• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick hem den här digitalaren igår :) Mitt enda icke vintage ur för övrigt
C5C4CB58-05F9-46EB-8288-80C1F0A37E76.jpeg
men.... står ju att den är från 1964... är inte det vintage..? ;D

Ghaaa, jag väntar fortfarande på den blååå! Hur är den, hur känns den, är den till salu, grattis 🥳

😂😂😂 Vet inte varför men känns som du är lite otålig 😂😂😂

Har inte hunnit använda den speciellt mycket men första intrycket är bara positivt.
Storleken, den borstade boetten med polerade detaljer är riktigt bra. Länken är också riktigt bekväm samt väldigt lätt att korta med den medföljande skruvmejseln.
Kronan kl. 2 är inte skruvad men lagom trög så nog ingen risk att den ändras av misstag.
Tavlan och de förgyllda visarna matchar riktigt bra.
Totalt sett riktigt nöjd 👍

😂😂😂 Vet inte varför men känns som du är lite otålig 😂😂😂

Har inte hunnit använda den speciellt mycket men första intrycket är bara positivt.
Storleken, den borstade boetten med polerade detaljer är riktigt bra. Länken är också riktigt bekväm samt väldigt lätt att korta med den medföljande skruvmejseln.
Kronan kl. 2 är inte skruvad men lagom trög så nog ingen risk att den ändras av misstag.
Tavlan och de förgyllda visarna matchar riktigt bra.
Totalt sett riktigt nöjd 👍
Jahapp, det var precis det jag ville höra, kul och tack så mycket!
Har du tid, ork eller lust får du gärna bjuda på flera bilder, gärna på profilen 😊

Nu har Lorier ändrat status på den blå till APRIL så hoppas det stämmer, ångrat mig som tusan att jag inte högg en i första batchen runt jul men men...

Någon som vet var man kan hitta ett sådant band i någon färg? Frågar nog i fel tråd men testar här eftersom ni är mycket duktiga och snabba😀
1DD84168-5EE2-44C9-B567-FB18C3C9E87B.jpeg

AFFE9B7A-63CC-43F0-8C14-BD2C33B8ADFF.jpeg

En blå version av ovan band:

Inte identisk men väldigt lik ☺️

Tillbaka
Topp