Kreacon
Guld
Finns svart och frostad bakgrund oxo..
fler bilder!!! Är det där frostad eller svart?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns svart och frostad bakgrund oxo..
Ganska underbart ändåBörjar tro att en klocka nödvändigtvis inte behöver kosta mer.
Min känsla var nära på tvärt om när jag fick hem min första ryss igår. Typ ”aja man får väl vad man betalar för ”Börjar tro att en klocka nödvändigtvis inte behöver kosta mer.
Limited bättre centering på pluppen på denFinns svart och frostad bakgrund oxo..
Svart.fler bilder!!! Är det där frostad eller svart?
Riktigt snygg!Min känsla var nära på tvärt om när jag fick hem min första ryss igår. Typ ”aja man får väl vad man betalar för ”
Den gör sig ganska bra på bild men skulle behöva ett annat band som inte är så jäkla grovt och bulkigtRiktigt snygg!
Haha så är det ju men tror nödvändigtvis inte att våra åsikter krockar!Min känsla var nära på tvärt om när jag fick hem min första ryss igår. Typ ”aja man får väl vad man betalar för ”
Verkar vara en rolig leksak helt klart! Snygga bilder! Och snygg action diver!Frostad..
Så är det ju såklart. Jag kan alldeles för lite om ryssen för att yttra mig om deras tekniska lösningar. Min åsikt grundar sig enbart i känslan i kronan, den svajar ju likt en flaggstångHaha så är det ju men tror nödvändigtvis inte att våra åsikter krockar!
Mig veterligen är det inte lätt att hitta en stabil 200 m dykare med egen design, egna tekniska (överlägsna) lösningar och historia för 800 spänn.
Av en anledning som både imponerar och fascinerar!Så är det ju såklart. Jag kan alldeles för lite om ryssen för att yttra mig om deras tekniska lösningar. Min åsikt grundar sig enbart i känslan i kronan, den svajar ju likt en flaggstång
Riktigt rolig faktisk!Verkar vara en rolig leksak helt klart! Snygga bilder! Och snygg action diver!
Jag behöver nog läsa lite på ämnet, och skaffa ett gummi likt det du har på din!Av en anledning som både imponerar och fascinerar!
Finns massor intressant att läsa! Tex https://www.hodinkee.com/articles/vostok-amphibiaJag behöver nog läsa lite på ämnet, och skaffa ett gummi likt det du har på din!
Again, is it me or green dials are on fashion latelyMin känsla var nära på tvärt om när jag fick hem min första ryss igår. Typ ”aja man får väl vad man betalar för ”
Another legendNyförvärvet (bilen stod på uppfarten)
Lyxigt rutten haj, påminner om de två bestarna i ’Kapten Salazars hämnd’ POCFår jag smisk nu för denna homage som kom idag?
Oavsett, förbaskat snygg och välgjord!
It’s definitely a trendAgain, is it me or green dials are on fashion lately
Hade bronsklocka men inga manchester på jobbet, nu har jag manchester men tog av bronsaren. Det blev bara nästan tråd-korrekt denna onsdag.
V24, lång och ståtlig, prickar index perfektKul! Är sån softbox typ eller vad är det för nåt?
och @Von vart kommer den orangea sekunden ifrån?
Ja, har t.o.m kommit så långt att jag spikat fast det som faktum. Hoppas du trollar angående klick i vridringen?Börjar tro att en klocka nödvändigtvis inte behöver kosta mer. Men kanske att klick i bezeln ändå är rätt najs.
Man kan använda den som ett självtest om man misstänker att man blivit döv.V24, lång och ståtlig, prickar index perfekt
Ja, har t.o.m kommit så långt att jag spikat fast det som ett faktum. Hoppas du trollar angående klick i vridringen?
Okej, den som ger EN enda bra anledning till klickande vridring vinner en kaka!
Ni får inte svara "uhm uhm, man kan råka vrida den av misstag när man dyker jätte jättedjupt". Kul va...shoot!
(obs, dyker själv sedan barnsben så kan eventuellt bjuda på motstånd om ni är helt ute och cyklar)
Ja fast nej, maracas funkar minst lika bra för ändamålet?Man kan använda den som ett självtest om man misstänker att man blivit döv.
Maracas var inte med i ekvationen om jag minns rättJa fast nej, maracas funkar minst lika bra för ändamålet?