Men hallå gubbar, Brian ’Robbo’ Robertson för böveln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jo men det här är ju inte frågesportstråden. Du vet hur det brukar gå med den sakenMen hallå gubbar, Brian ’Robbo’ Robertson för böveln
Tyckte att Royal har rea på orange.Ingen som sitter på ett sånt här i 20mm som de vill bli av med?
Edit: Micro på armen och affordable på tvn för relevans.
Om det är detta du tänker på så är det inte samma sort.Tyckte att Royal har rea på orange.
Sant sant, lovar bot och bättring (imorgon)Ja jo men det här är ju inte frågesportstråden. Du vet hur det brukar gå med den saken
Inge fel alls! Fattar inte vad han snackar om..Det var ett jäkla tjat om baklocket, inget fel på mina...eller vad säger du @LoveL ? Förresten är uni-vridringen bara praktisk så fattar inte riktigt varför det skulle vara dåligt?
Bi med klick är ett modernt hitte-på som inte alls är nödvändigt. Jahapp. dags att kjöööpa några stycken nu då?
Bra, då pekar det mesta åt handhavandefel eller...grovt förtalInge fel alls! Fattar inte vad han snackar om..
Spännande! Någon gissning på utseende mm? Tycker deras 4512 Cali är riktigt trevlig. Bra proportioner på tavlan, påminner om en bubbleback.Serica verkar släppa en dykare i slutet på månaden, spännande! Frankrike ftw!
Hoppas på moderat storlek bara, och 19 mm såklartSpännande! Någon gissning på utseende mm? Tycker deras 4512 Cali är riktigt trevlig. Bra proportioner på tavlan, påminner om en bubbleback.
Oj vad fin!! Vilket urverk har du i den?
Fan! Var det du som högg den. Stort grattisJag har en..grej..för tyska klockor
Ajemen, kul med en förvåning!. Kikat länge på dessa, men två månaders väntetid klarar jag inte hahaFan! Var det du som högg den. Stort grattis
Men visst var samtliga modeller med manuellt verk?Hoppas på moderat storlek bara, och 19 mm såklart
Klart som f-n det är förtal! Vi snackar ju Zissouvon!Bra, då pekar det mesta åt handhavandefel eller...grovt förtal
Ser ut som Bill Murray !Inge fel alls! Fattar inte vad han snackar om..
Jag fick också en ny klocka idag föresten! Dock inte en tysk, som kanske var tanken..Jag har en..grej..för tyska klockor
Det är det ju ocksåSer ut som Bill Murray !
Ah, det visste jag inte.Det är det ju också
Från filmen The Life AquaticAh, det visste jag inte.
Jag vill ha en Scubadude med Breznjev.
Looking good!Direnzo på Tropic, vårkänslor i luften
Bara windaEftermiddagsbyte. Denna har legat still alldeles för länge