• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag lägger verkligen noll värdering i detta annat än situationen med DW, Ur&Penn och Guy Guysson är lite humoristisk. Tror inte jag är klocksnobb faktiskt. Skulle aldrig dissa nån för deras klocka. Usch. Inte ENS en Apple...

😂
Jag dissar hela tiden och råkar visst skriva mina tankar högt ibland, jag ska bli bättre på det där men inte just idag ❤️
Vem är denna Guy Guysson? Värdsklass på det namnet också, hen borde starta ett klockmärke omedelbart 👊🏼

Jag dissar hela tiden och råkar visst skriva mina tankar högt ibland, jag ska bli bättre på det där men inte just idag ❤️
Vem är denna Guy Guysson? Värdsklass på det namnet också, hen borde starta ett klockmärke omedelbart 👊🏼
Förlåt jag hittade på namnet då jag inte orkade gå till sovrummet och ta reda på vad jag gafflar om😂

Edit:
William Gregor (WG) hette Ur o penns numera destruerade mästerverk

Njuter av den nya affordable bezel 😁
A09D8A45-9942-40DD-957E-83D5A41C0FD0.jpeg

Är mitt inne i en flytt så svårt att finna tiden att hänga på KS :( mesta tiden går att packa upp och montera diverse hyllor m.m. En "rolig" sak är att lampkontakten nu ändrats (EU standard) så nu får man byta denna på ett 10-tal taklampor :banghead:

Nyförvärvet är dock äntligen på handleden 😍
20210413_194126.jpg

Jo de är lite som att leta en nål i en höstack, de känns som att de är svårt att hitta nånting vettigt och roligt kring min budgeten om man inte går på quartz... men mycket bra tips, tack!
Har denna om det kan vara intressant. PM isf.
LHHds2M.jpg

12802656-1AEE-413D-A017-4EA930D5C630.jpeg

Är alla Vostoks utan klick i bezeln? Och kan man DÅSA PÅ med någon tavla som ger lite bättre schwung i lumen?😍
Klick är överskattat ändå! Nä, men du kan ställa in motståndet precis som du vill ha det, bocka till hörnen en smula på fjädern för att tajta till och tvärsom för lösare, mycket praktiskt 👍🏼
Jadå, bara att DÅSA på, har ett gäng delar hemma som inte används ändå 🙂

Tillbaka
Topp