Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gilt, bärs och sol. Man kan ha det sämre.
Underbar färg!Är påsken över ?
Visst är det, går rätt mycket åt det oranga hållet vilket ger den en varm ton.Underbar färg!
FLÄRPVarmt nog för T-shirt idag
Spelade en runda i Stenungsund, var många år sedan sist
Titta bara va glad den är när den får se havet Kontrar med en romantisk solnedgång. Gillar originalgummit som tusan btw, inget som tilltalar herrn eller?Vilket väder idag
Snyggt.Titta bara va glad den är när den får får se havet Kontrar med en romantisk solnedgång. Gillar originalgummit som tusan btw, inget som tilltalar herrn eller?
Gört, gillade det inte så mycket till en början men har växt på mig, bra kvalle på grejerna helt klartSnyggt.
Jo jag ska testa det tänkte jag.
Jag har bara haft på det en kort stund och bytte till Zuludiver Tropic,iom jag gillar det som fasen.
Är det gummi? Ser lite silikonigt ut.Titta bara va glad den är när den får får se havet Kontrar med en romantisk solnedgång. Gillar originalgummit som tusan btw, inget som tilltalar herrn eller?
Inget damm, sladder eller äckelklibb så det förmodar jag utan att vara 100%.Är det gummi? Ser lite silikonigt ut.
har inte alla det?Tre mördarapor på handfatet
Då är det som det ska vara. Jag ogillar silikon så mycket att det nästan är löjligt och jag fattar inte grejen med att ha den skiten. Klibbigt, svettigt och känns som en slapp dase runt handleden (fråga inte hur jag vet)!Inget damm, sladder eller äckelklibb så det förmodar jag utan att vara 100%.
Förbaskat frän dykarförlängning också
Den är riktigt fin den där. Fortfarande till salu ser jag. Märkligt att ingen klippt till. Känns fortfarande lite segare än vanligt på K&S.Sunday=Funday
Tur att vi har en lekplats 200m från vi bor! Pappa fotar klocka och barnen leker i solen
Grymt för barnen!Lyxigt! Här kommer pappa få bygga en lekplats på baksidan istället då vi har en bit annars.
Jo. är ju inget fan silkonfan heller så hade nog reagerat om så var falletDå är det som det ska vara. Jag ogillar silikon så mycket att det nästan är löjligt och jag fattar inte grejen med att ha den skiten. Klibbigt, svettigt och känns som en slapp dase runt handleden (fråga inte hur jag vet)!
Jäkligt schysst dykförlängning, såna har jag till Isofrane också, funkar kanon! Fick man det med på köpet?
Du tänker bra på sillisar du (.)(.)Är det gummi? Ser lite silikonigt ut.
Ja, spännet är välkommet. Har aldrig sett att någon tillverkare skickar med ett sånt, lär ju användas av mindre än två procent. Jag har använt mina förlängningar till Isofrane ett par gånger och det är kanon över våtdräkten. Känner att det blir lite väl mycket spänning i stiften annars för det är tight utan.Jo. är ju inget fan silkonfan heller så hade nog reagerat om så var fallet
Javisst, det följde med...ingen dealbreaker kanske men roligt att ha, och ett extra spänne skadar aldrig
Du tänker bra på sillisar du (.)(.)