BalalaikaSvaret finns på...darknet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BalalaikaSvaret finns på...darknet
Korkband?!Tack men det gav inte mycket tyvärr. Möjligtvis om man gillar zuludiver 400 så kan man köpa lite fler färger och lite billigare från wbc. Men jag fick i alla fall ett turkost korkband!
Jag lästeJag misstänkte att jag skulle tappa någon. Prova imorn utan bärs!
Nej det är inget värt att läsa, kom precis till vägs ände utan vulkaniserade gummin i pastellfärger.
Hehe hojta om du hittar nåt. 2000 sidor med skit och emellanåt nåt guldkorn. Typ som cousins.Jag läste
Ska ta ett span på den sidan.
Hehe tar det som sarkasm? Men vänta ni bara när jag kommer med mitt turkosa korkband på beachen med mina chipsytits.Korkband?!
Jag har letat i flera år!
Du kommer fullständigt äga hela kusten.Hehe tar det som sarkasm? Men vänta ni bara när jag kommer med mitt turkosa korkband på beachen med mina chipsytits.
Nu längtar jag hem till min Ginault.Fick bli en favorit ikväll. Den äldre modellen av Action diver auto. Har haft fyra, två av denna modellen och två av den nya modellen.
För egen del så föredrar jag denna modellen eftersom den känns mäktigare och mer robust än den nya. Det betyder dock inte att den nya är dålig för det är den absolut inte men som sagt så är den lite mer slimmad och lite klenare och det blir inte riktigt samma "håll käften-klocka" (enligt mig men jag har ju oft.... ). En keeper .
Nån som provat band i kork?
Vad säger ni nu då va va va?
Det finns i annan färg också som tur är.
Har funderat på det där med korkband tidigare.
Det finns i annan färg också som tur är.
Det är kork rakt igenom. Riktigt najs. Jag gav dock bort det i födelsedagspresent till en bra kompis.Vad säger ni nu då va va va?
haha tycker det verkar värt att prova! Vattentätt, andas, och snällt mot miljön. Men vad är det som binder i bandet? Eller är det 100% kork rakt igenom?
Nej det kändes stabilt. Inte smulig vinkork. Jag borde köpa ett igen.Har funderat på det där med korkband tidigare.
Hur funkar det, är det inte ömtåligt?
Känner lite lätt oro och får en känsla av smulad vinkork men där har jag ingen aning.
På finklocka kanske men vid lite hårdare tag?
Coolt! Sägs vara väldigt bekvämt och hållbart med. Blir sugen på att prova!Det är kork rakt igenom. Riktigt najs. Jag gav dock bort det i födelsedagspresent till en bra kompis.
Men hur tusan håller det ihop ?Coolt! Sägs vara väldigt bekvämt och hållbart med. Blir sugen på att prova!
Tänker att det har väl fibrer och limmas pressas ihop? Tänker på näver som är lite sprött men sjukt slitstarkt längs med fibrerna? ”Mer hållbart än läder, bekvämare än kalvskinn” läste jag nånstans.Men hur tusan håller det ihop ?
Näver, not for me, neverTänker att det har väl fibrer och limmas pressas ihop? Tänker på näver som är lite sprött men sjukt slitstarkt längs med fibrerna? ”Mer hållbart än läder, bekvämare än kalvskinn” läste jag nånstans.
Magen är ju ingen större fara, man ser ju fötterna fortfarande. Däremot så ska du inte ta två steg framåt, du står ju på en klippavsats?Brons i solen Ja jag glömde hålla in magen nu igen.
Klippans höjd är kanske en halvmeter men jag hade nog förstört mockaskorna i sjön om inte annat. Farligt nog Fin utsikt iaf.Magen är ju ingen större fara, man ser ju fötterna fortfarande. Däremot så ska du inte ta två steg framåt, du står ju på en klippavsats?
Är 99% säker på att det är korkfaner som limmas på ett tunt tyg av bomull eller syntetfiber. Materialet som kallas korkläder är i alla fall uppbyggt så.Tänker att det har väl fibrer och limmas pressas ihop? Tänker på näver som är lite sprött men sjukt slitstarkt längs med fibrerna? ”Mer hållbart än läder, bekvämare än kalvskinn” läste jag nånstans.
Edit. men jag har inte en aning. Återstår att se!
Blev riktigt bra, färgen var ju klockren på den där