Har inte dom precis skjutit upp Brexit till tidigast Maj/Juni?
Kanske de har, bra jobbat isf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte dom precis skjutit upp Brexit till tidigast Maj/Juni?
Tackar!Snygg bild, gillas.
Välkommen, grym klocka att börja med!![]()
Då har man äntligen gjort rätt för att hänga i den här fantastiskt trevliga tråden. Sjukt dålig bild på grund av talangbrist. Stort tack till @MortenH för affären.
Nja, inte riktigt min stil på den här. Läste lite om den och tror säker att kvaliten är ok. Boetten och alla detaljer på länken föll mig inte helt smaken.Biatec's nya dykare, vad tycker ni om den?
![]()
Välkommen både till forumet och hit!![]()
Då har man äntligen gjort rätt för att hänga i den här fantastiskt trevliga tråden. Sjukt dålig bild på grund av talangbrist. Stort tack till @MortenH för affären.
Tack. Har smugit omkring ett tag redan. Bra forum överlag men den här tråden är toppen. Kul med entusiaster som har kul tillsammans utan att bråka om detaljer.Välkommen både till forumet och hit!
Ett glädjepiller.Senaste fylleklicket på eBay. Lite annorlunda mot det mesta annat jag har
![]()
Grym! Vad listar en sådan pjäs?Bär denna i princip varje dag. Så fasligt nöjd
![]()
Häftig! Har ju allt!Senaste fylleklicket på eBay. Lite annorlunda mot det mesta annat jag har
![]()
Inte superstor, runt 42mm tror jag. Avsaknaden av utstickande bandhorn gör också att den bärs ganska braEtt glädjepiller.Har sitt berättigande. Stor?
Gick för runt 7k när dom fanns nya. Beggade mellan 7 och 10.Grym! Vad listar en sådan pjäs?
haha mycket spännande dinka! Mesh-länken var ju fin iafSenaste fylleklicket på eBay. Lite annorlunda mot det mesta annat jag har
![]()
Senaste fylleklicket på eBay. Lite annorlunda mot det mesta annat jag har
![]()
Alla fylleköp är kul! Åtminstone vid den tidpunkten när själva inköpet sker!Ändå kul fylleköp!![]()
I love le grand DDet är Speedy Tuesday och jag vet att jag borde ha en annan klocka på armen och posta i en annan tråd men i dag blev det faktiskt Grand Dick. Så kan det gå!
![]()
![]()
Ja den är fantastisk, sen kommer den matcha lacken på min motorcykel också...Grym urtavla på den där! Välkommen!
Mycket roligare att vakna till det än att man är pank och bakis för att man "råkat" köpa nåt dyrt på krogenÄndå kul fylleköp!![]()
Snyggt! Dubbelgrymt med andra ord. Wear in good health!Ja den är fantastisk, sen kommer den matcha lacken på min motorcykel också...![]()
Brutal!Biatec's nya dykare, vad tycker ni om den?
![]()