Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp, tyvärr. Vilken storlek är du ute efter?Jamen vafan då, finns Joseph Bonnies tropics bara i 20 mm?!
Den där klockan är så kött2x Aquadive från tidigare idag. Fick åka tillbaka på svart Isofrane nu.
22. Men nu skiter jag i detta och går all in i korksvängen istället. Hehe nä men utbudet av vulkaniserade gummin är lite skralt tycker jag.Jepp, tyvärr. Vilken storlek är du ute efter?
Kolla "original" - Tropic annars. Deras 22mm ser ut att ha rundade ändar istället för de där platta fula som 20mm har. Funderar faktiskt på att beställa ett sånt själv.22
22. Men nu skiter jag i detta och går all in i korksvängen istället. Hehe nä men utbudet av vulkaniserade gummin är lite skralt tycker jag.
Riktigt cool, min kommer förhoppningsvis imorgon2x Aquadive från tidigare idag. Fick åka tillbaka på svart Isofrane nu.
Härligt! Ska bli riktigt kul att se vad du tycker om den. Jag är som sagt löjligt nöjd med min!Riktigt cool, min kommer förhoppningsvis imorgon
Du får hojta om du inte trivs med den senare . Min Eterna skulle t.o.m kunna få flytta för denRiktigt cool, min kommer förhoppningsvis imorgon
Sant så sant, tänker bara i min enfald att man skulle kunna få den den sista länkbiten till en liten fast ändlänk som ser bättre ut än det här åtminstone
22
22. Men nu skiter jag i detta och går all in i korksvängen istället. Hehe nä men utbudet av vulkaniserade gummin är lite skralt tycker jag.
Jag slår ett slag för Watchwear tropic Doftar inte vanilj men riktigt bra22
Den där Aquastaren alltså...Jag slår ett slag för Watchwear tropic Doftar inte vanilj men riktigt bra
Rekomenderas, Fairwind har 1000% mer egen karaktär än de där.Jag gillar ju grått med och så släpper Tudor den här superskönt gråa i borstat silver dessutom som jag gillar
Ps. Jag skulle nog ändå välja en grå Halios Fairwind.
Samma här, ångrar dock ändå att jag sålde min.Bra sommardinka, hade den varit 40 mm så hade jag nog haft kvar den.
Haha, var det ett sånt världsligt problem (ba-dum-tsch!) det handlade om! Jag som fick uppfattningen att det var ett riktigt problem.Det förstår jag. För att göra ditt lidande kort kan jag kanske avslöja att bristen lyftes inte alls långt efter att jag lade upp bilden Av @Equilibrium till råga på allt! Den där lilla bristen är också anledningen till att det lilla märket på bandhornet!
Hoppas att du får sova trots vetskapen nu, så att inte detta är nästa sak att grubbla på!
Snygg klocka. Jag har precis köpt en navygraph med ett par läderarmband. Men undrar över kvalitetskänslan på stålarmbandet? Känns det rejält? Ngt du kan jämföra med? Tex omega? Longines eller annan modell.. tacksam för svarJa, precis!
Ja, är också kluven till safirinlägg, just den här veckan gillar jag detTycker inte det är så farligt utan ändlänkar.
Det där med safirinlägg på vridringen ser dock lite konstigt ut tycker jag.
Om jag inte minns fel har Navygraf en lite tjockare profil än denna och därmed en länk som också är lite grövre. Jag har haft Navygraf men använde inte länken så mycket, var 100 % natobands-kille då. Jag gillar Yema's länkar, de är enkla men komfortabla. Jag har haft en Omega AT 41 och den länken gillade jag inte alls, den kändes för grov och för mycket gammal bilhandlar-gubbe för mig dvs inte min stil, inget fel på det yrket.Snygg klocka. Jag har precis köpt en navygraph med ett par läderarmband. Men undrar över kvalitetskänslan på stålarmbandet? Känns det rejält? Ngt du kan jämföra med? Tex omega? Longines eller annan modell.. tacksam för svar
Trodde faktiskt originalet skulle vara dyrare. Landar ju på typ samma peng. Gillar JBs oliv, tropics gröna ser mörkare ut. Men tapern och hårdvaran ser riktigt fin ut på tropics. Tillkommer moms antar jag?Kolla "original" - Tropic annars. Deras 22mm ser ut att ha rundade ändar istället för de där platta fula som 20mm har. Funderar faktiskt på att beställa ett sånt själv.
Gummisjungel. Hur är gummit på det bandet? Föredrar tropik framför våffla, men man kan ju tvesåvla. Fler färger hade varit kul. Vart är all pastell?Tycker inte det är så farligt utan ändlänkar.
Det där med safirinlägg på vridringen ser dock lite konstigt ut tycker jag.
Har du prövat fluoro?
Älskar mitt Seacroft! Mjukt och skönt och extremt följsamt.
ZULUDIVER Seacroft Waffle FKM Rubber Dive Watch Strap - Black Buckle
Taking inspiration from 1960s Seiko waffle straps, the ZULUDIVER Seacroft FKM watch strap is a thoroughly modern design made without compromise. It is technically one of our most advanced diver straps with robust characteristics making it ideal for any watch which lives in challenging climates...www.watchgecko.com
Aha ok! Eftersöker egentligen mer taper men förmånligt pris. Vad är det för gummi?Jag slår ett slag för Watchwear tropic Doftar inte vanilj men riktigt bra
Ville inte vara så jäkla tråkig igår men aluminium åtta dagar i veckan om jag får välja. Inga ws än vad jag kan hitta. Sett nåt?Ja, är också kluven till safirinlägg, just den här veckan gillar jag det
Vet faktiskt inte vad det är. Men är sjukligt allergisk mot silikon och damm magneter så det får bra betyg ifrån migTrodde faktiskt originalet skulle vara dyrare. Landar ju på typ samma peng. Gillar JBs oliv, tropics gröna ser mörkare ut. Men tapern och hårdvaran ser riktigt fin ut på tropics. Tillkommer moms antar jag?
Gummisjungel. Hur är gummit på det bandet? Föredrar tropik framför våffla, men man kan ju tvesåvla. Fler färger hade varit kul. Vart är all pastell?
Aha ok! Eftersöker egentligen mer taper men förmånligt pris. Vad är det för gummi?
Ville inte vara så jäkla tråkig igår men aluminium åtta dagar i veckan om jag får välja. Inga ws än vad jag kan hitta. Sett nåt?
Men du har ju så jävla grova handleder så en planka ter sig ju mjuk och smidig på dem.Vet faktiskt inte vad det är. Men är sjukligt allergisk mot silikon och damm magneter så det får bra betyg ifrån mig
Men du har ju så jävla grova handleder så en planka ter sig ju mjuk och smidig på dem.
Är det vulkaniserat? Hur är det i jämförelse med tex borealis?
Förlåt.
Öööh nej det kan det inte vara för de pengarna tror jag inte. Mjukt och följsamt (Sluta nu att ställa så svåra frågor )
Var det inte tvärtom förr, att det var vi som ställde svåra frågor till dig?Förlåt.