Alltså.. jag måste nog kika på förlagan för jag fattar ingenting!Oschysst var ordet, hoppas @LoveL kan förlåta mig
Kanske lika bra det förresten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså.. jag måste nog kika på förlagan för jag fattar ingenting!Oschysst var ordet, hoppas @LoveL kan förlåta mig
Fan oxo!Oschysst var ordet, hoppas @LoveL kan förlåta mig
Men, sekundvisare var inte alldeles för kort iafOschysst var ordet, hoppas @LoveL kan förlåta mig
Alltid nåt..Men, sekundvisare var inte alldeles för kort iaf
Äh, kisar man ser det inte så illa utFan oxo!
Hmpff..Äh, kisar man ser det inte så illa ut
Pluppen ser ut att sitta rakt, den vita trangeln som är skev suddgummi kanske?Hmpff..
Du är snäll du.
Funderar redan på värmepistol, pincett o lupp och se vad man göra.. men det är väl ett hål inunder som blir svårt att flytta på..
Jaja. Får skippa glasögonen, då ser den bara fett snygg ut!
Nytt bezel insert beställt!Hmpff..
Du är snäll du.
Funderar redan på värmepistol, pincett o lupp och se vad man göra.. men det är väl ett hål inunder som blir svårt att flytta på..
Jaja. Får skippa glasögonen, då ser den bara fett snygg ut!
Glöm inte att skriva till dem att det måste kontrolleras först och då helst av en icke-vindögd personNytt bezel insert beställt!
Jag är möjligtvis intresseradDenna kommer dessvärre få lämna, annons inom kort
Bara hojta till i PM så tar vi det därifrånJag är möjligtvis intresserad
Köööööp! Så jäkla bra den är. Snart är det väl tillräckligt mycket sommar för att det ska vara dags för det gula gummit? Ska erkänna att jag aldrig har haft det monterat på min klocka...Jag är möjligtvis intresserad
Gulligt med matchande blommor tycker jagKöööööp! Så jäkla bra den är. Snart är det väl tillräckligt mycket sommar för att det ska vara dags för det gula gummit? Ska erkänna att jag aldrig har haft det monterat på min klocka...
Den här är till @Von innan han hinner kommentera mitt übercoola mesh.
Ja, visst är det vackert!Gulligt med matchande blommor tycker jag
Ska köpa den Ser riktigt najs utKöööööp! Så jäkla bra den är. Snart är det väl tillräckligt mycket sommar för att det ska vara dags för det gula gummit? Ska erkänna att jag aldrig har haft det monterat på min klocka...
Den här är till @Von innan han hinner kommentera mitt übercoola mesh.
Rätt val! Jag är galet nöjd med min, riktigt retro-cool klump.Ska köpa den Ser riktigt najs ut
Perfekt ju, diver och gmt i en klocka, två flugor i en smällRätt val! Jag är galet nöjd med min, riktigt retro-cool klump.
Kanon om du skulle ramla i marianer-graven också då klockan klarar en del djup, i alla fall ner till 1000 meterPerfekt ju, diver och gmt i en klocka, två flugor i en smäll
Ser riktigt cool ut med poseidon-loggan också
Ja, det är en bra kombination. Älskar Poseidon-loggan, den passar väldigt bra på den klockan.Perfekt ju, diver och gmt i en klocka, två flugor i en smäll
Ser riktigt cool ut med poseidon-loggan också
1000m är mindre än 10% av vägen ner i det djupet. Skaffa en Sinn UX istället om du ska ner dit, den pallar 12 000m.Kanon om du skulle ramla i marianer-graven också då klockan klarar en del djup, i alla fall ner till 1000 meter
Hahaha jo, det är sant. Har aldrig dykt, men är rätt säker på att en vass klocka inte räcker som "personskydd" vid de djupenJa, det är en bra kombination. Älskar Poseidon-loggan, den passar väldigt bra på den klockan.
1000m är mindre än 10% av vägen ner i det djupet. Skaffa en Sinn UX istället om du ska ner dit, den pallar 12 000m.
Snygga bilder! Var köpte du dem om man får fråga?Provar en nyinköpt lightcase för foto. Rätt kul och billig pryl..