Går kanske in som affordable?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går kanske in som affordable?
Dessa satans vita handskar, ser knappast mer exklusivt ut för detFunderar på någon av dessa. Snyggt med mesh och samtidigt snyggt med brons. Vad säger ni andra?
Tycker personligen det ser mer perverst ut än exklusivt...Dessa satans vita handskar, ser knappast mer exklusivt ut för det
Det var allt, ska inte kommentera dessa fulkopior mer har jag bestämt för den goda stämningens skull, fr.o.m nu...
eventuellt
Det där Zd har jag missat helt! Riktigt läckert!Ingen som sitter på ett sånt här i 20mm som de vill bli av med?
Edit: Micro på armen och affordable på tvn för relevans.
Det är ett sådant som du fick med HELM-klockan men i camo iställetDet där Zd har jag missat helt! Riktigt läckert!
Är det Bonetto Cinturini som tillverkar?
@Karl_Magnum upp med bild på det TT pratar om!Det är ett sådant som du fick med HELM-klockan men i camo istället
Ja, det är det garanterat. Riktigt bra band men sålde mitt av någon anledning och nu villhöver jag ett till min Squale 2002.Det där Zd har jag missat helt! Riktigt läckert!
Är det Bonetto Cinturini som tillverkar?
Den stora frågan är varför du kikar på en timegrapher med Ambhibia Zissou?Ingen som sitter på ett sånt här i 20mm som de vill bli av med?
Edit: Micro på armen och affordable på tvn för relevans.
Exakt, @maximuspro ingen lyssnar på mig ändå, du ska ha köra på vad du vill såklartTycker personligen det ser mer perverst ut än exklusivt...
Kommentera på du, alla (nästan, inte de otrevliga lipsillarna och liknande) har rätt att ventilera sina åsikter!
Jag har en fulkopia på mig idag, eller hommage eller vad de nu vill kalla den... ;D
Funderar på någon av dessa. Snyggt med mesh och samtidigt snyggt med brons. Vad säger ni andra?
Den stora frågan är varför du kikar på en timegrapher med Ambhibia Zissou?
Det var ett jäkla tjat om baklocket, inget fel på mina...eller vad säger du @LoveL ? Förresten är uni-vridringen bara praktisk så fattar inte riktigt varför det skulle vara dåligt?
Jag villhöver verkligen en sån klocka med ett sånt baklock, gärna @Von-moddad med ett sånt där sexigt vridringsinlägg. Gärna rosa!Det var ett jäkla tjat om baklocket, inget fel på mina...eller vad säger du @LoveL ? Förresten är uni-vridringen bara praktisk så fattar inte riktigt varför det skulle vara dåligt?
Bi med klick är ett modernt hitte-på som inte alls är nödvändigt. Jahapp. dags att kjöööpa några stycken nu då?
Vet inte om det var denna videon som det hänvisades till men du måste bara se den!Jag villhöver verkligen en sån klocka med ett sånt baklock, gärna @Von-moddad med ett sånt där sexigt vridringsinlägg. Gärna rosa!
Nänä nu skojas du med mig! Du hade däremot ett camo som du satte på turtlen du bytte med mig.. Hehe de är inte så jäkla lätt att komma ihåg allt i takten man flippar! Men kommer ihåg att turtlen vart så sjukt snygg med det gummit. Jag fick med ett canvas till Helmut!Det är ett sådant som du fick med HELM-klockan men i camo istället
Han trollar med oss!@Karl_Magnum upp med bild på det TT pratar om!
Ger fan upp hoppet om mig själv, du har givetvis helt rätt!Nänä nu skojas du med mig! Du hade däremot ett camo som du satte på turtlen du bytte med mig.. Hehe de är inte så jäkla lätt att komma ihåg allt i takten man flippar! Men kommer ihåg att turtlen vart så sjukt snygg med det gummit. Jag fick med ett canvas till Helmut!
Han trollar med oss!
Följer den kanalen, riktigt kul! Jäkligt imponerande måste jag säga, speciellt med tanke på vad en Vostok kostar.Vet inte om det var denna videon som det hänvisades till men du måste bara se den!