Högg av fötterna med en yxa permanent så jag slipper dissikuteraBeskurera mera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Högg av fötterna med en yxa permanent så jag slipper dissikuteraBeskurera mera
Fortfarande toknöjd med denna. Enkel, snygg, bra tidshållning. Weiss Standard 38mm.
Jakten på Bonettos gummin fortsätter.
Har varit i kontakt med Margot Bonetto som skickade mig en lista på återförsäljare. Bonetto producerar ju en helt del gummin som sälj under annat namn hos andra återförsäljare, många av dem tar hutlösa priser i sina lyxwebshoppar. Har kollat igenom flertalet europeiska återförsäljare varav watch-band-center.com verkar ha störst utbud. Dessvärre duger det inte med att söka efter "Bonetto" på hemsidorna då de saluförs under annat namn. Vet ej om det är några ändringar på banden och kan således inte intyga att det är exakt samma som man köper från tex Watchgecko, men tycker att det borde vara samma band?
Bonetto säljer inte direkt till kund och om man har företag måste man köpa minst 30 band av samma modell och färg och ordern måste överstiga 30.000 sek så gruppköp känns inte aktuellt. Eller? =)
Var i kontakt med watchbandcenter som bad mig söka på "MyBn" i sökfältet för att få upp bonettos gummin. De har flera modeller och flertalet färger, dock inte de modellerna jag var ute efter. Tror att de ligger ganska bra i pris. Skickas från tyskland. De har även lite andra intressanta band, bland annat ett band som är gjort av @Von s mormors badrummsmatta i kork. Beställde av ren nyfikenhet.
När tid finns, sådär om några år, så har jag tänkt att jag ska forsätta maila runt till de andra webshopparna för att se hur man hittar bonettos gummin på deras sidor. Flertalet av sidorna känns onödigt omständiga och svårnavigerade. Skickar med länkarna som jag fick från Bonetto med återförsäljare.
Ha en skön dag!
Detta är väl samma gummi som zuludiver 400? Eller är det gediget lås på zuludivers?
Prisskillnaden är hur som helst 200 spänn.
Bildgooglade och hittade flera Z400 med pressat spänne. Kanske gammal modell. Även breitling kör väl bonettos gummin?japp, ser exakt lika ut förutom spännet.
Watchgecko har ett fräst spänne som ju är rejälare, men också klumpigare. STörsta fördelen med det är större justeringsmöjligheter i spännet efter att man kapat gummit.
Kollat hos Klockmagasinet?Detta ser ut som samma gummi som zuludiver 400 eller? Kostar 27 E på WBC, 47 hos zuludiver och 695 kr på royalstraps.
Även massor av andra tillverkare kör bonetto men heter såklart inte det utan får andra feta logos och vips...x10 i pris, hokus pokusBildgooglade och hittade flera Z400 med pressat spänne. Kanske gammal modell. Även breitling kör väl bonettos gummin?
Köpte zuludivers tropic därifrån men i övrigt har de inte så mycket vad jag vet. Är inte ute efter gummit ovan eller prisjakt, utan mer av bonettos modeller och ffa färger.Kollat hos Klockmagasinet?
"Damskon gick" ju föreDamskon
Du måste vara försiktig med locktångenHaft sällskap av denna idag Och bränt mig i nacken
Bra gräv!Jakten på Bonettos gummin fortsätter.
Har varit i kontakt med Margot Bonetto som skickade mig en lista på återförsäljare. Bonetto producerar ju en helt del gummin som sälj under annat namn hos andra återförsäljare, många av dem tar hutlösa priser i sina lyxwebshoppar. Har kollat igenom flertalet europeiska återförsäljare varav watch-band-center.com verkar ha störst utbud. Dessvärre duger det inte med att söka efter "Bonetto" på hemsidorna då de saluförs under annat namn. Vet ej om det är några ändringar på banden och kan således inte intyga att det är exakt samma som man köper från tex Watchgecko, men tycker att det borde vara samma band?
Bonetto säljer inte direkt till kund och om man har företag måste man köpa minst 30 band av samma modell och färg och ordern måste överstiga 30.000 sek så gruppköp känns inte aktuellt. Eller? =)
Var i kontakt med watchbandcenter som bad mig söka på "MyBn" i sökfältet för att få upp bonettos gummin. De har flera modeller och flertalet färger, dock inte de modellerna jag var ute efter. Tror att de ligger ganska bra i pris. Skickas från tyskland. De har även lite andra intressanta band, bland annat ett band som är gjort av @Von s mormors badrummsmatta i kork. Beställde av ren nyfikenhet.
När tid finns, sådär om några år, så har jag tänkt att jag ska forsätta maila runt till de andra webshopparna för att se hur man hittar bonettos gummin på deras sidor. Flertalet av sidorna känns onödigt omständiga och svårnavigerade. Skickar med länkarna som jag fick från Bonetto med återförsäljare.
Ha en skön dag!
Snygg hatt! Vars hittade du den?Söt för lajks
Aww, lilla nufsimuffen dååå!Söt för lajks
SellpySnygg hatt! Vars hittade du den?
Det var @Nicke75 som grupptryckte migAww, lilla nufsimuffen dååå!
Va va nu?Det var @Nicke75 som grupptryckte mig
Jag orkade inte läsa vad du skrevJakten på Bonettos gummin fortsätter.
Ha en skön dag!
Tack men det gav inte mycket tyvärr. Möjligtvis om man gillar zuludiver 400 så kan man köpa lite fler färger och lite billigare från wbc. Men jag fick i alla fall ett turkost korkband!Bra gräv!
Svaret finns på...darknetVa va nu?
Får läsa bakåt
Jag misstänkte att jag skulle tappa någon. Prova imorn utan bärs!Jag orkade inte läsa vad du skrev
Som i ’Svarte Orm’Högg av fötterna med en yxa permanent så jag slipper dissikutera