Ser nätt och fin ut den där
Ja det är en väldigt lyckad boett. SNKK87 med nytt innehåll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser nätt och fin ut den där
Ja det må jag säga Har du moddat den gissar jag ?Ja det är en väldigt lyckad boett. SNKK87 med nytt innehåll.
Ja det må jag säga Har du moddat den gissar jag ?
Love itJa det är ett NH35 i så man får Hack&wind, tavla från SPB147J1 och AM-visare av 62mas-typ. Skaplig lume också:
Edit: Ska få safirglas också när det behagar dyka upp...
1-års jubileum!Provar att lansera en ny idé.
Byteslördag!
Alla har väl något i lådan som inte får den tid den förtjänar.
Har en G-Shock GA-2100-1A1ER bytesvärde ca 1K.
En Timex M79 Automat bytesvärde ca 2.5K.
Tanken är att vi kan lägga upp och byta med varandra. Antingen rakt av en små pengar i mellan. Vad tror ni om det?
Oceantimern minna jag med glädje från passarounden. SupercharmigJaja, vi kör väl som vi brukar på byteslördagar
Jag: Lägger ut bild på några klockor jag vill bli av med
Ni: Ignorerar mig fullständigt
Dagens upp för byte blir följande kvartett:
Monchard Oceantimer, passaroundklockan från förra sommaren. (1k?)
Yema (4k)
Roamer Searock- 70-tals tror jag, nära nyskick (billig )
Reverie som ligger på K&S för 1,8 (mikrotrådpris utlovas)
Förre veckan ville jag ha en Doxa-hommage typ Maranez Samui men nu är äkta varan på ingång så det är inaktuellt (tror jag)
Där fick ni som inte svarade förra lördagen
Annat färggrant ät det som gäller nu.
Grönt?
Vad är det för diameter på Roamern ? Är den automatisk ?Jaja, vi kör väl som vi brukar på byteslördagar
Jag: Lägger ut bild på några klockor jag vill bli av med
Ni: Ignorerar mig fullständigt
Dagens upp för byte blir följande kvartett:
Monchard Oceantimer, passaroundklockan från förra sommaren. (1k?)
Yema (4k)
Roamer Searock- 70-tals tror jag, nära nyskick (billig )
Reverie som ligger på K&S för 1,8 (mikrotrådpris utlovas)
Förre veckan ville jag ha en Doxa-hommage typ Maranez Samui men nu är äkta varan på ingång så det är inaktuellt (tror jag)
Där fick ni som inte svarade förra lördagen
Annat färggrant ät det som gäller nu.
Grönt?
Bytes med fördel mot något roligt...Heads up, denna börjar tjata om att flytta hemifrån. Förhandling pågår, men risk att jag ger med mig och då hamnar den på en sälj/bytesbörs nära dig
Riktigt snygg Hamtun. Vad är det för diameter på den ?Borealis och Hamtun vill fortfarande flytta hemifrån.
Helst mot pengar men skulle även kunna tänka mig att byta båda mot en annan.
39mm dia och 46mm L2L samt 10,6mm tunnRiktigt snygg Hamtun. Vad är det för diameter på den ?
Riktigt lyckad må jag säga39mm dia och 46mm L2L samt 10,6mm tunn
Åfaan , hade för mig du har svart bälte i Kung Ful....Nu kör vi gardering svart 3e graden idag.
skoja enda jag har svart bälte i är sjuk humor.
#blevkränktÅfaan , hade för mig du har svart bälte i Kung Ful....
Skoja bara såklart ❤
Roamern är 38 mm. Gissar att den är manuell. Det står inget på tavlan och man hör ingen rotor när man skakar denVad är det för diameter på Roamern ? Är den automatisk ?
Ok tack för info. Jag gillar designen på den.Roamern är 38 mm. Gissar att den är manuell. Det står inget på tavlan och man hör ingen rotor när man skakar den
Sorry! Jag tar till mig detta 100%Vill man inte riskera att mikrotråden låses igen så tror jag nog man bör undvika priser i heads-ups. Går ju att headsuppa ändå lite smart. Ser att det ligger många uppe med pris nu och det har ju orsakat tråkigheter nyligen.
Kan ju också vara folk som skiter i vilket men många vill nog ändå ha tråden intakt och öppen kanske. Bara en tanke i all välmening.
#smartbyteslördag
I annonsen har jag skrivit 4k, men är något lägre för er trådisarRiktigt lyckad må jag säga
Vad är det för bytesvärde på den ?
Heads-up gillas så sluta inte med det bara .Sorry! Jag tar till mig detta 100%
Rekommenderar en tråd. det andra jag snackade om kan ni försiktigt lämna i glömska