Udda är braBörjar veckan med lite nytt. Cool pjäs helt klart Väldigt annorlunda de andra i samlingen, vilket är kul.
”Carbon aluminium, velo titanium...”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Udda är braBörjar veckan med lite nytt. Cool pjäs helt klart Väldigt annorlunda de andra i samlingen, vilket är kul.
Den där bara växer på mig, varje gång jag ser den! Mycket, mycket cool klocka!Börjar veckan med lite nytt. Cool pjäs helt klart Väldigt annorlunda de andra i samlingen, vilket är kul.
Låter andra barnen leka riddare så koncentrerar jag mig på riktiga band för vuxnaSupersnyggt och nästan där...
Ett mesh på den så blir det perfekt!
(Red)igt tuff den därBörjar veckan med lite nytt. Cool pjäs helt klart Väldigt annorlunda de andra i samlingen, vilket är kul.
Gummi från @Feskarn satt perfekt på PH500m. Man skulle kunna tro att bandet är custom made till klockan.
Mitt typiska tur dock att jag hamnar mellan hål
Sjukt bra! Ska du släppa den där någon gång så är jag spekulant. Har du förresten målat datumhjulet själv?Börjar veckan med nykomponerad Zissou Deluxe för lite extra ooumpff i vardagen
Ska nog beställa ett i orange.Jga har ett sånt också till min, men med vit rand.... röd var väl lite off eller?
Tack snällaste du! Noterat, men tror dock inte det kommer ske. Har lagt vansinnigt mycket tid på att få den som jag vill. Nope, det är faktiskt printat så det skulle se lite "proffsigare" ut, tyckte det blev en kul detaljSjukt bra! Ska du släppa den där någon gång så är jag spekulant. Har du förresten målat datumhjulet själv?
Riktigt häftigt! Har du printat olika bokstäver på den eller är det Z runt hela?Tack snällaste du! Noterat, men tror dock inte det kommer ske. Har lagt vansinnigt mycket tid på att få den som jag vill. Nope, det är faktiskt printat så det skulle se lite "proffsigare" ut, tyckte det blev en kul detalj
Nä, har demonterat datumhjulet under, ett Z fick räcka...Zissou-dag varje dag typRiktigt häftigt! Har du printat olika bokstäver på den eller är det Z runt hela?
Hahah har funderat i ett par veckor vad man ska hitta på med tavlorna med datumhjul, och SMACK så satte du det! Kul, berätta mer om hur du gjort! Om det inte är hemligstämplat såklart.Tack snällaste du! Noterat, men tror dock inte det kommer ske. Har lagt vansinnigt mycket tid på att få den som jag vill. Nope, det är faktiskt printat så det skulle se lite "proffsigare" ut, tyckte det blev en kul detalj
Om du inte hade sagt något så skulle jag aldrig ha gissat att det är en mod. Bra avföringBörjar veckan med nykomponerad Zissou Deluxe för lite extra ooumpff i vardagen
Jag får halvt panik av kombinationen orange och rött.Gummi från @Feskarn satt perfekt på PH500m. Man skulle kunna tro att bandet är custom made till klockan.
Mitt typiska tur dock att jag hamnar mellan hål
Haha, smart! Håller med @Kreacon, vilken jäkla Hojdinkii-poser du är som kör 10:10.Nä, har demonterat datumhjulet under, ett Z fick räcka...Zissou-dag varje dag typ
haha ja, ibland är dom enklaste lösningarna svårast att komma på.Hahah har funderat i ett par veckor vad man ska hitta på med tavlorna med datumhjul, och SMACK så satte du det! Kul, berätta mer om hur du gjort! Om det inte är hemligstämplat såklart.
Hoobibibidinki, KUL att ni noterade den detaljen! Trodde faktiskt ingen skulle reageraHaha, smart! Håller med @Kreacon, vilken jäkla Hojdinkii-poser du är som kör 10:10.
Har denna aningen plastiga quartsenIngen som sitter på nån sub clone grej gärna på länk och vill avyttra för väldigt liten pengar? Har en monchard och en gshock som skulle kunna funka som del bet
Fysören va bra! Zissou datumet kan vara det coolaste jag sett.Börjar veckan med nykomponerad Zissou Deluxe för lite extra ooumpff i vardagen
Köpte den för att testa (fanns på KS). Tycker inte det röda blir jättemycket off. Är rätt dov röd färg så tycker det funkar helt ok. Kommer dock förmodligen ta en permanent marker och se om det går att måla över randen.Jga har ett sånt också till min, men med vit rand.... röd var väl lite off eller?
Kul med Z:a. visar den något annat än Z eller blir det ett nytt Z varje dag?Börjar veckan med nykomponerad Zissou Deluxe för lite extra ooumpff i vardagen
Roligt att det fler än jag som tyckte det Z varje dag som sagt, passar mig finfintKul med Z:a. visar den något annat än Z eller blir det ett nytt Z varje dag?
Då var man CW ägare igen... Det tackar vi @kjesul för vilket case!!! Och safiren är mumma!
Ja, den sitter verkligen brutalt bra på handleden. Otrolig väl designad!Oj va tunn den är, snyggt!