AndyJ
Silver
Den här anlände från @Björn Boett idag. Tror det är största klockan jag haft men det funkar ju även om det känns ovant. Sjukt välbyggd för pengarna och grym lume
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Den här anlände från @Björn Boett idag. Tror det är största klockan jag haft men det funkar ju även om det känns ovant. Sjukt välbyggd för pengarna och grym lume
Vad olika det kan vara ändå. Ja, jag lovar att använda den mycketSnyggt!
Den var en av mina minsta
Slit lite på den, det är den värd!
Världsklass, och smaskig klockaJag vet, detta må inte vara affordable deluxe, men så jädra nöjd med bandet. Snickrat av vår husgud @SpaceAce av ett par gamla slitna Televerket byxor. Hur coolt är inte det!?
Ja lite mer, en service går väl på 3,5 - 4 kkr.. för mej i alla fall. Runt $190 per klocka.Så ungefär 6000... ja det var minsann billigt
Edit, fel tråd... så ungefär 1000 spänn, schysst
Äh, coolt ju! Hur stor är den?Tänkte byta batteri på en av frugans klockor. Testade om jag kunde bära upp den, svaret är nej.
Tänkte byta batteri på en av frugans klockor. Testade om jag kunde bära upp den, svaret är nej.
Äh, coolt ju! Hur stor är den?
Ja den var ändå trevlig, på henne. Skulle tippa att den är 20mm. Men ändå beundransvärt av Seiko att de ansträngt sig och fyllt visarna med lume.Snygg modell hursomhelst.
Blev inspirerad och tänkte att ”här skall vi skapa en ny trend” ... men jag fick inte sambons gamla Tissot över handen - det saknades minst två länkar för det. Fick bli följande lösning istället:Tänkte byta batteri på en av frugans klockor. Testade om jag kunde bära upp den, svaret är nej.
Tror bestämt att du och jag är trendskaparna i tråden... The sheeps will follow..Blev inspirerad och tänkte att ”här skall vi skapa en ny trend” ... men jag fick inte sambons gamla Tissot över handen - det saknades minst två länkar för det. Fick bli följande lösning istället:
Inget som helst fel på Maggan.Imorrn är det onsdag, då tror jag det kan ramla in nåt hos ombudet! Enligt rykten ska det vara nåt med tealtavla!
Får hålla till godo med Maggan så länge
Riktigt snygg! Ref. På den?Kostnadseffektiv kvartsare.
Tack! Heter 5H26-7A19.Riktigt snygg! Ref. På den?
Heja heja, bara 45 kvar nu, citizen guldklockan du ska sälja eller?Riktigt snygg! Ref. På den?
Förstår dilemmat och skoja lite bara, Ganska korkad regel om du frågar mig men det är som det är, lycka tillHehe.. Så genomskinligt?
Är faktiskt en Certina jag vill sälja. Har siktet på en Breitling Aerospace!
Ja, av mig men det brukar inte göra så ont Sjöspöket ser nästan ut som en Seamaster fast spöken finns ju inte på riktigt.Får jag smisk nu för denna homage som kom idag?
Oavsett, förbaskat snygg och välgjord!
Oj, haha - när man sett det går det inte att slita blicken från den... oschysst att påpeka det!Ja, av mig men det brukar inte göra så ont Sjöspöket ser nästan ut som en Seamaster fast spöken finns ju inte på riktigt.
Bl.a lumepluppen på vridringen hamnade visst en centimeter fel men nu är jag väl lite väl petig kanske.
Inte så kontroversiell som du kanske tror (i den här tråden). Funkar finfintEn kontroversiell klocka.... jag vet
Men passar bra på detta tyg band, det gör den åtminstone. Helt klart en inom kategorin "affordables". Vad säger ni, hiss eller diss?
Oschysst var ordet, hoppas @LoveL kan förlåta migOj, haha - när man sett det går det inte att slita blicken från den... oschysst att påpeka det!