Funderar på om jag skulle ge kronograf chansen igen, någon som har något billigt och kul? (~1k)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar på om jag skulle ge kronograf chansen igen, någon som har något billigt och kul? (~1k)
Här är jag . Lurkar för tillfället lite i bakgrunden. Känns lite skumt, är mätt nöjd och belåten med mina pjäser så jag vill varken köpa eller sälja och ovanpå det så lite småtrött på klockjakten för tillfället . Ligger i kuddhörnan bredvid lägerelden här i Gillestugan och chillar lite så är jag nog snart på gång igen .
Har kört San Martin sub hela veckan men bjussar på en wrist-roll på dagens icke affordable.
Har svidat om från länk till det mest bekväma gummit som jag har haft (på handleden i alla fall ). Rock on gubbs och gumms.
Denna?Funderar på om jag skulle ge kronograf chansen igen, någon som har något billigt och kul? (~1k)
Det där gummit måste vara bland det sexigaste som någonsin producerats!Här är jag . Lurkar för tillfället lite i bakgrunden. Känns lite skumt, är mätt nöjd och belåten med mina pjäser så jag vill varken köpa eller sälja och ovanpå det så lite småtrött på klockjakten för tillfället . Ligger i kuddhörnan bredvid lägerelden här i Gillestugan och chillar lite så är jag nog snart på gång igen .
Har kört San Martin sub hela veckan men bjussar på en wrist-roll på dagens icke affordable.
Har svidat om från länk till det mest bekväma gummit som jag har haft (på handleden i alla fall ). Rock on gubbs och gumms.
Ja om inget annat så är det i alla fall fruktansvärt bekvämt . Mjukt och följsamt är bara förnamnet om man säger så men kostar det som en hyfsad affordablepjäs så var det väl fasen om det inte skulle vara bra . Helt sjukt egentligen.Det där gummit måste vara bland det sexigaste som någonsin producerats!
Jaså? Var den slutsåld? Jag kunde iaf inte vara mer nöjd. Lorier Falcon blev, mot alla odds, lite av en graal för mig. En fantastisk klocka på alla sätt.Åh! Den tavlan är fin, försökte beställa den utav Lorier, för lite omväxling, men det ville dom inte gå med på.
Nej, men dom hade inte råd att sälja endast tavlor för att de behövdes i klockorna. Verkar sälja bra alltsåJaså? Var den slutsåld? Jag kunde iaf inte vara mer nöjd. Lorier Falcon blev, mot alla odds, lite av en graal för mig - och jag kunde inte var mer nöjd. En fantastisk klocka på alls sätt.
Mycket snygg. Jag behöver nog också en 7549.Godnatt
5:53 ... låter som censuren var inne och klippte liteFräckt! Tack för tipset. Det känns som att fransmännen gör mycket kul nu för tiden.
The original hydraulic press channel. Präääääs, koppär, stiiiil.
Det gäller i stort sett alla märken och ibland är man faktiskt OK med att betala för "märket" och designen den medför. Jag har haft en Aquaracer i quartzutförande och det är nog faktiskt den enda klockan jag ångrar att jag har sålt och jag kommer definitivt att köpa en ny så småningom. Visst, en relativt hög prislapp sett till urverket och att det är en bit stål men det gäller ju som sagt typ alla klockor utom det allra billigaste. De går dessutom att hitta till betydligt billigare pris på t.ex. C24 så det behöver inte bli så himla blodigt i slutändan men att köpa till fullpris är så klart ett stort N-E-J. Jag ser inget fel i att köpa en bättre begagnad (eller ny från C24) till bra pris med tanke på att man ändå får en schysst klocka med bra finish, skön länk osv. och tilltalas man av designen så anammar jag trådmottot och säger köööp!
Den är riktigt snygg. Vad är det för ref..? Googlat en stund utan att hitta den.Godnatt
Tack Det är en 7549-7010 från 1981.Den är riktigt snygg. Vad är det för ref..? Googlat en stund utan att hitta den.
Yes, minut och timvisare från Raffles Time. Blånad sekundvisare från MeranomKewla visare, sitter som en keps, raffles time?
Lyxigt! Här kommer pappa få bygga en lekplats på baksidan istället då vi har en bit annars.Sunday=Funday
Tur att vi har en lekplats 200m från vi bor! Pappa fotar klocka och barnen leker i solen
Håller med, hade varit riktigt kul att få ta del av hela Bonettos utbud Galet många roliga färger och bandGod söndag!
Känner ett extremt behov av att börja bygga upp en samling bra gummin. Bort med alla halvmesyrer och annat skit. Har ni några förslag? Här är de jag kommer att tänka på rent spontant.
Zuludiver/bonetto 400
Zuludiver/bonetto 295, 285
Borealis isofrane
Joseph Bonnies tropic
Squales ”tropicish”
Bonetto har ju i grunden ett väldigt stort utbud med vulkaniserat gummi i många färger, men vart hittar man dem? Watchgecko och zuludiver har ju bara en liten del av utbudet.
Helt sjukt utbud av färger och former. Har mailat dem och frågat om det går att köpa direkt. Gruppköp eventuellt?Håller med, hade varit riktigt kul att få ta del av hela Bonettos utbud Galet många roliga färger och band
Kasta plast ?Varmt nog för T-shirt idag
Spelade en runda i Stenungsund, var många år sedan sist
Japp, kastade plast. Dock inte det fabrikatet då jag kör Latitude 64Kasta plast ?
För blött här ännuJapp, kastade plast. Dock inte det fabrikatet då jag kör Latitude 64