Eftersom jag inte har råd med den där Eternan nu så fick det bli ett sharkmesh på Aquadiven. Close enough! Blev rätt bra tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eftersom jag inte har råd med den där Eternan nu så fick det bli ett sharkmesh på Aquadiven. Close enough! Blev rätt bra tycker jag.
Grattis!Congratulations Happy for you man comment on the right place
Det tycker inte jag. Klockan äroch förtjänar något bättre än Riddar Katos brynja. Som tur är så lyssnar ingen på mig ändåEftersom jag inte har råd med den där Eternan nu så fick det bli ett sharkmesh på Aquadiven. Close enough! Blev rätt bra tycker jag.
Aj... det där gjorde ju lite ont att läsa... just en grön CaptainCook finns ju med på min lista ”klockor att titta lite närmare på”. Den ser ju riktigt läcker ut!
Nytt i dag. Kan kanske funka som Doxa-surrogat i sommar.
Såg det då jag följde vägen bakåt. Verkar ha klarat sig utan battlescars.Den är fin
Om det är exemplaret jag tror det är så är du nummer 4 i tråden med just den
Det tycker inte jag. Klockan äroch förtjänar något bättre än Riddar Katos brynja. Som tur är så lyssnar ingen på mig ändå
Here you go!
Jaha, så nu är klockan helt plötsligt trots att den är gul? Du kan vara Riddar Kato, shark mesh är sjukt cool och extremt manligt! Lär nog inte bli så långvarigt, är helt klart bättre på Isofrane.Det tycker inte jag. Klockan äroch förtjänar något bättre än Riddar Katos brynja. Som tur är så lyssnar ingen på mig ändå
Är inte så förtjust i den typen av mesh. Det enda jag har testat som jag gillar är Squales mesh till 1521an för där passar det så bra tillsammans med bandhornen.Snyggt, men menar ändå att du bör testa ett mesh med "ändlänkar"
Ja, man får faktiskt gilla en klocka utan att gilla färgen, läs reglerna? Äh, gillar ju inte någon mesh och har aldrig gjort, mitt problemJaha, så nu är klockan helt plötsligt trots att den är gul? Du kan vara Riddar Kato, shark mesh är sjukt cool och extremt manligt! Lär nog inte bli så långvarigt, är helt klart bättre på Isofrane.
Man har rätt att tycka precis som man vill.Ja, man får faktiskt gilla en klocka utan att gilla färgen, läs reglerna? Äh, gillar ju inte någon mesh och har aldrig gjort, mitt problem
Nej, inte enligt mina oskrivna regler som alla bör känna till och följa! Jag är inte mycket för milanese-style mesh men jag gillar shark mesh på de flesta dykare. Grymt bekvämt också!Ja, man får faktiskt gilla en klocka utan att gilla färgen, läs reglerna? Äh, gillar ju inte någon mesh och har aldrig gjort, mitt problem
Ja, skillnaden mot många andra är väl att jag tycker högt för det mesta, med det sagt är det mest konsekvent nonsens som spelar noll rollMan har rätt att tycka precis som man vill.
Själv är jag konsekvent inkonsekvent när det kommer till vardagliga saker som inte spelar någon större roll.
That looks bloody marvellous
Det tycker inte jag. Klockan äroch förtjänar något bättre än Riddar Katos brynja. Som tur är så lyssnar ingen på mig ändå
Jag är med dig där.
Mesh är nästan lika fult som beads of rice. Förlåt
Ps. Kan du se giffen nu @Von ?
Jag är med dig där.
Mesh är nästan lika fult som beads of rice. Förlåt
Ps. Kan du se giffen nu @Von ?
KAN inte låta bli att fundera på om Sea Shepherd vill ha sitt namn den där skapelsen? Har svårt att tro att det betyder något annat men det kanske det gör?Hämtat paket
Sluta post bilder på den där jäkla Eternan nu...
Du kan vara ful!
Då får du sluta posta aquadiven!Sluta post bilder på den där jäkla Eternan nu...
Han kan posta den till mig precis när han vill! Pma så får du adressenDå får du sluta posta aquadiven!
Hahahah ja på det sättet kan han gärna posta den till mig också. Jag skulle till och med kunna posta något tillbaka.Han kan posta den till mig precis när han vill! Pma så får du adressen
Nejnej! Tvärtom, flippa GS till mig och köööööööp fler andra!Sitter på jobbet och räknar ner timmarna. Har en Yema som ligger hos ombud och väntar på mig. Dessvärre får den förmodligen lämna direkt pga gårdagens gs-spontanitet
Det är sällan något som stannar länge hos mig så den blir säkert sin snartNejnej! Tvärtom, flippa GS till mig och köööööööp fler andra!