Hit med en sandkaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hit med en sandkaka
men.... står ju att den är från 1964... är inte det vintage..? ;DFick hem den här digitalaren igår Mitt enda icke vintage ur för övrigt
Haha, måste vara NOS isf med tanke på skicketmen.... står ju att den är från 1964... är inte det vintage..? ;D
Ser fortfarande inte dina giffar men den är säkert jättekul Jox HAHAHAHAHAAA!
Hur ser det ut om du går in via telefonen, eller annan väg (platta, annan dator, annan browser)?Ser fortfarande inte dina giffar men den är säkert jättekul Jox HAHAHAHAHAAA!
Ursäkta bäverhåret på övre höger bandhorn.
Jag tänker inte byta enhet för att se dina fåniga gifs, glöm det Förresten är inte det här stora tråden om GIFs sist jag kollade reglernaHur ser det ut om du går in via telefonen, eller annan väg (platta, annan dator, annan browser)?
Nu blev jag ledsen i ögatJag tänker inte byta enhet för att se dina fåniga gifs, glöm det Förresten är inte det här stora tråden om GIFs sist jag kollade reglerna
Yeezy men mer insatt i Adidas än så är jag inte..
Bra sugen på en Arnie i nån form som beater/jobbklocka men får se om nån blir till salu... Annars impulsköpte jag en Heimdallr häromdagen som kan funka som beater.Favorit-affordable på armen, jobbar avslutat för veckan och "Dark" på Netflix
Komiskt nog impulsbytte jag till mig en Heimdallr häromdagen ocksåBra sugen på en Arnie i nån form som beater/jobbklocka men får se om nån blir till salu... Annars impulsköpte jag en Heimdallr häromdagen som kan funka som beater.
Ghaaa, jag väntar fortfarande på den blååå! Hur är den, hur känns den, är den till salu, grattis
Så tokigt.... det röda monstret!Komiskt nog impulsbytte jag till mig en Heimdallr häromdagen också
Vilken blev det för dig?
Först Samurai, Nu Heimdallr... Vad ska vi sikta på nästa gångSå tokigt.... det röda monstret!
Leaves room for the rest of us..Typiskt Tobbe, * suck * hade ju köpt den direkt för några timmar sen men intresset hann dö
Jahapp, det var precis det jag ville höra, kul och tack så mycket!Vet inte varför men känns som du är lite otålig
Har inte hunnit använda den speciellt mycket men första intrycket är bara positivt.
Storleken, den borstade boetten med polerade detaljer är riktigt bra. Länken är också riktigt bekväm samt väldigt lätt att korta med den medföljande skruvmejseln.
Kronan kl. 2 är inte skruvad men lagom trög så nog ingen risk att den ändras av misstag.
Tavlan och de förgyllda visarna matchar riktigt bra.
Totalt sett riktigt nöjd
Någon som vet var man kan hitta ett sådant band i någon färg? Frågar nog i fel tråd men testar här eftersom ni är mycket duktiga och snabba
Eterna Monterey samt en Monterey GMT..Någon som har erfarenheter av dessa?
Ett CW hybrid strap kanske? Finns i olika utföranden.Någon som vet var man kan hitta ett sådant band i någon färg? Frågar nog i fel tråd men testar här eftersom ni är mycket duktiga och snabba