Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tooligaste jag har. Ville ha det imorgon. Inte för att det behövs egentligen...
Edit: Osynkat Damskon gick ju före.
Pelagos hade förlängning med men minns inte hur konstruktionen såg ut, på rak arm den enda jag kommer på just nu #merförlängningåtfolketJa, spännet är välkommet. Har aldrig sett att någon tillverkare skickar med ett sånt, lär ju användas av mindre än två procent. Jag har använt mina förlängningar till Isofrane ett par gånger och det är kanon över våtdräkten. Känner att det blir lite väl mycket spänning i stiften annars för det är tight utan.
Min våtdräkt verkar ha krympt sen förra sommaren så den riskerar nog att spricka snart... Vet inte hur det har gått till bara! Du får väl tillverka ett par neopren-kallingar och köra utanpå ala Fantomen?Pelagos hade förlängning med men minns inte hur konstruktionen såg ut, på rak arm den enda jag kommer på just nu #merförlängningåtfolket
Min våtdräkt har spruckit i skrevet men skit i det nu
Jag misstänker att de där jefla kalorierna varit i taget igen. De håller ju på och syr om folks kläder och annat hela tiden!Min våtdräkt verkar ha krympt sen förra sommaren så den riskerar nog att spricka snart... Vet inte hur det har gått till bara! Du får väl tillverka ett par neopren-kallingar och köra utanpå ala Fantomen?
Klassiskt fenomen, tror det är materialet som krymper med tiden.Min våtdräkt verkar ha krympt sen förra sommaren så den riskerar nog att spricka snart... Vet inte hur det har gått till bara! Du får väl tillverka ett par neopren-kallingar och köra utanpå ala Fantomen?
Vad är egentligen bäst att använda som säljkanal, Blocket eller Tradera när det kommer till klockor?
Nån Facebook-grupp annars kanske? Är väl kanske mestadels samma folk som hänger här men några extra borde ändå se denVad är egentligen bäst att använda som säljkanal, Blocket eller Tradera när det kommer till klockor?
Jag har inte facebookNån Facebook-grupp annars kanske? Är väl kanske mestadels samma folk som hänger här men några extra borde ändå se den
Blev ett grönt quick release och ett svart spänne!
Var och kikade på dom i helgen och dom kändes riktigt trevliga både på armen och kvalitet, priset var följande: Monterey (ca: 550€) + Monterey GMT (ca: 690€), hon trodde dom var ca: 15år gamla så jag måsta bara fråga hur det eventuellt skulle vara med garanti/service eftersom jag nu skulle köpt klockan som "ny" av dom som ÅF. Hon skulle återkomma i den frågan.. Köper annars hellre en Seiko för dom pengarna som man vet att man inte behöver serva innan man troligen sålt den igenJag gillade den skarpt, men jag är ju lite konstig. Får lite 90-tals Tag- eller 80-tals Omegavibbar av den. Verkar onekligen vara ett bra pris men om jag skall vara tråkmåns så tror jag att du aldrig kommer att få tillbaka större delen av pengarna när och om du lyckas att sälja den... ens om du fick 50% off när du köpte den... iallafall här på KS. Men om det är en keeper och du gillar den så är det en no-brainer, KÖP!
Alltså, har dom legat i en låda i 15 år (?) så är det inte säkert att dom ens fungerar, been there done that.Var och kikade på dom i helgen och dom kändes riktigt trevliga både på armen och kvalitet, priset var följande: Monterey (ca: 550€) + Monterey GMT (ca: 690€), hon trodde dom var ca: 15år gamla så jag måsta bara fråga hur det eventuellt skulle vara med garanti/service eftersom jag nu skulle köpt klockan som "ny" av dom som ÅF. Hon skulle återkomma i den frågan.. Köper annars hellre en Seiko för dom pengarna som man vet att man inte behöver serva innan man troligen sålt den igen
Exakt det jag var inne på Jag testade vrida upp dom, byta datum osv och det gick bra men det är ju inte direkt ett långvarigt test. Vet ju inte heller hur tidshållningen är på dom.Alltså, har dom legat i en låda i 15 år (?) så är det inte säkert att dom ens fungerar, been there done that.
Får du garanti är det såklart en helt annan sak
Japp, oljor och så har en dålig vana att klibba ihop sig vid långvarigt soffliggande. Kool retrovibe på klockorna dock så förstår att du är sugenExakt det jag var inne på Jag testade vrida upp dom, byta datum osv och det gick bra men det är ju inte direkt ett långvarigt test. Vet ju inte heller hur tidshållningen är på dom.
Ser ut som mormors gamla plastmatta i badrummet
Nån som provat band i kork?
Beställde precis. Tack för din fina liknelse.Ser ut som mormors gamla plastmatta i badrummet
Såna som klagar på att man säger "skärde" borde man skura halsen av.Beskärde bort fötterna så man slipper bli anmäld ( edit: beskar, beskurde, beskärade, fullgardering)
Beskurera meraBeskärde bort fötterna så man slipper bli anmäld ( edit: beskar, beskurde, beskärade, fullgardering)