• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Finns svart och frostad bakgrund oxo..
BC181867-EBAF-4362-902D-7894EAE7E205.jpeg

fler bilder!!! Är det där frostad eller svart?

Senast ändrad:
Min känsla var nära på tvärt om när jag fick hem min första ryss igår. Typ ”aja man får väl vad man betalar för 😂
765F21E7-3067-47D5-9B5C-D2CF3B6040CB.jpeg
Haha så är det ju men tror nödvändigtvis inte att våra åsikter krockar! 😉
Mig veterligen är det inte lätt att hitta en stabil 200 m dykare med egen design, egna tekniska (överlägsna) lösningar och historia för 800 spänn. Och nånstans blir man liksom lite småkär i det faktumet. Men olika är vi och jag är även sjukt nöjd med min Toyota. 😂

Haha så är det ju men tror nödvändigtvis inte att våra åsikter krockar! 😉
Mig veterligen är det inte lätt att hitta en stabil 200 m dykare med egen design, egna tekniska (överlägsna) lösningar och historia för 800 spänn.
Så är det ju såklart. Jag kan alldeles för lite om ryssen för att yttra mig om deras tekniska lösningar. Min åsikt grundar sig enbart i känslan i kronan, den svajar ju likt en flaggstång😅

• Like
Reactions: Jox
Kul! Är sån softbox typ eller vad är det för nåt?
och @Von vart kommer den orangea sekunden ifrån?
V24, lång och ståtlig, prickar index perfekt 🤓
Börjar tro att en klocka nödvändigtvis inte behöver kosta mer. Men kanske att klick i bezeln ändå är rätt najs. 😂
Ja, har t.o.m kommit så långt att jag spikat fast det som faktum. Hoppas du trollar angående klick i vridringen?

Okej, den som ger EN enda bra anledning till klickande vridring vinner en kaka!
Ni får inte svara "uhm uhm, man kan råka vrida den av misstag när man dyker jätte jättedjupt". Kul va...shoot!

(obs, dyker själv sedan barnsben så kan eventuellt bjuda på motstånd om ni är helt ute och cyklar)

Senast ändrad:
V24, lång och ståtlig, prickar index perfekt 🤓

Ja, har t.o.m kommit så långt att jag spikat fast det som ett faktum. Hoppas du trollar angående klick i vridringen?

Okej, den som ger EN enda bra anledning till klickande vridring vinner en kaka!
Ni får inte svara "uhm uhm, man kan råka vrida den av misstag när man dyker jätte jättedjupt". Kul va...shoot!

(obs, dyker själv sedan barnsben så kan eventuellt bjuda på motstånd om ni är helt ute och cyklar)
Man kan använda den som ett självtest om man misstänker att man blivit döv.
Skicka kakan nu...

• Wow
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp