• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

D23F8C27-239E-4609-BBF4-478FAB223F52.jpeg

trevlig Söndag!

Inget damm, sladder eller äckelklibb så det förmodar jag utan att vara 100%.
Förbaskat frän dykarförlängning också 👍🏼
JcflptD.jpg

T9k0Ei4.jpg
Då är det som det ska vara. Jag ogillar silikon så mycket att det nästan är löjligt och jag fattar inte grejen med att ha den skiten. Klibbigt, svettigt och känns som en slapp dase runt handleden (fråga inte hur jag vet)!

Jäkligt schysst dykförlängning, såna har jag till Isofrane också, funkar kanon! Fick man det med på köpet? 🙃

Sunday=Funday
Tur att vi har en lekplats 200m från vi bor! Pappa fotar klocka och barnen leker i solen :)

YDonS5M.jpg
Den är riktigt fin den där. Fortfarande till salu ser jag. Märkligt att ingen klippt till. Känns fortfarande lite segare än vanligt på K&S.
Lyxigt! Här kommer pappa få bygga en lekplats på baksidan istället då vi har en bit annars.
Grymt för barnen!

Har själv hela 5 lekplatser inom en radie på 700 m. Barnen vill ändå till nya hela tiden 😁

Har inga färska bilder att bjuda på men denna fick bli dagens klocka i solskenet.
20210211_095433_resized.jpg

Då är det som det ska vara. Jag ogillar silikon så mycket att det nästan är löjligt och jag fattar inte grejen med att ha den skiten. Klibbigt, svettigt och känns som en slapp dase runt handleden (fråga inte hur jag vet)!

Jäkligt schysst dykförlängning, såna har jag till Isofrane också, funkar kanon! Fick man det med på köpet? 🙃
Jo. är ju inget fan silkonfan heller så hade nog reagerat om så var fallet 😉
Javisst, det följde med...ingen dealbreaker kanske men roligt att ha, och ett extra spänne skadar aldrig 😃

Jo. är ju inget fan silkonfan heller så hade nog reagerat om så var fallet 😉
Javisst, det följde med...ingen dealbreaker kanske men roligt att ha, och ett extra spänne skadar aldrig 😃
Ja, spännet är välkommet. Har aldrig sett att någon tillverkare skickar med ett sånt, lär ju användas av mindre än två procent. 😁 Jag har använt mina förlängningar till Isofrane ett par gånger och det är kanon över våtdräkten. Känner att det blir lite väl mycket spänning i stiften annars för det är tight utan.

Du tänker bra på sillisar du (.)(.) 🤭

Kör för övrigt Traska Summiteer idag, det var ett tag sen! 😊
PSX_20210419_075251.jpg

Tillbaka
Topp