• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Går kanske in som affordable?
PXL_20210415_070837417.jpg

Dessa satans vita handskar, ser knappast mer exklusivt ut för det :banghead:
Det var allt, ska inte kommentera dessa fulkopior mer har jag bestämt för den goda stämningens skull, fr.o.m nu...

eventuellt :pirate:
Tycker personligen det ser mer perverst ut än exklusivt...
Kommentera på du, alla (nästan, inte de otrevliga lipsillarna och liknande) har rätt att ventilera sina åsikter!

Jag har en fulkopia på mig idag, eller hommage eller vad de nu vill kalla den... ;D

Tycker personligen det ser mer perverst ut än exklusivt...
Kommentera på du, alla (nästan, inte de otrevliga lipsillarna och liknande) har rätt att ventilera sina åsikter!

Jag har en fulkopia på mig idag, eller hommage eller vad de nu vill kalla den... ;D
Exakt, @maximuspro ingen lyssnar på mig ändå, du ska ha köra på vad du vill såklart✌🏼

Som föräldraledig hinner man rotera många klockor under en och samma dag. En liten bildkavalkad följer (alla är inte från samma dag men man hinner lätt 3-4 klockor per dag 😁):
20210401_082548.jpg
20210408_183359.jpg
20210411_190809.jpg
signal-2021-04-12-151356.jpg

20210413_124417.jpg

20210414_111652.jpg

(Paketering innan försäljning, nästan roligare än paketöppning)

20210414_131651.jpg
20210414_162127.jpg

Vostoken med sin förmåga att passa med de flesta band och det härligt kupade glaset är en affordable utan dess motsvarighet.

20210414_190356.jpg

Seiko från 1990 har tagit över tronen som favoriten bland mina Seikos (från den svarta Alpinisten). Det var bättre förr (vågar jag inte skriva i Seikotråden 😉)

Det var ett jäkla tjat om baklocket, inget fel på mina...eller vad säger du @LoveL ? 🤔 Förresten är uni-vridringen bara praktisk så fattar inte riktigt varför det skulle vara dåligt?
Bi med klick är ett modernt hitte-på som inte alls är nödvändigt. Jahapp. dags att kjöööpa några stycken nu då? 😎
HCawwll.jpg

3R6mhAH.jpg
Jag villhöver verkligen en sån klocka med ett sånt baklock, gärna @Von-moddad med ett sånt där sexigt vridringsinlägg. Gärna rosa! 😊

Det är ett sådant som du fick med HELM-klockan men i camo istället :)
Nänä nu skojas du med mig! 😅 Du hade däremot ett camo som du satte på turtlen du bytte med mig.. Hehe de är inte så jäkla lätt att komma ihåg allt i takten man flippar! Men kommer ihåg att turtlen vart så sjukt snygg med det gummit. Jag fick med ett canvas till Helmut! 😀👍
@Karl_Magnum upp med bild på det TT pratar om!
Han trollar med oss! 🥸

Vet inte om det var denna videon som det hänvisades till men du måste bara se den!
Följer den kanalen, riktigt kul! Jäkligt imponerande måste jag säga, speciellt med tanke på vad en Vostok kostar.

De gjorde ju samma med en 100m Citizen som klarade 300m (och dessutom startade när de släppte trycket). Boetten klarade dessuom 2000m(!) innan glaset sprack. 😁 De testade även en Dugena 300m-dykare som kostar runt tusenlappen och den slutade ticka vid 1200m och boetten/glaset gav inte ens upp vid 3000m som är max för deras maskin. Sjukt!

De har även gjort det med en G-shock GW-7900 som också klarade galet mycket.
Displayen gav upp vid typ 500m och glaset vid 1000m.

Tillbaka
Topp