Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, hyfsat störande att ha det där i ögonvrån dagarna i ända.Kanske något för @Equilibrium ?
Vortex R
This limited edition Vortex R timepiece showcases the excellence of German engineering. Each individual watch created with a vision to remind you of your own engineering masterpiece. Our precision craftsmanship derives the highest quality timepieces, created from deep surface hardened stainless...www.rschrono.com
Pimp my ride edition! Mer spinners till folket!Kanske något för @Equilibrium ?
Vortex R
This limited edition Vortex R timepiece showcases the excellence of German engineering. Each individual watch created with a vision to remind you of your own engineering masterpiece. Our precision craftsmanship derives the highest quality timepieces, created from deep surface hardened stainless...www.rschrono.com
Störtskön juKanske något för @Equilibrium ?
Vortex R
Min dyraste klocka kostade 20K och det är den som råkar sitta på armen nu. Skulle nog kunna betala upp mot 30K för en klocka tror jag.Det där med en ’inbyggd’ maxgräns för vad man tycker klockor får kosta. Min ligger nog runt 30-35’.
Vart ligger era ?
Mycket bra val, Nodus är fantastiska!Gått och skaffat micro. Gillar detaljarbetet i tavlan.
Ingen klocka i stål är värd mer än 20k ish så där ligger min inbyggda. Betala för varumärken är inte alls min grej.Det där med en ’inbyggd’ maxgräns för vad man tycker klockor får kosta. Min ligger nog runt 30-35’.
Vart ligger era ?
Jag umgås inte med några rikingar och tycker det känns obekvämt att gå med klockor som kostar för mycket. Helst under 10 men strax över funkar i värsta fall. Skönast är om man kan säga "en tusenlapp eller två" om folk frågar vad man betalt för klockan.Det där med en ’inbyggd’ maxgräns för vad man tycker klockor får kosta. Min ligger nog runt 30-35’.
Vart ligger era ?
Spelar inte mig nån roll i alla fall, huvudsaken är att man kan bära paprikor i denMan borde få tag på en typ ’Chanel’ papperspåse och skriva BAJS med stora bokstäver under märket och gå omkring med.
Nu blev jag sugen på Frödinge ostkakaSpelar inte mig nån roll i alla fall, huvudsaken är att man kan bära paprikor i den
Det är för jäkla gott! Känns inte som det får den uppskattning det förtjänar.Nu blev jag sugen på Frödinge ostkaka
Denna kanske?Bytes mot något kul kanske? Värde 5k
Som sagt en brons och även beställt ett svart mesh, tror det blir fintFunderar på någon av dessa. Snyggt med mesh och samtidigt snyggt med brons. Vad säger ni andra?
SnyggtFärgmatchar klocka med strumpor som sig bör
Men nå så jävulskt!! Med den där i lådan eller på armen hade jag förmodligen vart nöjd i flera veckor!Jag får bryta av allt orange i tråden med lite Pepsi i vårsolen