• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Trevlig bronsdag allihopa!
20190320_122945.jpg
Sorry ingen Micro eller affordable för den delen men brons och den jag bär idag så trevlig bronsdag! :D
IMG_20190320_131603.jpg

Jag hade hoppats på att rocka en Zelos GMT på armen under våren och sommaren, men lite fattigt med info just nu. Har Ventusen tagit alla krafter? Måste ha något schysst på länk inför sommaren. Sitter just nu på två bronsare.. och några digitalare från Casio.

Jag hade hoppats på att rocka en Zelos GMT på armen under våren och sommaren, men lite fattigt med info just nu. Har Ventusen tagit alla krafter? Måste ha något schysst på länk inför sommaren. Sitter just nu på två bronsare.. och några digitalare från Casio.
Tror tyvärr länken släpps först senare. .

Den är väldigt fin den där och bra prissatt tycker jag (din alltså). Däremot förstår jag inte vad som gör att den kostar över $500 ny haha. Ingen länk, "bara" ett miyota 8-serie osv känns inte som en bra deal vid nypris imho

Håller med, tycker spinnaker fick fnatt med nya prissättningen. Bronsen undantaget, i mitt tycke lite sådär halvtacky logga men annars grym för ca 800$ (ETA-verk) men som sagt titanen för 500$ är ju löjligt prissatt sett till spec. Jämför den med ex Hamtun på länk för knappt hälften. Mioyta 8215 är ju stabilt/stryktåligt men rätt b numera för den höga summan. Den på K&S är ju dock en helt annan femma då priset skiljer sig markant från nypris.

Varit lite sugen men föredrar kombon svart tavla plus blå bezel dessvärre på den :oops:

Nice med Barton! Gjorde du beställning direkt via amerikat? Är nyfiken på deras gummi.
Ja jag beställde direkt från USA, det är väldigt prisvärda band och jag har haft koll på deras canvas ett bra tag men man bör ha i åtanke att man åker på moms och hanteringsavgift. Beställde för $70 och åkte på 250kr till i moms och avgifter :mad:

• Like
Reactions: FOQ
Ja jag beställde direkt från USA, det är väldigt prisvärda band och jag har haft koll på deras canvas ett bra tag men man bör ha i åtanke att man åker på moms och handlingsavgift. Beställde för $70 och åkte på 250kr till i moms och avgifter :mad:
Alltså jag minns tiden innan postnord fläskade på och allt sånt där gick igenom utan krångel :D

Tillbaka
Topp