Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!
Dina bilder alltså.
Är väl bara att öva!Men alltså jag vill också kunna ta kortgalet bra!
Du har många fina klockor kvar trots att GG:n hamnade hos mig.Sorry ingen Micro eller affordable för den delen men brons och den jag bär idag så trevlig bronsdag!
![]()
Riktigt bra med det bandet!!Bronzo idag!
Haha Tack! Ja de som har emotionell betydelse för mig har en tendens att stanna medan allt annat är det "open season" på och får agera som likvida medel vid nyförvärvDu har många fina klockor kvar trots att GG:n hamnade hos mig.
Snygg, lite Patek över den.Tar klivet in i tråden
![]()
![]()
![]()
Sover du med klocka?Denna får bli natt-beater
![]()
Det gör väl alla : )Sover du med klocka?
Ja det finns lite inslag från många tillverkare i denna skapelseSnygg, lite Patek över den.
Ja det finns lite inslag från många tillverkare i denna skapelse
Vilka andra?Ja det finns lite inslag från många tillverkare i denna skapelse
Gillar den. Väldigt elegant och bra size. Välkommen till denna del av forumet.![]()
Stående ovationer på allvar. Gryymt, man! Alla dessa traska bilder har fått mig att gång på gång gå in på siten o kika. Men ack o ve bara den svarta bezeln in stock...Lika bra idag... Hoppas att han släpper nytt snart så att jag kan köpa en till mig själv.
![]()
![]()
![]()
Gillar sovklockan alltså! Det min Tsar mestadels fick tjänstgöra som innan den gavs bortSover du med klocka?
Är alla deras modeller one-offs? Jag kikade lite på Seaforth och uppfattade det som att den så småningom skulle släppas till försäljning när bokningarna hade levererats men så verkar inte vara fallet och de modeller som ligger på hemsidan är enbart förhandsbokningar av kommande släpp.Gick för runt 7k när dom fanns nya. Beggade mellan 7 och 10.
Lika bra idag... Hoppas att han släpper nytt snart så att jag kan köpa en till mig själv.
![]()
![]()
![]()
Dom har kört tre batchar med Seaforths. Då det ofta är entusiaster vill dom gärna släppa nytt efter ett tag och därmed "pensionera" tidigare modeller.Är alla deras modeller one-offs? Jag kikade lite på Seaforth och uppfattade det som att den så småningom skulle släppas till försäljning när bokningarna hade levererats men så verkar inte vara fallet och de modeller som ligger på hemsidan är enbart förhandsbokningar av kommande släpp.
Det känns ju som att intresset för åtminstone Seaforth är enormt vilket är fullt förståeligt då den är hur läcker som helst, åtminstone i vissa utföranden, och att de skjuter sig i foten lite om de inte öppnar upp för fler beställningar. Man kanske ser sig själva som en sellout inom mikrovärlden om man börjar masstillverka?
VälkommenTar klivet in i tråden
![]()
![]()
![]()
Deras gummi (silicon) är helt underbara för folk som mig som har små handleder. Använder dem jämt. Har nog alla färger nästan i bartons sortiment. Grymt med flärplock med.Nice med Barton! Gjorde du beställning direkt via amerikat? Är nyfiken på deras gummi.
TackarVälkommen![]()
Deras gummi (silicon) är helt underbara för folk som mig som har små handleder. Använder dem jämt. Har nog alla färger nästan i bartons sortiment. Grymt med flärplock med.
Tack så mycket!Stående ovationer på allvar. Gryymt, man! Alla dessa traska bilder har fått mig att gång på gång gå in på siten o kika. Men ack o ve bara den svarta bezeln in stock...
Tackar så hjärtligt! Är bara glad att jag kan inspirera.Så sjukt snygg, varje gång du lägger upp bilder får man ju ha begär![]()
Tack så mycket!Jag tycker att den med svart insert är snygg också men den är tyvärr inte i närheten av den i stål. Den jag hade kunnat tänka mig i så fall är DLC med svart vridning och mintgrön tavla, mest för att det är så galna kontraster i den. Tavlan poppar ju verkligen!
![]()
Håller med, stål är ändå bäst. Jag hoppas att han fortsätter på samma tema med härdat stål och de sjukt läckra visarna/indexen. De är en riktig vinnare!Aa ser verkligen ut som en blå lagun där! Men personligen känns stålet som en vinnare. Så sjukt läcker!
Lite stor för mig. Men riktigt snyggBorealis Navale
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()