Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AbsolutOk, men säg till när du flippar
EDC materialVDB möter Vostok och tar anabola steroider ombord en ubåt. Alla kramas i slutet. En del med varandra.
Halloj!@JohnMonchard hur står det till? Minns att vi snackade om nya tavlan på Trenchuntern. Har den kommit än?
Tack! Det värmer!
Hoppas det ger något!Dagens klocka när det är dags för samtal på smärtkliniken om att lära sig leva med smärta.
Jag är sjukt sugen på den där, så jäkla bra!Vem köper denna? Helt sjukt bra pris för en ny!!! https://klocksnack.se/threads/eterna-super-kontiki-1973-limited-edition.148025/
@Baramats @FreakyLeo
Köööööp! Den skulle passa bra i din samling!Jag är sjukt sugen på den där, så jäkla bra!
Snygg klocka där! Hoppas du finner smärtkliniken hjälpa! Lever själv med kronisk smärta i stort sett hela kroppen sedan 12 år tillbaka! Tyvärr är jag hänvisad till stora mängder smärtstillande då inget annat visat sig hjälpa.. Inget man önskar på någon! Kämpa på!Dagens klocka när det är dags för samtal på smärtkliniken om att lära sig leva med smärta.
Det hoppas jag med. Har gått där 1,5månad. Det gäller att ha rätt inställning men ibland är det svårt att ha motivation.Hoppas det ger något!
Ja, den skulle ju det! Har tyvärr inte budget till det just nu, annars hade jag tagit den direkt!Köööööp! Den skulle passa bra i din samling!
Det är jobbigt med långvarig smärta. Har också gått och går för tillfället på smärtstillande, är en beroende människa så jobbigt när man blir beroende. Hoppas det löser sig för dig. Det medför så mycket annat också. Är egenföretagare inom måleri. Man tappar sin identitet när man inte kan jobba tycker jag. Man måste tänka om i livet. Vad ska jag göra? Vad ska jag jobba med. Mycket tankar. Sorry för jag svamlar på. Skönt att skriva av sig lite.Snygg klocka där! Hoppas du finner smärtkliniken hjälpa! Lever själv med kronisk smärta i stort sett hela kroppen sedan 12 år tillbaka! Tyvärr är jag hänvisad till stora mängder smärtstillande då inget annat visat sig hjälpa.. Inget man önskar på någon! Kämpa på!
Congratulations Happy for you manStort grattis!
Is it me or I see a lot of green dials lately?... either way, it makes my day , because I LOVE GREENDagens klocka när det är dags för samtal på smärtkliniken om att lära sig leva med smärta.
Congratulations Happy for you man comment on the right placeBörjar veckan med Dan Henry samt bebis, Henry. Just nu tre timmar gammal
DitoJa, den skulle ju det! Har tyvärr inte budget till det just nu, annars hade jag tagit den direkt!
Då är vi i mycket i samma båt! Beroendeproblematik genom stora delar av livet och när jag äntligen hade fått bitarna på plats och byggt upp ett gott liv så blev jag sjuk!Det är jobbigt med långvarig smärta. Har också gått och går för tillfället på smärtstillande, är en beroende människa så jobbigt när man blir beroende. Hoppas det löser sig för dig. Det medför så mycket annat också. Är egenföretagare inom måleri. Man tappar sin identitet när man inte kan jobba tycker jag. Man måste tänka om i livet. Vad ska jag göra? Vad ska jag jobba med. Mycket tankar. Sorry för jag svamlar på. Skönt att skriva av sig lite.
Aj... det där gjorde ju lite ont att läsa... just en grön CaptainCook finns ju med på min lista ”klockor att titta lite närmare på”. Den ser ju riktigt läcker ut!Klämde på den gröna förra året hos en urmakare i Norge.
Supersnygg, men tyckte den var kass i övrigt.
Ingen vidare kvalitetskänsla, sladdrig vridring mm.
Kort sammanfattat hade den vintage kvalitetskänsla utan vintage charmen.
Må ner på RLG (Richard Le Grande) eller liknande nivå i mikrovärlden för att sjunka like djupt (Inget illa om Storkuken, har haft en själv, men den kostar typ 10% av Radon)
Jättetråkigt i och med att den är så snygg. Hade gärna haft en om den varit bättre.
PS: Min CW verkar vara lite kladdig på bilden. Säkerligen urmakaren som dreglat på den...
PS2: Kan eventuellt vara att någon är av en annan åsikt. Kan respektera det. Alla kan inte vara objektiv och kvalitetsmedveten
Sitter med en klump i halsen när jag läser vad du skriver. Lider med dig. Att det blir off topic ibland det får ledningen ta annars har jag ingen lust att hänga här och jag tror många tänker som jag. Fortsätt att kämpa.Då är vi i mycket i samma båt! Beroendeproblematik genom stora delar av livet och när jag äntligen hade fått bitarna på plats och byggt upp ett gott liv så blev jag sjuk!
Mitt pereferia nervsystem angrips varpå det blir skadat och sedan dör av.. Nerverna ger därför "felsignaler" 24-7 och jag blir förlamad allt efter vad tiden går! Tyvärr finns inget botemedel så jag fick bli sjukpensionär redan vid 35!
Blev jäkligt mycket of topic här men som du säger så känns det så jävla skönt att skriva av sig lite då å då!
Önskar dig all framgång och att du finner hjälp för sina krämpor! ❤