Hej alla i mikrotråden. Har någon hört av @Lord_tito88 på sistone?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är inte dum denLegat 1v i lådan då det trillat in endel nytt det sista.
Är nog den jag gillar mest och haft längst av alla.
Även om det inte är länge
Har du letat i Kobra Kai? Nu när du säger det tror jag det var några dagar eller så sen jag såg han sistHej alla i mikrotråden. Har någon hört av @Lord_tito88 på sistone?
Ja, jag kommer precis därifrånHar du letat i Kobra Kai? Nu när du säger det tror jag det var några dagar eller så sen jag såg han sist
Sista spåren verkar vara från 6eJa, jag kommer precis därifrån
Oh, @Lord_tito88 var är du kompis?Hej alla i mikrotråden. Har någon hört av @Lord_tito88 på sistone?
Tack!Looking good!
Självklart, men bara under strumpperioden 1/11 - 31/3, tjusiga små tvångströjorVisst matchar ni alltid era strumpor med tröjan?
Alltså.. den där apelsinryssen..
Jäklar vilket lyft!...när man börjar med en sån här:
... men efter några månader (via ett antal andra band) sitter med en sån här...
...och inser att det enda synliga som är kvar från ursprungsklockan är urtavlan och visarna samtidigt som man lagt mer än dubbelt så mycket på modifieringar som det kostade att köpa klockan från början!
(...och nej det är inte hunden som förändrats - han har sett ungefär likadan ut hela tiden)
Byt tavla och visare då, du är ju bara halvfärdig Skoja bara, snyggt jobbat...när man börjar med en sån här:
... men efter några månader (via ett antal andra band) sitter med en sån här...
...och inser att det enda synliga som är kvar från ursprungsklockan är urtavlan och visarna samtidigt som man lagt mer än dubbelt så mycket på modifieringar som det kostade att köpa klockan från början!
(...och nej det är inte hunden som förändrats - han har sett ungefär likadan ut hela tiden)
That Kraken is cracking cool
And that is how we Finns speak EnglishFöljer den kanalen, riktigt kul! Jäkligt imponerande måste jag säga, speciellt med tanke på vad en Vostok kostar.
De gjorde ju samma med en 100m Citizen som klarade 300m (och dessutom startade när de släppte trycket). Boetten klarade dessuom 2000m(!) innan glaset sprack. De testade även en Dugena 300m-dykare som kostar runt tusenlappen och den slutade ticka vid 1200m och boetten/glaset gav inte ens upp vid 3000m som är max för deras maskin. Sjukt!
De har även gjort det med en G-shock GW-7900 som också klarade galet mycket.Displayen gav upp vid typ 500m och glaset vid 1000m.
I think it's fantastic!And that is how we Finns speak English
Oil mod is definitely increasing the waterproofing of any quartz I’ve done fewVet inte om det var denna videon som det hänvisades till men du måste bara se den!
Dä ä bara å opp mä böörsen å kjöööpOm ingen köper den där jäkla KonTikin som ligger på K&S så blir jag snart sur! Hur kan den ligga kvar för det priset?
Neeej, det är ju därför någon annan ska köpa den så att jag inte gör något dumt!Dä ä bara å opp mä böörsen å kjöööp
Dumt? Att köpa en klocka är ALDRIG dumtNeeej, det är ju därför någon annan ska köpa den så att jag inte gör något dumt!
Yeah, Im not sure its worth the hustle though Also, approx 10 meters below the surface is good enough for meOil mod is definitely increasing the waterproofing of any quartz I’ve done few
Svårt att säga emot det där...Dumt? Att köpa en klocka är ALDRIG dumt
Not much of a hustle It's rather easy and I do it mostly for the legibility . Oil projects the dial to the service of the crystal ( or it looks like that ) and I love that erect. Also it becomes the best AR in the worldYeah, Im not sure sure its worth the hustle though Also, approx 10 meters below the surface is good enough for me
Right there with you on that oneSvårt att säga emot det där...
Ja jag fattar inte! Kanske beror på att den ligger under dealers och färre tittar där?Om ingen köper den där jäkla KonTikin som ligger på K&S så blir jag snart sur! Hur kan den ligga kvar för det priset?