Blev en bronsFunderar på någon av dessa. Snyggt med mesh och samtidigt snyggt med brons. Vad säger ni andra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev en bronsFunderar på någon av dessa. Snyggt med mesh och samtidigt snyggt med brons. Vad säger ni andra?
Kan inte undvika att tänka påNågon som är sugen på en Ariesgold Black Sea?
Har en liggandes helt ny.
Kostar cirka 2,500kr ny så jag slänger iväg den för en billig peng för den som är sugen.
Någon som är sugen på en Ariesgold Black Sea?
Har en liggandes helt ny.
Kostar cirka 2,500kr ny så jag slänger iväg den för en billig peng för den som är sugen.
På tal om snubbar med issues, den där är ju inte riktigt frisk någonstansKan inte undvika att tänka på
Undrar om de döpt märket efter honom?
Ghaaa, jag väntar fortfarande på den blååå! Hur är den, hur känns den, är den till salu, grattisFick hem denna idag...
Fick hem denna idag...
Polerade detaljer som ska poleras fixar du själv med Cape Cod, billigt och busenkelt!Tjena gänget!
En helt hypotetisk fråga. Säg att ni har en klocka från premiumsegmentet. Vi går inte in på hårklyverier över vad som tillhör premium, men ni fattar. Ni har köpt den begagnad. Klockan har polerade detaljer som ni gärna skulle vilja få polerade. Hur gör ni? Vänder ni er till AD eller någon annan stans?
Klockbild för topic. Ha nu en grym fredag och helg allesammans.
Okej, men om JAG vill att någon annan ska polera mina klockor löser du det då? Tittar gärna på..Polerade detaljer som ska poleras fixar du själv med Cape Cod, billigt och busenkelt!
Skulle aldrig någon annan få polera mina klockor någonsin, samma som med bilen
Okej, men om JAG vill att någon annan ska polera mina klockor löser du det då? Tittar gärna på..
Skämt åsido, tack för tipset! Skall undersöka
Nej, det är så trökigtOkej, men om JAG vill att någon annan ska polera mina klockor löser du det då? Tittar gärna på..
Skämt åsido, tack för tipset! Skall undersöka
"Premiumsegmentet".. ej att förringa dock, grym bang for the buck!Tycker du ska testa å polera din San Martin själv
Det var inget dumt paket!Kom paket idag
Uh, nu kan vi starta ett gäng Nicke! Möcke bra #facts grattisKom paket idag
Kul, det där måste jag göra också snart...Gick bananas med Timegraphern idag, var längesen den var framme. Överlag var det väldigt bra men lite överraskad över att min bästa klocka är en gammal vintagepjäs! 2x Squale var ju helt klart bäst men även Synchron går ju ruskigt bra. Onödigt? Ja! Kul? Ja! Bildbomb? Okej!
Edit: Av alla jag testade så var den som är COSC-certified sämst, hehe. Nu är de bara testade i en position så det är väl långt ifrån sanningen men ändå kul.
Är det bara jag som tycker @TobiasD är helt värdelös på att sälja in sin klocka? Hajpar han upp den kanskeVad är det för spec på den?
Samma här! Väntar och väntar och väntar...Är det bara jag som tycker @TobiasD är helt värdelös på att sälja in sin klocka? Hajpar han upp den kanske
Typiskt Tobbe, * suck * hade ju köpt den direkt för några timmar sen men intresset hann döSamma här! Väntar och väntar och väntar...
Yeezys lätt, vann jag?
Ja, men vad f..syns ju knappt.Yeezys lätt, vann jag?
Hit med en sandkakaJa, men vad f..syns ju knappt.