• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Eftersom jag inte har råd med den där Eternan nu så fick det bli ett sharkmesh på Aquadiven. Close enough! Blev rätt bra tycker jag. 🦈
DSCF4282.jpg
DSCF4272.jpg
DSCF4271.jpg

Aj... det där gjorde ju lite ont att läsa... just en grön CaptainCook finns ju med på min lista ”klockor att titta lite närmare på”. Den ser ju riktigt läcker ut!

Jo, jag blev lite besviken.
Sen är ju "kvalitetskänsla" en mix av känsla och mera "objektiva" observationer så ta inte bara mina ord för det.
Jag tyckte den saknade det gedigna solida intrycket och känslan man får av billigare klockor som t.ex. Oris Aquis, Christopher Ward, Longines Hydroconquest mfl.
Kändes billig för mig, men en annan kan tycka det är charmigt.

Here you go! 😁
https://shop.synchronwatches.com/product/aquadive-100-gmt-poseidon-final-batch/

Det tycker inte jag. Klockan är👌🏼och förtjänar något bättre än Riddar Katos brynja. Som tur är så lyssnar ingen på mig ändå 😆
Jaha, så nu är klockan helt plötsligt 👌 trots att den är gul? :bored: Du kan vara Riddar Kato, shark mesh är sjukt cool och extremt manligt! :pirate: Lär nog inte bli så långvarigt, är helt klart bättre på Isofrane. 😊

Snyggt, men menar ändå att du bör testa ett mesh med "ändlänkar" :)
Är inte så förtjust i den typen av mesh. Det enda jag har testat som jag gillar är Squales mesh till 1521an för där passar det så bra tillsammans med bandhornen. 👌

KAN inte låta bli att fundera på om Sea Shepherd vill ha sitt namn den där skapelsen? Har svårt att tro att det betyder något annat men det kanske det gör?

Tillbaka
Topp