Jag har noll koll! Den på nu är iofs cool men sett en del coolareVad tänker du för bezel? Har en del på g hem...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har noll koll! Den på nu är iofs cool men sett en del coolareVad tänker du för bezel? Har en del på g hem...
Riktigt grymma! Körde min en stund innan oxåArnie idag fortfarande lika grym som när jag köpte den
Kolla på tex one second closer, lite fetare än Vostoks. Tror det var några från dem som är på väg hitåt. Borde komma senast torsdagJag har noll koll! Den på nu är iofs cool men sett en del coolare
Is i är fel alla dagar i veckan...Kontrarevolutionen är här, hör vad jag säger! Blended visky med is – på tisdagar! Aldrig mer en IPA – ljus lager! Billiga klockor som går på batteri! Kvinnor som kan safta och sylta!
Viva la contrarevolutione!
Man får säga vad man vill – från nu är det rökig visky som är töntigt och Statesman från boardershoppen som gäller! Rättning i ledet! Av med sotarmössan, klipp av hårknuten och greppa svetsen!Is i är fel alla dagar i veckan...
Men gillar man inte smaken av vald dryck gör is jobbet. Precis som tumbler-glas och liknande. De uppfanns ju av ny-jänkare, som inte fick till drycken i det nya landet, så att lukten och smaken skulle mildras. Dvs smaka mindre illa
Oh, var det en inkognito-sökning?Edit: fel - trodde jag var någon annanstans
Apselut, snackas mer i PMz!@Von vad tror du om att göra en Vonstok av min? Har du kvar någon fräsig tavla med lite mer lume än originalet jag har på nu? Kanske visare? Bezel? Ah, en makeover alltså
Apselut, snackas mer i PMz!
Ser vilsamt ut för ögat MEN du får gärna förklara det där med klämman för kronan för fattar ingenting?Idag hämtat ut Svalbard'arna. Kinesiska förpackningningar, den till höger ouppackad. Inget fina lådor trams men väl inslaget. Inga band ditsatta men följer med med quick-release.
En liten klämma som höll kronan på plats.
Med ett band från bandlådan
och så ett par handledsskott
Inte så dumt, framför allt för priset
Inklämd mellan kronan och boetten så kronan inte kan röra sig...från sitt utdragna läge.Ser vilsamt ut för ögat MEN du får gärna förklara det där med klämman för kronan för fattar ingenting?
Inklämd mellan kronan och boetten så kronan inte kan röra sig...från sitt utdragna läge.
Exhume to consumeSå att inte batteriet konsumeras i förpackningen...
Edit: glöm, jag är dum i hela huvudetInklämd mellan kronan och boetten så kronan inte kan röra sig...från sitt utdragna läge.
Automatisk...Så att inte batteriet konsumeras i förpackningen...
Automatisk batteriätare..?Automatisk...
Inte en endaste bulova i sikte...
A motley crue of tidmätare.
Finns i alla fall inget batteri kvarAutomatisk batteriätare..?
Finns i alla fall inget batteri kvar
Ny variant av artros mellan öronen, Brasiliansk dubbelmuterad...
Automatisk...
Ja visst, för halva priset för en service...Aha... en sådandära automatisk lyxklocka
Ja visst, för halva priset för en service...