du bär upp den bra
Klart det funkar, det har det gjort i alla tider. Men från min pov ser det löjligt ut. Vanesak dock På grabben blev det kanon, han har lite mindre handleder och händer. Och så gillar han små klockorJag tycker att det ser bra ut.
Klappat och klart:Fick en tanke plötsligt. Vit urtavla, vit bezel och vitt gummi.
Vad har vi på det?
Steinhart Ocean 39 mm White ceramic - men måste finnas annat också?
Snyggt! Pluspoäng för pervo-handskarnaNu har man sin egna skamvrå.
Så gött och fått ordning på allt bröte.
Ja dom skojar man inte bortSnyggt! Pluspoäng för pervo-handskarna
Fy fan vad cool! Vart hittar man den?Grilljannar, grillare och stekare... har ni sett denna ?
Kan denna vara av intresse för bäste Herrn?Mja, jag kan posta några jämförelser men enligt spec 47 men den bärs så mycket mindre. Ja fan, lika lång som bred
Little Griddler Grilltimer heter den. Kickstarter klocka, verkar vara slutsåld överallt. Enligt snabb googlingFy fan vad cool! Vart hittar man den?