• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Eftermiddagsbyte. Bytte band också, men det får nog bli ett canvas av något slag.
20210417_162417.jpg

Det där med en ’inbyggd’ maxgräns för vad man tycker klockor får kosta. Min ligger nog runt 30-35’.
Vart ligger era ?

Över 10 börjar bli obekvämt så jag försöker hålla mig under det.
Får mycket bra grejer för den summan. CW, Squale, Oris mm.
Gillar inte varumärkepåslag som mångdubblar priset...
Har dock ett avvikande "objekt" kring 30 som jag ända tycker var värt priset

Jag menar, hur svårt kan det vara?

Problem: Lumeplupp lossnat.
Resultat: Klisterrester utkletat klockan 8, ett hål i lumepluppen.
Tankar: Det fungerar att skruva upp baklocket med en syl. Lättare att doppa pluppen i Karlssons än att applicera på tavlan. Sambons sminkpincett var inte optimal.
Känsla: Väldigt nöjd.

Bilagor

• IMG_20210417_183411.jpg
    IMG_20210417_183411.jpg
    256.1 KB · Visningar: 15
  • IMG_20210417_182422.jpg
    IMG_20210417_182422.jpg
    702.1 KB · Visningar: 15
  • IMG_20210417_181912.jpg
    IMG_20210417_181912.jpg
    563.9 KB · Visningar: 14
Jag menar, hur svårt kan det vara?

Problem: Lumeplupp lossnat.
Resultat: Klisterrester utkletat klockan 8, ett hål i lumepluppen.
Tankar: Det fungerar att skruva upp baklocket med en syl. Lättare att doppa pluppen i Karlssons än att applicera på tavlan. Sambons sminkpincett var inte optimal.
Känsla: Väldigt nöjd.
Just det! Tvååringen hjälpte till!
IMG_20210417_165916.jpg

Var faen är @Nilas
Det är ju lördag och allt!

Det undrar jag med!? 😲
Här är jag 😊. Lurkar för tillfället lite i bakgrunden. Känns lite skumt, är mätt nöjd och belåten med mina pjäser så jag vill varken köpa eller sälja och ovanpå det så lite småtrött på klockjakten för tillfället 😨. Ligger i kuddhörnan bredvid lägerelden här i Gillestugan och chillar lite så är jag nog snart på gång igen 🤘.
Har kört San Martin sub hela veckan men bjussar på en wrist-roll på dagens icke affordable.
Har svidat om från länk till det mest bekväma gummit som jag har haft (på handleden i alla fall 😁). Rock on gubbs och gumms.
PSX_20210417_192358.jpg

Här är jag 😊. Lurkar för tillfället lite i bakgrunden. Känns lite skumt, är mätt nöjd och belåten med mina pjäser så jag vill varken köpa eller sälja och ovanpå det så lite småtrött på klockjakten för tillfället 😨. Ligger i kuddhörnan bredvid lägerelden här i Gillestugan och chillar lite så är jag nog snart på gång igen 🤘.
Har kört San Martin sub hela veckan men bjussar på en wrist-roll på dagens icke affordable.
Har svidat om från länk till det mest bekväma gummit som jag har haft (på handleden i alla fall 😁). Rock on gubbs och gumms.
PSX_20210417_192358.jpg
Ordningen återställd, skönt! Återgå till kuddhörnan och samla lite energi du 😘

PSX_20210417_192358.jpg
Där e han ju fan va glad jag blir 😍gå o lägg dig igen ock mys med dina stickor 🧶

Tillbaka
Topp