• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tja gänget . Dum fråga men lyckas inte lägga upp en annons på Orisen. Tidigare har man ju bara kunnat skapa ett nytt ämne, men inte nu. Beror det på att jag varit mindre aktiv under en tid?
Saknar du den gröna knappen menar du? 🤔
Screenshot_20210415_214802_com.android.chrome_edit_403840103829002.jpg

Not much of a hustle 😃 It's rather easy and I do it mostly for the legibility 😃. Oil projects the dial to the service of the crystal ( or it looks like that ) and I love that erect. Also it becomes the best AR in the world 😁
I'm not questioning the easiness part and it looks kool af no doubt but Im not sure its quite my hmmm...department. @Lindellc tried but failed btw 😂

Edit: Skrattar med dig inte åt dig @Lindellc bara så du inte blir sur i ögat

Senast ändrad:
Den är väl bara under hmm rekonstruktion!
jag diggar, tycker till och med att den där Boldr (var det väl) var rätt ball!
Ja, jag har tömt den igen men verket vill inte som jag vill. Jag misstänker att något är lite tokigt med verket sedan tidigare då kronan är väldigt svår att använda och även var så innan vad jag kan minnas. Har inte gett upp än, ska köpa ytterligare någon sorts olja och testa, samt försöka hitta något mer skoj objekt att testa på :)

Ja, jag har tömt den igen men verket vill inte som jag vill. Jag misstänker att något är lite tokigt med verket sedan tidigare då kronan är väldigt svår att använda och även var så innan vad jag kan minnas. Har inte gett upp än, ska köpa ytterligare någon sorts olja och testa, samt försöka hitta något mer skoj objekt att testa på :)
Köööör! Ser fram emot det!

Jag med egentligen. Den där ser sjukt fin ut och alla Citizen jag haft har varit perfekt byggda.
Det håller jag med om. Har haft två citizen(en sådan som du eftersöker samt en dykare. Båda var egentligen perfekt.

..vafan gjorde man av sig med dem för😂

Btw om nån vill byte/köpa till sig en pepsi turtle så hoja. Gärna citizen men även andra mindre size.
IMG_20210412_160745.jpg

Tillbaka
Topp