Kan vara, väldigt märkligt i alla fall.Ja jag fattar inte! Kanske beror på att den ligger under dealers och färre tittar där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara, väldigt märkligt i alla fall.Ja jag fattar inte! Kanske beror på att den ligger under dealers och färre tittar där?
Saknar du den gröna knappen menar du?Tja gänget . Dum fråga men lyckas inte lägga upp en annons på Orisen. Tidigare har man ju bara kunnat skapa ett nytt ämne, men inte nu. Beror det på att jag varit mindre aktiv under en tid?
Konstigt, ser det inte ut så här för dig alltså?Tja gänget . Dum fråga men lyckas inte lägga upp en annons på Orisen. Tidigare har man ju bara kunnat skapa ett nytt ämne, men inte nu. Beror det på att jag varit mindre aktiv under en tid?
Saknar du den gröna knappen menar du?
Aha tack gubbs! Bjuder på en Norrlands vid tillfälleKonstigt, ser det inte ut så här för dig alltså?
Edit: pucktvåa
Fasen om man inte hade bränt klock-kontot på annat alltså.Aha tack gubbs! Bjuder på en Norrlands vid tillfälle
Fasen vad fint du har det, din gamle podd-magnat! Det är dig väl untJag och Ernst, livsnjutare av rang
I'm not questioning the easiness part and it looks kool af no doubt but Im not sure its quite my hmmm...department. @Lindellc tried but failed btwNot much of a hustle It's rather easy and I do it mostly for the legibility . Oil projects the dial to the service of the crystal ( or it looks like that ) and I love that erect. Also it becomes the best AR in the world
Den är väl bara under hmm rekonstruktion!
@Björn BoettÄr man sugen på Breitling duger nog inte en Citizen egentligen. Men skulle någon ha en sån där Citizen så är jag intresserad De har båda stålbezel och precis samma storlek iaf.
Ingen aning, som om barnafödslar och sånt trams skulle vara viktigare? Tyckte också den enda bilden vi fick se var ballDen är väl bara under hmm rekonstruktion!
jag diggar, tycker till och med att den där Boldr (var det väl) var rätt ball!
Nä man lämnar väl klabbet på BB och åker hem till klockorna? Nej usch inte kul att skoja om.Ingen aning, som om barnafödslar och sånt trams skulle vara viktigare? Tyckte också den enda bilden vi fick se var ball
Ja, jag har tömt den igen men verket vill inte som jag vill. Jag misstänker att något är lite tokigt med verket sedan tidigare då kronan är väldigt svår att använda och även var så innan vad jag kan minnas. Har inte gett upp än, ska köpa ytterligare någon sorts olja och testa, samt försöka hitta något mer skoj objekt att testa påDen är väl bara under hmm rekonstruktion!
jag diggar, tycker till och med att den där Boldr (var det väl) var rätt ball!
Eftersom vi är i affordable-tråden så sparkar jag i hönshuset och säger att jag skulle välja Citizen GMTn åtta dar i veckan.Är man sugen på Breitling duger nog inte en Citizen egentligen. Men skulle någon ha en sån här Citizen så är jag intresserad De har båda stålbezel och precis samma storlek iaf.
Köööör! Ser fram emot det!Ja, jag har tömt den igen men verket vill inte som jag vill. Jag misstänker att något är lite tokigt med verket sedan tidigare då kronan är väldigt svår att använda och även var så innan vad jag kan minnas. Har inte gett upp än, ska köpa ytterligare någon sorts olja och testa, samt försöka hitta något mer skoj objekt att testa på
Jag med egentligen. Den där ser sjukt fin ut och alla Citizen jag haft har varit perfekt byggda.Eftersom vi är i affordable-tråden så sparkar jag i hönshuset och säger att jag skulle välja Citizen GMTn åtta dar i veckan.
Det håller jag med om. Har haft två citizen(en sådan som du eftersöker samt en dykare. Båda var egentligen perfekt.Jag med egentligen. Den där ser sjukt fin ut och alla Citizen jag haft har varit perfekt byggda.
well doneGodmorgon!
✌
What dial and hands are those ?well done
Hit me tänker kanske skx men fasen aldrig omöjligHur litet och något särskilt du tänkt dig?
Sålde den SKX jag hade för någon vecka sedan... Enda mindre jag har nu är en Scurfa D1, pvd med orange visareHit me tänker kanske skx men fasen aldrig omöjlig
Helt klart värt att fundera påSålde den SKX jag hade för någon vecka sedan... Enda mindre jag har nu är en Scurfa D1, pvd med orange visare