Kan man köra med sex stycken?Fått ihop 5st deltagare till passaround på Nethuns. @Jox @midikem @Lindellc @Lundgren🥊 och jag då. Vad säger ni ovan funkar 5st a 300kr var eller ska vi avvakta och se ev fler imorgon? För mig funkar det iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan man köra med sex stycken?Fått ihop 5st deltagare till passaround på Nethuns. @Jox @midikem @Lindellc @Lundgren🥊 och jag då. Vad säger ni ovan funkar 5st a 300kr var eller ska vi avvakta och se ev fler imorgon? För mig funkar det iaf
Trodde det var Sarb017? Längesedan man såg dig i de här krokarnaAffordablast av de affordabla affordablerna? Kanske. Det är i vilket fall en ref som ligger mig varmt om hjärtat.
Kan man köra med sex stycken?
SjälvklartTycker jag, här är vi välkomnande tänker jag
Har för mig @KandreasF skrev att han var sugen också..?Fått ihop 5st deltagare till passaround på Nethuns. @Jox @midikem @Lindellc @Lundgren🥊 och jag då. Vad säger ni ovan funkar 5st a 300kr var eller ska vi avvakta och se ev fler imorgon? För mig funkar det iaf
Fått ihop 5st deltagare till passaround på Nethuns. @Jox @midikem @Lindellc @Lundgren🥊 och jag då. Vad säger ni ovan funkar 5st a 300kr var eller ska vi avvakta och se ev fler imorgon? För mig funkar det iaf
Det var det jag tänkte. Att det var den gröna som var GMT. Hade inte på mig glasögonen så såg inte riktigt Synd att min Swordfish är grön dåNej det är den nya Horizons 43mm dykaren, om det är denna du menar det är ju två blå klockor på bilden. Den gröna Horizons GMTn är 40mm
Fin, är själv lite sugen på en liknande!Affordable Kines i kväll. Dagen till ära.
Jag kan vara med jockiboiFått ihop 5st deltagare till passaround på Nethuns. @Jox @midikem @Lindellc @Lundgren🥊 och jag då. Vad säger ni ovan funkar 5st a 300kr var eller ska vi avvakta och se ev fler imorgon? För mig funkar det iaf
Bjuder så klart på en framsida ocksåGår ni igång på klockor som är limiterade, numrerade etc etc? Kan inte påstå att jag tycker det är viktigt själv men lite coolt ändå.
Jag kan vara med jockiboi
Du såg att schnedseglaren räckte upp handen också? Är vi 7 st totalt?Grymt! Drar ihop något i eftermiddag med alla deltagare, jag låser anmälan nu tror vi är tillräckligt ändå
Den där krononSöndag och Seiko för hela slanten.
Finns en chans att det blir flipp på kronon. Strax över 40mm något smått på mig. Bara höra av dig om du blir sugen.Den där kronon
Andra inte dum heller!
Köper folk barton från USA? Eller har de europeisk sida?Provar Barton elite idag. Skulle vara smutsavvisande men jag vetifan alltså.