• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bumpar mig själv här men.. Kan det vara värt att köpa en helt ny Eterna Monterey for 5-6000sek? Fanns även en GMT som var helt ny.
Hej, jag har ingen erfarenhet av just dessa Eterna men märket är bra. Om du gillar den så köp, men var noga med att pruta så du får rätt pris för dig, dels om klockan inte servats och dels för att jag tror de är ganska svårsålda i Sverige.

Vissa är mer sommarsugna än andra, min dotter är galen i vatten. Idag premiär för ”blötspring” :)
36AA38F5-56D8-4D82-BB56-8B39F6EBE222.jpeg

A6BCB7CF-F1F6-4642-B466-955D7499FFA4.jpeg
Tid spenderad med barnen är guld värd 😃

Någon som är sugen på en Ariesgold Black Sea?
Har en liggandes helt ny.
Kostar cirka 2,500kr ny så jag slänger iväg den för en billig peng för den som är sugen.
nedladdning.jpg
Ursäkta om jag är sen på bollen, men jag hittade ingen i tråden som hade paxat den, och om det inte är, så är jag intresserad. Jag letar efter något som inte är Seiko och kanske detta är rätt?
Om den är kvar, hör gärna av dig.

Jahapp, det var precis det jag ville höra, kul och tack så mycket!
Har du tid, ork eller lust får du gärna bjuda på flera bilder, gärna på profilen 😊

Nu har Lorier ändrat status på den blå till APRIL så hoppas det stämmer, ångrat mig som tusan att jag inte högg en i första batchen runt jul men men...

Här kommer "lite" bilder. Detta är absolut första försöket med ett macro objektiv och ett ljustält, så ber om ursäkt om bilderna inte är helt perfekta.

IMG_2047.jpg
IMG_2048.jpg
IMG_2049.jpg
IMG_2050.jpg
IMG_2051.jpg
IMG_2055.jpg
IMG_2067.jpg
IMG_2068.jpg
IMG_2072.jpg
IMG_2073.jpg
IMG_2074.jpg

ooops blev många bilder, sorry för spam

Tackar/iPhone 12 mini.
tänker att det är en hel del komposition inblandat i det där oxå. Och det fixar ju inte telefonen. 😉
Lycka är att ha en snäll liten katt 🙂
1FB08656-8238-4685-BBD4-E52758EAB3AE.jpeg
Olycka är att ha tre katter som bara vill hänga med tonåringarna i huset. Jag försöker vara värsta mysig och sånt men nej, de ratar mitt knä varje gång. Tur att hunden älskar mig villkorslöst. Affordable för topicz.
DF7CD56D-E889-4343-B5BC-BCD6BA80FBB3.jpeg
086DB065-39F6-4201-9D9A-C431341DDFC2.jpeg

tänker att det är en hel del komposition inblandat i det där oxå. Och det fixar ju inte telefonen. 😉

Olycka är att ha tre katter som bara vill hänga med tonåringarna i huset. Jag försöker vara värsta mysig och sånt men nej, de ratar mitt knä varje gång. Tur att hunden älskar mig villkorslöst. Affordable för topicz.
DF7CD56D-E889-4343-B5BC-BCD6BA80FBB3.jpeg
086DB065-39F6-4201-9D9A-C431341DDFC2.jpeg
Absolut ändra kontrast ljus svärta m,m

+tull/moms....
Tycker ändå att de är värt den summan sett till designen och arbetet. De har en egen identitet och går sin egen väg.
Hade knipit en om man fått den tidigare :(
Jag håller helt med, tror Ming kan gå riktigt långt vilket det stora intresset också utvisar. Får glömma bort det här nu och förhoppningsvis bli positivt överraskad när man får en leveransnotis nästa år 😅

Tillbaka
Topp