Inte så stort ändå med dagens mått mättLite stor för mig. Men riktigt snygg
42mmx49.70mm, 22mm lugs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte så stort ändå med dagens mått mättLite stor för mig. Men riktigt snygg
Verkligen, fy fan vad tråkigt Basel är i år.Bättre än Basel...
StekBättre än Basel...
Ibland, rätt sköntSover du med klocka?
Denna dyker upp i mitt flöde hela tiden och det är lite irriterande. Den är ju dock ganska snygg med hyfsade specs. Ronda quartz, safir med ar, 5atm, solida länkar, GMT, 41mm i diameter och under centimetern tjock för 2400kr. Någon som har någon koll?
Traskan på bilderna säljs ju inte längre och nog knappast någon som kommer att sälja sina hellerNi som slänger ut alla bilder på klockor här, kan ni inte lägga ut länk på vart man köper dessa klockor. Samt även pris på dem så man vet.
Det vattnas ju i munnen på många av dessa senare bilder. Traska etc var ju hur snygg som helst!
Nu hittade jag Traska visserligen, men det underlättar alltid med länkar och mer info.
Något särskilt utöver Traska du suktar efter?Ni som slänger ut alla bilder på klockor här, kan ni inte lägga ut länk på vart man köper dessa klockor. Samt även pris på dem så man vet.
Det vattnas ju i munnen på många av dessa senare bilder. Traska etc var ju hur snygg som helst!
Nu hittade jag Traska visserligen, men det underlättar alltid med länkar och mer info.
Bara kör
Bra storlek på den
Zelos GMT. Ordrar tas emot i april.
Grymt, kommer det finnas länk?
Kommer nog efter launch tyvärr om jag förstått allt rätt...Grymt, kommer det finnas länk?
Hade gärna gjort men riktigt dålig tajming nu. Får hoppas den finns kvar någon månadBara kör
Riktigt fin!
Tror bara att det är den i stål och stål-insert som är slut. Den gråa är också slut men den tillverkades bara i 25ex.
Slår man dessutom till på min Ergon samtidigt fixas paketprishttps://klocksnack.se/threads/zelos-helmsman-2-brons-meteorit.109383/
Någon måste ju slå till på den här ca inom fyra dagar? Prisvärt, för att inte säga billigt! Köööp av Hjelm!
Jag gillar inte ens GMT men den här var riktigt fräsch. Zelos verkar vara rätt populära som microbrand men hur snabb måste man vara vid såna här släpp? Brukar man behöva hänga på låset samma minut som de öppnar upp för beställningar eller kan man lugnt lägga en beställning senare samma dag?
Brukar räcka att köpa inom en veckaJag gillar inte ens GMT men den här var riktigt fräsch. Zelos verkar vara rätt populära som microbrand men hur snabb måste man vara vid såna här släpp? Brukar man behöva hänga på låset samma minut som de öppnar upp för beställningar eller kan man lugnt lägga en beställning senare samma dag?
Du behöver kanske inte hänga på låset, men ofta kan du göra en bra deal om du är riktigt, riktigt snabb. Däremot kan du med hyfsat stor sannolikhet beställa en i lugn och ro senare samma dag.Jag gillar inte ens GMT men den här var riktigt fräsch. Zelos verkar vara rätt populära som microbrand men hur snabb måste man vara vid såna här släpp? Brukar man behöva hänga på låset samma minut som de öppnar upp för beställningar eller kan man lugnt lägga en beställning senare samma dag?
Det beror lite på vilket märke, modell och färg. Den blå Zelos Swordfishen jag har tog ju i princip slut samma dag som den kom. Hade själv tur att det droppade in några eftersläntare. Halios är ett annat sådant märke där en modeller kan försvinna väldigt fort. Försökte få tag på den grå Halios Laguna och den hade man behövt hänga på låset för att få.Brukar räcka att köpa inom en vecka
Absolut. Halios är ju helt sjukt.Det beror lite på vilket märke, modell och färg. Den blå Zelos Swordfishen jag har tog ju i princip slut samma dag som den kom. Hade själv tur att det droppade in några eftersläntare. Halios är ett annat sådant märke där en modeller kan försvinna väldigt fort. Försökte få tag på den grå Halios Laguna och den hade man behövt hänga på låset för att få.